Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
175 kilo? das wel erg weinig voor een legpress , maar als ji blij bent
ik doe 500 kilo 15 reps met gemak en diep
spuitjunk
Lukt mij vast ook wel met een flinke lading anabolen ingespoten Ben al blij dat ik inmiddels 8 x 140 kg red als vrouw zijnde met minimale trainings ervaring
Je hebt diverse soorten leg press machines en je kan dit gewicht nooit met elkaar vergelijken. Ik pak op de hack squat machine maar 75 kg namelijk (diep). Die ik nu doe is van hammer strength en daar gooi je de gewichten er zelf aan (2 losse voetstukken). Wat veel uitmaakt is de stand van je benen en de diepte van de stoel.
Wat je beter kan vergelijken is een normale goed uitgevoerde squat. Ook hier maakt de diepte wel degelijk uit, ik zie maar weinig mensen in de sportschool die evenwijdig aan de vloer squaten (of dieper).
elke leg press is anders, kan je echt niet vergelijken..
op die van technogym bij mij, kon ik zonder ooit benen getraind te hebben gemakkelijk 140 kg doen, terwijl ik amper 40 kg had kunnen squaten..
Lukt mij vast ook wel met een flinke lading anabolen ingespoten Ben al blij dat ik inmiddels 8 x 140 kg red als vrouw zijnde met minimale trainings ervaring
Je hebt diverse soorten leg press machines en je kan dit gewicht nooit met elkaar vergelijken. Ik pak op de hack squat machine maar 75 kg namelijk (diep). Die ik nu doe is van hammer strength en daar gooi je de gewichten er zelf aan (2 losse voetstukken). Wat veel uitmaakt is de stand van je benen en de diepte van de stoel.
Wat je beter kan vergelijken is een normale goed uitgevoerde squat. Ook hier maakt de diepte wel degelijk uit, ik zie maar weinig mensen in de sportschool die evenwijdig aan de vloer squaten (of dieper).
sterk hoor 140 kg voor een meid
maar wat je zegt met anabolen spuiten dat je zo sterk word is onzin je moet wel wat voor doen hoor
zoals ik al zei in mijn post: of het veel is of weinig doet er niet zoveel toe.
persoonlijk ken ik niemand op de sportschool die zoveel doet als ik met legpress en ik weet dat schuine LP weer veel makkelijker is. Maar wat maakt het uit? Ik was gewoon blij omdat ik al 3 jaar bezig ben om keer al die zwarte tegeltjes omhoog te drukken....en vandaag keer gelukt :-)
Maar met legextension lift ik niet eens een kwartje omhoog en heb ik de benen van een koorknaapje.
Dus was leuk succesje;..nu verder
Apart als je niet eens een kwartje op de leg extention kan na 3 jaar trainen. What the fuck ben je dan allemaal aan het doen man. Zelfs een recreant die netjes 2-3x in de week traint kan full stack na een jaar.
Apart als je niet eens een kwartje op de leg extention kan na 3 jaar trainen. What the fuck ben je dan allemaal aan het doen man. Zelfs een recreant die netjes 2-3x in de week traint kan full stack na een jaar.
haha zo ken ik je weer vince. Ik vroeg me al af waar je negativiteit bleef. Hoe bevalt het wonen bij je moeder? Niet te veel pannenkoeken vreten he;..anders kom je nooit van die pens af.
Maar om je vraag te beantwoorden:
Ik heb ooit mijn kruisbanden gescheurd en met leg extension heb ik gewoon nog minder kracht dan meisjes van 15 hahaha. Maakt me niet uit....zal ook nooit beter worden. Ik heb erg veel lol in het trainen en dat is belangrijkst. Mr olympia zal ik niet meer worden,....mr veghel niet eens! Maar ik had wel net zo veel pret toen ik vandaag legpressde
tja het is makkelijker mijn visie als negatief te bestempelen met zwakzinnige pogingen tot een persoonlijke aanval dan te erkennen dat je als een dweil traint. Maar had niks anders verwacht na al je posts in het verleden over muscle health fitness bullshit schema's die je altijd probeerde.
Full stack leg extensions na een jaar ? Is wel erg rap Fal.
Deed ik niet eens terwijl ik wel met 260 setjes diepe squats deed.
Full stack leg extensions na een jaar ? Is wel erg rap Fal.
Deed ik niet eens terwijl ik wel met 260 setjes diepe squats deed.
Serieus?
Op powertec spul zat ik na een half jaar al op full stack met progressief laden elke training. Max was 90kg. Na een jaar deed ik 60kg met 1 been. Op elke andere sportschool waar de stacks tot 100-120kg gingen deed ik ook zonder probs. Deed dit toentertijd na het squaten (in de smith) en na het full stack leg pressen overigens.
Hetzelfde voor de mensen die ik begeleide.
Op de Leg Extention deed ik vroegah explosief omhoog, 4tellen vasthouden in de piek en 4 tellen vertraagd zakken. Soms nog eens in monster sets Leg Curls met zelfde uitvoering. In plaats van lopen naar de kleedkamer werd het kruipen. Ben al paar keer van de trap gevallen omdat er totaal geen spanning in me benen meer mogelijk was na zo'n training.
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment