Nieuwe max legpress gehaald

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Falstyr View Post
    Serieus?
    Op powertec spul zat ik na een half jaar al op full stack met progressief laden elke training. Max was 90kg. Na een jaar deed ik 60kg met 1 been. Op elke andere sportschool waar de stacks tot 100-120kg gingen deed ik ook zonder probs. Deed dit toentertijd na het squaten (in de smith) en na het full stack leg pressen overigens.

Hetzelfde voor de mensen die ik begeleide.

Op de Leg Extention deed ik vroegah explosief omhoog, 4tellen vasthouden in de piek en 4 tellen vertraagd zakken. Soms nog eens in monster sets Leg Curls met zelfde uitvoering. In plaats van lopen naar de kleedkamer werd het kruipen. Ben al paar keer van de trap gevallen omdat er totaal geen spanning in me benen meer mogelijk was na zo'n training.

Okee dan.
    Het kan wel ja, maar blijft wel erg veel hoor.

Verder,
    zulke trainingen heerlijk.
    Alleen dan krijg je monsterbenen en monsterkracht.

Als je na benen trainen nog makkelijk kan lopen of rennen is er iets niet goed gegaan......
    Ik had het ook Fal,
    5 minuten over doen om de trap op te lopen,...en dan weer een trap naar beneden moeten. Elke stap ga je wat door je knietjes...haha lekkerrrrrrr
    En dan de volgende dag nog slappe maar volle benen hebben heerlijk!
    1e Masters Superbody YBF 2011!
    Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

ik vind het altijd mooi hoe mensen 260 diep squatten op reps verscheidene setjes, raw uiteraard
      Groeten

Comment

leg extensions is a joke daar doe ik met 1 been 100 kilo 2 benen 200 kilo dus

Comment

Originally posted by SpuitJunkie View Post
          leg extensions is a joke daar doe ik met 1 been 100 kilo 2 benen 200 kilo dus
          Kan je niet gewoon oprotten ipv nutteloze posts te plaatsen die niks toevoegen behalve onzin.

Comment

Hoeveel squat je dan eigenlijk Bilo?

Comment

dat is inderdaad waarschijnlijk de interessantere vraag.

Maar daarbij natuurlijk ook weer... hoe squat je? positie voeten? hoe diep? etc
              Ik vind het toch vaak weinig zeggen als mensen zeggen... ik squat zoveel...tot je ze ziet squaten en weet hoe ze hem uitvoeren
              Fear is the mind killer

Comment

Dan kan je wel door blijven gaan, want dat is eigenlijk met alles wel zo.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X