Muscles pump

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Muscles pump

Avond,

Ik train nu tijdje met nieuw schema wat echt goed bevalt! merk progressie in groei ben erg blij maar ik vraag me af als ik klaar ben met me rug biceps buik training + 10min interval ziijn me biceps amper pumped wat houd dat eingelijk in als je spieren helemaal opgeblazen zijn? betekend dat zwaar belast en als ze niet opgeblazen zijn niet zwaar belast? of hoe zit dat want ze zijn wel echt helemaal kapot na de training.

Bedankt!

iemand een idee?:$

Comment

Haast?, de pomp van een spier heeft niks te maken met spiergroei, ga maar eens 100x opdrukken, krijg je ook een flinke pomp van maar dat wil niet zeggen dat je er ook breder van wordt.

Een pomp houdt in dat de spieren volgepompt zijn met bijvoorbeeld vocht.

Comment

Een pomp is dat je spieren volgepompt zijn met bloed. De spier moet werken en er komt bloed aan sneller dan dat het weg gaat en zal dus opstapelen en oppompen.
        Zelf vind ik hier geen voordelen aan enkel nadelen: het hindert de volgende oefeningen.
        Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

Originally posted by Tommyy View Post
          Haast?, de pomp van een spier heeft niks te maken met spiergroei, ga maar eens 100x opdrukken, krijg je ook een flinke pomp van maar dat wil niet zeggen dat je er ook breder van wordt.

Een pomp houdt in dat de spieren volgepompt zijn met bijvoorbeeld vocht.

awwh super bedankt jongens ik dacht al dat het geen invloed had maar was toch benieuwd nog maals bedankt!, en haast? snap ik niet?

ik weet niet hoe ik op 2quote dus dan maar in 1 bericht (A)

Comment

omdat je na 40 minuten ofzo vroeg "iemand"?

Comment

@maartenwaal

Ooh haha ja dat is zo je ik dacht nu is het druk en straks is die weer uit de recente discussies :$
              Maar superbedankt voor snelle reacties !

Comment

stop met die emoticons
                ja het pompt zich vol met bloed en dat is een redelijke indicator (niet altijd) voor goede belasting.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X