tering jantje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• tering jantje

Fransman wandelt 27.000 kilometer door Europa | nu.nl/opmerkelijk | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl

dit geloof je toch gewoon niet?

ik kan me hier niks bij voorstellen

365 dagen achter elkaar 74 km per dag. Dat is dus zo'n 15 uur per dag wandelen

echt ONGELOFELIJK knap
    You can not become LEGenDArY without Legday

We hebben een topic met "bizarre nieuwsberichten".. daar kan je hem gwn plaatsen.

Comment

wat vind je er knap aan? Ik vind t alleen ongelovelijk doelloos en zonde van je tijd, en waarschijnlijk is t weer is iemand die mediageil is en begint te soppen bij de gedachte van naambekendheid.
      I don't eat steroids for breakfast, but thanx for asking

Comment

er zijn ongetwijfeld makkelijkere en snellere manieren om in het nieuws te komen :P
        Fear is the mind killer

Comment

Tja, je kunt maar van wandelen houden!
          "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Misschien doet hij het voor een goed doel. BTW ik denk dat velen het hier leuk gaan vinden om echt door de mooie natuur te wandelen (himalaya enz) of benk verkeerd bezig xD?

Comment

Originally posted by Yazein View Post
              Misschien doet hij het voor een goed doel. BTW ik denk dat velen het hier leuk gaan vinden om echt door de mooie natuur te wandelen (himalaya enz) of benk verkeerd bezig xD?
              Grote kans van wel ja en ik houd er inderdaad van om te wandelen door de bergen of andere natuur. Ik zag gister nog een stukje van de Himalaya in het programma planet earth en dat ziet er echt adembenemend uit en het dat is het ook natuurlijk net zoals de mount everest. Dat zijn nog steeds de plekken die ongerept zijn en dat moet zeker zo blijven denk ik.
              "Straight outta gym"

Comment

Himalaya zit niet in Europa, en hij liep door heel europa heen lol.

Comment

Originally posted by NoGettinOver View Post
                  Himalaya zit niet in Europa, en hij liep door heel europa heen lol.
                  Haha ik had net zo goed de Alpen kunnen nemen als voorbeeld. Ik vind de Himalaya toch net iets indrukwekkender wat betreft gebergte dan de Alpen in mijn natuurschoon voorbeeld, maar inderdaad je hebt gelijk wat betreft je aardrijkskundige vaardigheden.
                  "Straight outta gym"

Comment

Wandelen is rustgevend, heb k gedaan in oostenrijk afgelopen maand.
                    Een mooie bergwandeling ben ik altijd wel voor in.

Comment

Originally posted by Fitness-maniak View Post
                      Wandelen is rustgevend, heb k gedaan in oostenrijk afgelopen maand.
                      Een mooie bergwandeling ben ik altijd wel voor in.
                      Precies je praat over een wandeling, maar je doet niet: 365 dagen achter elkaar 74 km per dag. Dat is dus zo'n 15 uur per dag wandelen.
                      Is wel een verschil.
                      Blijf vooral je zelf, er zijn al zo veel anderen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X