Inderdaad een klasgenoot van mij probeert af te vallen en sommige zitten me echt raar aan te kijken als ik 100gram kalkoenfilet op 2 sneetjes brood prop en ik alles opsom wat ik op een trainingsdag wegeet om aan te komen. Echt grappig dan vragen zij hoe komt het dat je niet aankomt dan, omdat ik te weinig eet zei ik dan. Haha ik eet nu weer wat meer en waarom? Because I can 
Verder ben ik ook met deze manier van eten begonnen met krachttraining om te kijken of het nou "echt" zou werken bij mezelf en verdomd het werkt, dus lekker doorgaan
@ TS stel een voedingsschema op, zeker als je net begint is het essentieel, want je bent het vaak anders niet gewend om een maaltijd elke 2-3 uur naar binnen te werken

Verder ben ik ook met deze manier van eten begonnen met krachttraining om te kijken of het nou "echt" zou werken bij mezelf en verdomd het werkt, dus lekker doorgaan

@ TS stel een voedingsschema op, zeker als je net begint is het essentieel, want je bent het vaak anders niet gewend om een maaltijd elke 2-3 uur naar binnen te werken

Comment