Succes!!
bodybuild wedstrijd
Collapse
X
-
Originally posted by koenv91 View Postbij ons op de sportschool , zijn mensen die al meerdere malen mee hebben gedaan.
Ik ben van mening dat je lekker aan 100% ongecontroleerde wedstrijden mee moet doen als je gebruikt.
Als je er voor kiest om naturel te blijven, is het vrij kut om tegen een AAS-gebruiker te staan. Per definitie oneerlijke strijd.http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen
Comment
-
Originally posted by SpuitJunkie View Poststop tog met zeiken tegen die jongen , bodybuilding is gewoon een en al drugs, dus ik weet wel zeker dat iedreen op dat podium gebruikt
Bedankt.http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen
Comment
-
als je aas gebruikt hebt in het verleden of in het heden, moet je gewoon niet meedoen aan een naturel wedstrijd. dat is in mijn ogen laf en oneerlijk. Ongeacht wat de andere doen. het gaat erom wat jij doet.More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
Ik vind het ook geen stijl om volgespoten op het podium te gaan staan bij natural athleten. Ik begrijp ook wel dat je je nog steeds de neten moet trainen om zo groot te worden als die AS boys maar ik vind het niet sportief. Meer laf zelfs als je AS gebruikt of hebt gebruikt en dan op het podium springt met natural bodybuilders omdat je vantevoren weet dat je groter en meer ontwikkeld zult zijn. Als je dat nodig vindt dan heb je in mijn ogen niet echt een hoge dunk van jezelf. Meer een minderwaardigheidscomplex omdat je jezelf geen kans (of minder kans) geeft als je naturel mee doet. Maar da's mijn mening.
Als je AS wilt gebruiken, prima want het is jouw lichaam maar dan niet bij een natural wedstijd...dat is gewoon geen stijl.
De foto die ik hierbij plaats is van mijn zwager Jimmy die dit naar in NY met zijn tweede wedstrijd mee heeft gedaan en deze in zijn klasse heeft gewonnen. Zo kan het dus ook. En dan kun je in mijn mening meer trots hebben in je prestatie dan wanneer je niet naturel aan een naturel wedstrijd hebt meegedaan en deze gewonnen hebt.
Maar ja nogmaals, da's mijn mening.Last edited by dynobet; 26-11-2011, 07:39.
Comment
-
ls je gezeur heb zeg dan niks in deze posts, ik ga meedoen en er staat als het goed is ook gewoon een wedstrijd voor gebruikers gepland, ben je het er niet mee eens jammer dan , voor de mensen met wedstrijd ervaring misschien dat jullie me nog wat kunnen bijstaan zoals kees al zeibp 1x 150 kg dl 1 x 240 kg sq 1x 220 kg
Comment
-
Ik zou de prestatie an sich van Koen niet willen afkraken.
Op het podium ,waar dan ook, verdient zo zijn waardering. Met of zonder AAS.
Alleen als je de podia waar je "hoort" door elkaar gaat halen dan doe je het verkeerd.http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen
Comment
-
Originally posted by alexjoppie View PostAch je moet maar te weinig zelfvertrouwen hebben of niet zo hard willen werken om hetzelfde of meer neer te zetten. Beetje erg laf wel...
Maar ik ben het met je eens dat het een laffe actie is.ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 73kg 12x
One legged calf raise:
- BW + 32.5kg 18x
- BW + 32.5kg 8x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
10 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 115kg 3x (VPR)
- 105kg 2x
Deficit wide grip SL DL:
- 100kg 5x
- 100kg...-
2 dagen geleden -
-
door Alex WouzaHey allemaal,
Voor iedereen die in Raalte of omgeving HYROX wil trainen: bij Lifestyle Centre kun je nu officieel HYROX-trainingen volgen!...-
Kanaal: Links
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
1 sec paused safety bar squat:
- 95kg 3x
Sumo safety bar goodmorning:
- 22.5kg 2x15
Wide...-
4 dagen geleden -
-
door jensonThe clarity of your writing makes complex ideas accessible. It's evident that you prioritize the reader's understanding. uscis approved translators...
-
Kanaal: Algemene database
5 dagen geleden -
-
door Roycejhooten<<<Keto Flow ACV@>>> The aspect carries green tea extracts that have antioxidants that prevent all health problems. It allows with a...
-
6 dagen geleden -
-
door isableI love how you break down complex ideas into easy-to-understand points. It makes learning about [subject] so much more enjoyable. ooglift zonder ...
-
5 dagen geleden -
-
door richersonThe conversational tone of your writing makes your blog feel like a friendly conversation. It's a pleasure to read and learn from. mccqe
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 80kg 3x
- 80kg 4x
Safety bar back extension:
- 45kg 1x
- 25kg 12x...-