Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Kan wel,....als je wint....YBF is de ene wedstrijd wel en de andere keer weer niet naturell.
Zag net advies deca....leuk, maar doe maar niet als je junior bent.
Dan liever toch bold, of tren?
Maar ziet er verder goed uit man, squats is dus al hoger dan in je sig? Legpress 400? Kan beter! Moet in je kuur oplopen naar de 500 minimaal. En squats moeten boven de 200 he in setjes!
Het gaat niet om wat de rest doet, maar wat je eigen motivatie is om mee te doen. Als je idee is: lekker makkelijk winnen met extra AAS-massa van naturel boi's dan denk ik dat je echt iets anders moet doen.
Wat de rest doet maakt vrij weinig uit bro.
Hoe kom je aan de wijsheid dat je eens in de 2 jaar doping mag gebruiken? Van wie enzo?
Vertel!
Zelfs op "natural" wedstrijden staan gasten die iets gebruikt hebben nu of in het verleden. Tenzij je bij de waardeloze ecto fitness klasse kijkt...een klasse die wat mij persoonlijk beter afgeschaft kan worden.
Maar ziet er verder goed uit man, squats is dus al hoger dan in je sig? Legpress 400? Kan beter! Moet in je kuur oplopen naar de 500 minimaal. En squats moeten boven de 200 he in setjes!
Hoezo dan? Hij zegt toch net dat ie zich volledig wil gaan richten op bodybuilding. Dan doet het er toch niet zo heel veel toe hoeveel kg's er precies aan die stang hangen? 'T gaat er meer om hoe z'n benen er bij staan. Lijkt mij dan toch? Of waar doel je precies op?
Hoezo dan? Hij zegt toch net dat ie zich volledig wil gaan richten op bodybuilding. Dan doet het er toch niet zo heel veel toe hoeveel kg's er precies aan die stang hangen? 'T gaat er meer om hoe z'n benen er bij staan. Lijkt mij dan toch? Of waar doel je precies op?
Lijkt mij ook.. Bodybuilding gaat er toch niet om hoeveel kg's je pakt om te trainen als jij die kg's er maar bijkrijgt..?
Buy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
Comment