Pre workout eten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Pre workout eten

Hey allemaal,

Ik heb een klein vraagje. Ik heb zojuis Hell.N.O (creatine gecombineerd met andere dingen) binnen gekregen en er staat dat ik minimaal 2 uur moet wachten (op een lege maag) mag gebruiken en dan vervolgens 30 minuten moet wachten om te gaan trainen.

Ik eet altijd mijn rijst met kip voor de workout, maar als ik zo lang moet wachten krijg ik heel veel honger als ik begin te trainen.

Ik begrijp die pre-workout meals nog niet echt goed. Als ik kip en rijst eet kan ik dan na ongeveer 30 mins al beginnen met trainen? En is het verstandig om gwoon Hell.N.O te nemen samen met rijst en kip? want de creatine heeft geen proteine in zitten.

Ik zit hier echt mee. Alvast super bedankt!

Dan heb ik nog een klein vraagje:

Stel ik eet om 12 uur een maaltijd, moet ik dan 2 uur wachten voor m'n pre workout food (rijst met kip)? Of kan ik dat dan eerder doen?

En stel ik moet dus wel 2 uur wachten voordat ik Hell.N.O moet nemen mag ik dan goeie vetten nemen bij m'n pre workout meal?
    Last edited by Victorino; 10-11-2010, 10:08.

Comment

stel je traint om 6 uur avonds, dan eet je rond half 5 , neem je om kwart voor 6 je pre workout n.o en dan trainen klaar

Comment

Originally posted by SpuitJunkie View Post
        stel je traint om 6 uur avonds, dan eet je rond half 5 , neem je om kwart voor 6 je pre workout n.o en dan trainen klaar
        Ok, dus ik hoef niet percee 2 uur te wachten en 30 mins na t inamen? :P

Comment

NO boosters werken het beste als je ze inneemt zoals aangegeven op de verpakking. Je had ook iets anders kunnen kiezen, je wist immers vooraf al hoe laat je eet en traint.........

Maar je hebt niet zomaar honger hoor als je iets eerder eet en/of iets later traint. Dus gewoon je tijden even wat aanpassen.
          1e Masters Superbody YBF 2011!
          Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Wat ik doe is 30min nadat ik heb gegeten de pre-workout supp erin gooien en dan 15 a 30 min wachten en dan gaan trainen, anders zit er veelsteveel tijd tussen de maaltijden in.
            Make it happen, shock everyone!

Comment

Originally posted by marnop View Post
              NO boosters werken het beste als je ze inneemt zoals aangegeven op de verpakking. Je had ook iets anders kunnen kiezen, je wist immers vooraf al hoe laat je eet en traint.........

Maar je hebt niet zomaar honger hoor als je iets eerder eet en/of iets later traint. Dus gewoon je tijden even wat aanpassen.
              Het is opzich geen probleem wanneer ik moet trainen, maar is het dus toch beter om 2 uur te wachten voor het inemen? Zo ja, kan ik dan wat extra vetten in de maaltijd stoppen omdat ik toch 2 uur wacht?

Of is eerst eten en dan na 30 mins NO booster nemen en dan weer 30 mins wachten ook goed?

Thats all I want to know

Comment

voordat voeding wordt opgenomen uit een vaste maaltijd duurt wel een paar uurtjes.

2 uur voor je training een grote maaltijd eten.
                eventueel 30 min voor je training een NO booster en whey shake.
                More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Originally posted by dynobet View Post
                  voordat voeding wordt opgenomen uit een vaste maaltijd duurt wel een paar uurtjes.

2 uur voor je training een grote maaltijd eten.
                  eventueel 30 min voor je training een NO booster en whey shake.
                  Dat is ook een mogelijkheid, maar er staat minimaal 2 uur met een maaltijd of 1 uur met een whey shake, maar denk dat dat dus nie echt veel uitmaakt dan:P

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X