Wie kan mij aub helpen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wie kan mij aub helpen?

Hey allemaal,

Ik heb heel veel geleerd op deze forum en ben jullie heel erg dankbaar voor alles, maar er is iets wat me nog erg dwars zit:

Ik heb hier een N.O booster staan, maar er staat dat ik het moet innemen op een lege maag, dus wel 2 uur na een maaltijd of 1 uur voor een proteine shake en dan vervolgens 30-45 mins wachten voor dat ik mag trainen.

Mijn vraag is dus of ik een NO booster samen mag opdrinken met een shake en als het ook eerder mag dan 2 uur?

P.S: Is het mogelijk om bij je laatste maaltijd goeie vetten in te nemen? Dus bij die 2 uur die ik moet wachten, want ik had gelezen dat je geen goeie vetten mag nemen als je gaat trainen, omdat het dan alles vertraagd.

NO wordt idd beter opgenomen op een nuchtere maag en moet je zeker niet in gaan nemen met een shake, dit zal de werking van de NO niet goed doen.

neem je NO lekker een uur voor het trainen in en vlak voordat je naar de sportschool gaat drink je je shake op.

Aan dat vertragen zou ik niet zoveel waarde hechten als je voedingschema goed op orde is heb je al een continue toevoer van voedingstoffen.
    Face your demons...........

Comment

Originally posted by Kevin72 View Post
      NO wordt idd beter opgenomen op een nuchtere maag en moet je zeker niet in gaan nemen met een shake, dit zal de werking van de NO niet goed doen.

neem je NO lekker een uur voor het trainen in en vlak voordat je naar de sportschool gaat drink je je shake op.

Aan dat vertragen zou ik niet zoveel waarde hechten als je voedingschema goed op orde is heb je al een continue toevoer van voedingstoffen.
      Hey, dus kortom:

Ik moet wel 2 uur wachten eerst en dan weer 1 uur wachten en dan mn shake pas?:P das wel heel lang wachten haha

Comment

Originally posted by Victorino View Post
        Hey, dus kortom:

Ik moet wel 2 uur wachten eerst en dan weer 1 uur wachten en dan mn shake pas?:P das wel heel lang wachten haha
        Je moet gewoon je voeding op orde hebben en een 1 voor je training die NO nemen en als jet op het punt staat te vertekken dan zou je een shake kunnen nemen.

Als het goed is zit er max tussen je eetmomenten 3 uur dus begrijp je niet zo.
        Waarom zou je een shake nemen voor je trainen als je voeding op orde is?

Neem die shake na je trainen of als je net je bed uit komt verder zie ik geen noordzaak voor een shake.
        Face your demons...........

Comment

de tijdens de training afgegeven amino's zorgen voor betere eiwitsynthese.
          Je kan denk ik beter aan de voorschriften van de NO booster houden en dan eventueel vlak voor de training een aminoshot nemen.
          Dan gelijk na de training een whey shake aangevuld met snelle carbs.
          1e Masters Superbody YBF 2011!
          Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by Victorino View Post
            Hey allemaal,

Ik heb heel veel geleerd op deze forum en ben jullie heel erg dankbaar voor alles, maar er is iets wat me nog erg dwars zit:

Ik heb hier een N.O booster staan, maar er staat dat ik het moet innemen op een lege maag, dus wel 2 uur na een maaltijd of 1 uur voor een proteine shake en dan vervolgens 30-45 mins wachten voor dat ik mag trainen.

Mijn vraag is dus of ik een NO booster samen mag opdrinken met een shake en als het ook eerder mag dan 2 uur?

P.S: Is het mogelijk om bij je laatste maaltijd goeie vetten in te nemen? Dus bij die 2 uur die ik moet wachten, want ik had gelezen dat je geen goeie vetten mag nemen als je gaat trainen, omdat het dan alles vertraagd.
            Total Muscle Solution - Body & Fit Sportsnutrition - Body en Fitshop

dit neem ik vaak 3 kwartier voor de training - zit van alles en na de training drink ik een wheyshakie - is echt genoeg joh

Comment

No booster 15 minuten voor training innemen. Begint meestal zn werk te doen na een half uur. Zit je midden in een training alvorens een no booster zijn werk doet ....lekker toch?

Word aangeraden op een nuchtere maag, maar zelf heb ik ervaren dat het voor mij niks uitmaakt. Vanmorgen half uur na een stevig ontbijt een no booster genomen, en het deed zijn werk op dezelfde manier als wanneer ik een booster neem op de"nuchtere''maag.
              ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X