Energie tekort

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Energie tekort

Hallo allemaal.

De laatste maanden heb ik een tekort aan energie/motivatie/discipline.
    Ik eet per dag gewoon te weinig voor wat een 20 jarige zou binnen moeten krijgen. Daarnaast sport ik niet (meer) en mijn dagelijkse bezigheden zijn veel achter de pc.
    Nu merk ik ook dat mijn energie tekort begint aan te slaan bij andere dagelijkse dingen school etc..

Nu wil ik graag 10 kilo aankomen en wat meer massa kweken binnen een half jaar en gewoon weer lekker in me vel zitten.

Zijn er enige tips waardoor ik toch weer van start zou kunnen gaan. het liefst morgen nog!

Voeding, zal komen omdat je te weinig eet dat je duffig en slap voelt ook omdat de zon nu stukken minder is en deze vitamientjes aan ons geeft.

Daarnaast zal je ook moeten sporten om gezond 10kg aan te willen komen.

Discipline/motivatie is makkelijk ga doelen stellen en dan wat je volgende week behaald heb maar ook verder uitwerken zoals maand, half jaar, jaar en aantal jaren.
    Doelen stellen dus!

suc6
    Calisthenics / Street workout

Comment

Originally posted by Slum View Post

Ik eet per dag gewoon te weinig voor wat een 20 jarige zou binnen moeten krijgen. Daarnaast sport ik niet (meer) en mijn dagelijkse bezigheden zijn veel achter de pc.

Je geeft het zelf aan een beetje aan........ga meer eten, gezonde voeding uiteraard en ga lekker sporten en kom achter die pc vandaan.
      Dwing jezelf ertoe, je bent sterker dan je denkt!
      "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Probeer anders een doel te stellen. Kan van alles zijn, zolang je er maar trots op kunt zijn als je het hebt gehaald. Kijk anders rond in je vriendenkring, misschien heeft iemand een vergelijkbaar doel zodat jij elkaar ook kunnen motiveren.

En verder is je voeding toch echt belangrijk. Ga meer en lekker gevarieerd eten.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X