Status

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Status

Goeiemiddag allemaal
    Ik dacht laat ik maar is weer effe een discussie openen

Mischien dat het leuk is om iedereen ze status er op te zetten hoelang die bezig is waneer die is begonnen,welke supplemten, kuren, fotos enz.

ooooii

maw woorden.. je wilt het hele forum in 1 topic?

Comment

Naaa dat lijkt me ook niet verstandig weetje haah
      maar gewoon informatie hoelang ze bezig zijn om te bereiken wat ze nu hebben snap je en door welke middelen
      oi

Comment

4 jaar
        weinig bereikt.
        potten whey
        preworkouts
        multivit
        biergist
        glucosamine

gewicht 84
        vp 13

Comment

Begin sept begonnen met eten en kut trainingsschema (deed nog geen losse gewichten) op 1.75m en 59kg.

Schema steeds verder verbeterd enz en nu 64kg (gebruik ook creatine en whey). En het gaat wel lekker dus, 1-2kg per maand erbij en mn abs zijn beter zichtbaar dan 3 maanden geleden, terwijl ik buik niet eens los train Gaat dus wel lekker en ik ga dit nog wel even volhouden tot 75kg ofzo en dan zie ik wel verder.

Comment

2 jaar
            Veel gekloot
            Zeer ontevreden
            Motivatie ligt laag
            Alle basis supps
            Weinig tijd voor BB door stage
            Vermoeidheid door stage waardoor ik geen zin heb om te trainen

Niet heel goed dus.. helaas.

Comment

Ben nu 2 jaar bezig (van begin 2009 tot eind 2010).
              1e jaar 5 kg afgevallen (van 89 naar 84 kg). Met name door te weinig te eten en veel cardio te doen. Verkeerde aanpak dus.
              2e jaar hard getraind en 10 kg aangekomen (van 84 naar 94 kg). Ondanks de toename van 10 kg draag ik nog steeds dezelfde broeksmaat als een jaar geleden. En dat vind ik een goede prestatie omdat ik twee jaar geleden ruimere broeken droeg.
              Supplementen? Erg weinig. Whey eiwit 's morgens en whey/caseïne mengsel 's avonds. En wat visolie 's morgens.
              Ik doe niet aan de cutten/bulken afwisseling maar probeer gewoon de hele tijd door gewoon goed te eten.
              AS? Nee, daar doe ik niet aan en ben ook niet van plan daar aan te beginnen.
              Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X