Hulp nodig bij keuze

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hulp nodig bij keuze

beste BNers

December breekt bijna aan, dus dit houdt in dat ik een nieuw schema ga gebruiken, voor Dec en Jan.

Nu ben ik natuurlijk al verder vooruit aan het denken.

Ik heb nog creatine voor ong 1 maand staan.
    Verder wil ik nog BSN No Xplode en Cell mass gaan halen.

Nu ben ik aan het denken:

Dec + Jan, 4-split schema waarbij ik de eerste maand crea gebruik +- 200kcal onder behoefte.
    Feb + Mrt, UB/LB schema, waarbij ik No Xplode en Cell mass ga gebruiken, +- 500kcal boven behoefte.

Voeding zal EKV op 40/30/30 zitten.

Dan wil ik in April beginnen met cutten, en dan de 5x5x5 wijze gaan doen, en dan vooral afvallen dmv cardio en iets onder behoefte eten (denkwijze is dat ikbij 5x5 m'n kracht beter behoudt). Zou ik er in juni toch aardig strak bij moeten staan denk ik.

Vet% zit nu op 16%, vandaar nu nog even licht cutten, maar wil bij de No Xplode en cell mass wel spieren aanzetten dus dan een korte bulk.

Iemand die met mij mee wilt denken.
    http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/50671-log-2012-steefdk.html

Someone?

Comment

ga je tijdens het bulken ook nog extra cardio'en? want met +500 kcals zal je ook nog wel wat vet aanzetten lijkt me.
      Waarom ga je niet ook iets als carb cyclen oid proberen. Veel cleanere gains en massabehoud bij vetverlies
      Fear is the mind killer

Comment

Ja, blijf cardio doen. Carb cyclen gaat me niet lukken aangezien m'n moeder normaal avondeten wilt.

Aandeel eiwitten zal wel hoog zijn in m'n bulk.

Gaat meer om wanneer welke training te doen.

Comment

zelfs met normaal avondeten is er nog wel een mouw te passen aan een beetje cyclen

Ik ben nu een tijdje bezig met de 4 split van Falstyr... ben hier erg over te spreken.
          Maar is lastig inschatten wat goed is voor jou zonder meer info.
          Hoe lang je al traint, wat voor gewichten je pakt, wat je doelen zijn, etc
          Fear is the mind killer

Comment

Zal het even in een schema in elkaar zetten. Post het zo meteen wel.

Comment

Originally posted by SteefDK View Post
              Ja, blijf cardio doen. Carb cyclen gaat me niet lukken aangezien m'n moeder normaal avondeten wilt.

Aandeel eiwitten zal wel hoog zijn in m'n bulk.

Gaat meer om wanneer welke training te doen.
              Wat is normaal avondeten dan Steef? Als je je portie KH hebt gehad dan geef je je aardappelen aan mams.
              En de dag voordat je zwaar benen gaat trainen eet jij de aardappelen van mams op.

Eiwitten hoog in de bulk is goed, houd de bulk wat scherp niet te hoog en probeer wel wat carbcycling te doen.
              Als je droge massa gaint is veel prettiger dan wanneer je met hardwerken een vetlaag kweekt en dan scherp gaan cutten en alles zien verdwijnen.
              En dat bulken-cutten-bulken-cutten werkt niet voor serieuze bodybuilders, geloof me.
              Beste blijft gewoon goed groeien en tegelijk op je bf blijven letten en je bf niet te hoog laten worden.
              1e Masters Superbody YBF 2011!
              Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Maandag Borst/Triceps/Abs

Bench Press 5x5 62,5
                Incline BP 10,8,6 40, 42,5, 45
                Cable Fly 3x8 7,5
                Upward Cable Fly 3x8 5

Triceps Extension 3x8 28
                One Arm Pushdown 3x8 5

Weighted Side Bends 3x8 28
                Weighted Crunches 3x8 15

Dinsdag Rug/Biceps

WG Pull-Up 5x5 BW
                CG T-Bar Row 10,8,6 40, 42,5, 45
                WG Pulldown 3x8 50
                CG Seated Row 3x8 50
                Barbell Shrugs 3x8 70

Dumbell Curl 3x8 14
                Concentration Curl 3x8 10

Donderdag Quads/Hams/Calves

Back Squats 5x5 60
                Stiff Legged Deadlift 5x5 75
                Leg Press 3x8 ?
                Leg Extensions 3x8 45
                Leg Curl 3x8 45
                Back Extensions 3x8 20

Standing Calve Raise 3x8 100

Vrijdag Borst/Schouders/Abs

Dumbell Press 5x5
                Incline Dumbell Press 3x8
                Decline Dumbell Press 3x8

Military Press 3x8
                Side Raise 3x8

Weighted Side Bends 3x8
                Weighted Crunches 3x8

De gewichten staan over het algemeen erachter. Kan wat afwijken, deel van deze oefeningen heb ik een tijdje niet gedaan. Maar zo heb je denk ik wel een indruk. Weeg 90KG en ben 1,88M, 22 jaar.

Dit zou dan de 4 split zijn. Reden van Borst 2x is omdat ik achterloop met borst.

Bij UB/LB zou ik 2x UB en 2x LB per week doen.

Comment

Ik zou de 4 split van Falstyr doen als ik zie wat je aan gewichten pakt.
                  Verder niet perse het idee dat je borst achterloopt hoor.

Eerder bijvoorbeeld je benen. Je bencht meer dan je squat? O_o
                  Fear is the mind killer

Comment

Originally posted by marnop View Post
                    Wat is normaal avondeten dan Steef? Als je je portie KH hebt gehad dan geef je je aardappelen aan mams.
                    En de dag voordat je zwaar benen gaat trainen eet jij de aardappelen van mams op.

Eiwitten hoog in de bulk is goed, houd de bulk wat scherp niet te hoog en probeer wel wat carbcycling te doen.
                    Als je droge massa gaint is veel prettiger dan wanneer je met hardwerken een vetlaag kweekt en dan scherp gaan cutten en alles zien verdwijnen.
                    En dat bulken-cutten-bulken-cutten werkt niet voor serieuze bodybuilders, geloof me.
                    Beste blijft gewoon goed groeien en tegelijk op je bf blijven letten en je bf niet te hoog laten worden.
                    Normaal avondeten, naja, meestal aardappelen, groente en wat vlees, en afwisseling rijst met kip/gehakt en saus, italiaans en af en toe friet met shoarma. Maar helaas denk mijn moeder niet zo simpel:P

Mijn onderhoud is 3000kcal. Eet nu al een tijdje 2800 op trainingsdagen en 2600 op rustdagen. Ben de afgelopen 3 maanden zo'n 5 kilo kwijt en heb daarbij extra spiermassa opgebouwd.

Kan de bulk ook iets minder maken, 3300 ofzo.

Comment

Originally posted by sf01 View Post
                      Ik zou de 4 split van Falstyr doen als ik zie wat je aan gewichten pakt.
                      Verder niet perse het idee dat je borst achterloopt hoor.

Eerder bijvoorbeeld je benen. Je bencht meer dan je squat? O_o
                      Ik ben dom geweest en niet mijn benen getraind, dus net een beginner mee. Gelukkig van mezelf wel al flink gespierde benen, maar ik ben nog aan het wennen aan de squat. Ik denk dat ik wel 80 zou kunnen hebben, maar dan kan ik de dag erna niet lopen, en dat is niet handig met werken.

Maar eigenlijk moet ik me niet zo aanstellen en gewoon voluit gaan.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X