spier definitie

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• spier definitie

Hallo,

Ik heb tijd getraint op groter worden, maar ik ben en blijf bang om 'te' veel te gaan eten en dan aan te komen niet echt mijn ding. Daarom ben ik gaan denken en heb ik een ander doel als dit mogelijk is, wil ik gaan trainen op definitie dus mooie spieren. kan dit?

Groet

Originally posted by Martardt View Post
    Hallo,

Ik heb tijd getraint op groter worden, maar ik ben en blijf bang om 'te' veel te gaan eten en dan aan te komen niet echt mijn ding. Daarom ben ik gaan denken en heb ik een ander doel als dit mogelijk is, wil ik gaan trainen op definitie dus mooie spieren. kan dit?

Groet
    ehm met zo veel posts en je weet de antwoord niet ???

Comment

Uh, gewoon op massa trainen? max. 12 reps en bij elke set oplopende gewichten?
      Of ik begrijp je verkeerd :$

Comment

Cutten bedoel je?
        Make it happen, shock everyone!

Comment

Double post...

Comment

Defenitie zit hem niet echt in de manier van trainen. Heeft veel meer met je voeding te maken. Kwestie van je bf verlagen en blijven trainen. Misschien iets meer extra aandacht besteden aan iso's om het wat te benadrukken, maar of dat echt een heel grote bijdrage levert... Denk dat dat wel mee valt.
            Owner of the Iron Playground.

Comment

Je kan trainen op definitie, geen probleem, maar dat is wel een erg lange weg.

Definitie begint verder eerst bij voldoende massa en een relatief laag vocht en vetgehalte onder de huid en tussen de spieren/koppen. Je moet dus voldoende hardheid hebben en scherpte door droog te zijn, laag bf dus.

Je zal dus als je definitie wil hebben daar allemaal aan moeten werken, keihard trainen en veel vocht en vet kwijtraken in je trainingen. Daarnaast goed opletten wat en wanneer je eet.
              1e Masters Superbody YBF 2011!
              Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Oke! bedankt allereerst.

Maar er is dus niet zo iets als dat je bv. weinig rust neemt je meer definitie krijgt ofzo? want ik wil meer definitie in me spieren en wat groter maar ik wil niet 'dikker' worden, wil dus zeg maar nog wel kleren van de h&m blijven passen.

bedankt voor de reacties!

Comment

Originally posted by Martardt View Post
                  Oke! bedankt allereerst.

Maar er is dus niet zo iets als dat je bv. weinig rust neemt je meer definitie krijgt ofzo? want ik wil meer definitie in me spieren en wat groter maar ik wil niet 'dikker' worden, wil dus zeg maar nog wel kleren van de h&m blijven passen.

bedankt voor de reacties!
                  Dat bestaat inderdaad niet, en het dikker worden zijn je spieren die groeien of jij die verkeert eet
                  Zoals marnop al zei, gewoon laag bf dan krijg je van zelf die 'definitie'
                  On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X