tamoxifen zelfde als nolvadex?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• tamoxifen zelfde als nolvadex?

Gooooeeeedenavond

ik heb veel rondgeneust hier maar kan het antwoord op mijn vraag niet vinden en deze discussie niet starten bij de AS sectie.

De jongen waar ik alles weghaal raad mij tamoxifen aan als na-kuur.

Mijn vraag is:

Is nolvadex hetzelfde als tamoxifen? Tamoxifen is een anti oestrogene stof, maar deze stof zit ook in nolvadex. Met nolvadex help je je lichaam ook om je testosteron gehalte weer te herstellen, maar dit gebeurt dus niet wanneer je alleen tamoxifen tabs gebruikt als nakuur.

Dat zou dus betekenen dat als je je lichaam ook wilt helpen met de eigen productie en niet een dip wilt komen, nolvadex zou moeten hebben omdat tamoxifen alleen de tietjes tegen gaat en meer niet. Nolvadex heeft dus meerdere werkingen en tamoxifen maar 1.

Heb ik dit goed??

MVG Marcel!

kiesBeter.nl - Nolvadex

waar google al niet goed voor is.

maar is idd hetzelfde

Comment

Nolvadex is een merknaam.
      Net als Nescafe dat is voor koffie.

Comment

okee super, bedankt voor de snelle reacties.

Dan begin ik er morgen mee, 3weken lang. Hier voorvoor 8 weken kuur gehad, trenbolone + test-e.

Deze nakuur helpt mijn lichaam er ook weer boven op te komen dan toch? Heb er veel over gezocht, maar ook niet zo snel kunnen vinden over tamoxifen. Misschien zoek ik verkeerd, sorry daar dan voor!

Comment

Wat waren je resultaten? En is idd hetzelfde maar dat is hierboven al gezegd.

Comment

hier wat info over nolva/ tamoxifen

Waarom nakuren

Comment

@pimpy,

Van 82 na 92 kilo ongeveer gegaan. Mijn voeding en training pas ik aan voor de volgende keer, had toch nog beter gekund. Maar ben zeer tevreden. Nu straks in januari/februari klaarmaken voor de zomer, vetpercentage rond de 17% wil na de 12 gaan.

Posseltje, bedankt!

Comment

hmm.. paar dagen te laat begonnen met na kuur dan, trenb + test enanthaat.

was heel leerzaam, dankjewel posseltje! Nu kan ik weer lekker slapen haha

Comment

yw, zou test-e volgende keer wel op 10 weken zetten of 12.
                  toch wel benieuwd naar je voeding, dus mocht je zin hebben upload het fftjes succes metde nakuur

Comment

Hoeveelste kuur was dit? Tren is niet het mildste anabool dat der bestaat en zeker niet kwa bijwerkingen maargoed. 10 kilo heb je wel goed gedaan hoop dat je der grotendeels aan overhoud en je had je kuur idd nog langer door kunnen trekken. Ben ook wel benieuwd naar je voeding .

Comment

dont get mad.. maar dit was de eerste. Een kameraad van doet het al 3 jaar ongeveer, dus die in 1e instantie om mening gevraagd e.d. en wat goed was. Dus daar op vertrouwd, dus toen verdiept in tren en niet echt in de rest.

Ging er van uit dat hij wel goed zou helpen, maar ik ben er allang achter dat dit beter niet het 1e kuurtje had kunnen zijn. Na mijn spijt helaas, maar gebeurd is gebeurd. Heb ook best veel haargroei gekregen!

mijn voedingsschema zal ik eens even op de pc zetten, mag ik het gewoon zeggen wat ik eet of ook alle waarden erbij enz?

Wil nog wel even laten weten dat ik nu niet zomaar meer in ga op iemand als het om AS gaat, ben me nu in alles aan het verdiepen en wil graag ook zoveel mogelijk weten. Voordat ik aan me 2e ga beginnen!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X