Bench press gaat zomaar achteruit

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Kan aan verschillende dingen liggen.. Slaap je wel goed? Eet je genoeg? Train je niet te zwaar, kan bijv. zijn elke keer tot faillure, op een gegeven moment is de rek eruit? Is je techniek nog wel goed? Doe je oefening wel regelmatig, ontwenning kan ook optreden.. Hoeveel wil je er bedenken?
    In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Het zou mij persoonlijk geen reet uitmaken hoeveel gewicht ik kan gebruiken.
      zolang als je fysiek maar vooruit gaat.
      staar je niet zo blind op gewicht,dat werkt alleen maar demotiverend als je zoals nu een keer achteruit gaat in gewicht.

de ene week doe je wat meer dan de andere ,..zoals de meeste al zeggen afwisseling is de key!
      Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
      Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
      X