14 jaar - Trainen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 14 jaar - Trainen

Ik ben 14 jaar.

Ik zou graag een sixpack willen en mijn biceps, triceps en borstspieren enz. willen trainen.
    Wij hebben thuis een hometrainer waar ik bijna dagelijks een half uur op fiets.

Heeft iemand nog wat advies voor me, of ben ik nog iets te jong?

ga naar een sportschool, vraag daar of je een personal coach krijgt die helpt je
    met training etc.

Comment

Ja, lees de stickies (alle rode onderwerpen). Daarin vind je veel info, en als je ze had gelezen wist je nu ook dat je op je 14e prima aan krachttraining kunt doen . Ben zelf ook 14 en train in een sportschool. Ga wel heel je lichaam trainen, want alleen wat showspiertjes is natuurlijk niks. Met een hometrainer ga je ook geen massa aanzetten .

Comment

Nee, die hometrainer was ook om bf naar beneden te krijgen.

Comment

je moet je zelf weten, ik ben zelf ook 16 en om mijn 15e begonnen ik vind zelf gewoon dat je
          hoe vroeger je begint hoe beter uiteraard met goede begeleiding etc.

Comment

Ik zie niet in wat die hometrainer er mee te maken heeft maar goed...

Stickies lezen --> sportschool zoeken --> schema opstellen m.b.v. instructeurs (die er vaak geen reet van kunnen overigens) en deze vervolgens door ons laten verbeteren.

Iedere spiergroep trainen, niet slechts buik borst triceps biceps... Dus ook rug, benen (incl kuiten), schouders, etc.

Beginnen op je 14de kan prima trouwens, als je maar weet waar je mee bezig bent. Dus niet als een lamlul 3 spiergroepen trainen en de rest achterwege laten.
            Dumbells build a bigger chest
            Barbells build a bigger ego

Comment

Bedankt voor jullie reacties!

Comment

ZzzZZ verschrikkelijk

Comment

Originally posted by ReaLKoYu View Post
                  ZzzZZ verschrikkelijk
                  het is de onwetendheid van een 14-jarige RealKoyu, hij zal snel en veel kunnen leren op dit forum. Dat komt heus wel goed heb een beetje vertrouwen

@ topicstarter, ga je lekker inlezen op het forum en de stickies en probeer toch echt al je lichaamsdelen te trainen, want je wilt toch een totaal gespierd(er) lichaam en niet enkel gespierde(re) biceps en borst?

Vergeet zeker niet het voedingsgedeelte te lezen en een schema op te stellen.

Succes!
                  "Straight outta gym"

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X