Nou, zo werkt het bij mij dus echt niet. Ik drink omdat ik het lekker vind. Zat worden is een side-effect. Ééntje waar ik geen problemen mee heb.
Dronken??
Collapse
X
-
Originally posted by de sterkste ophaler View PostDus jij drinkt om bezopen te worden. Dat is totaal wat anders dan genieten van de smaak van de diverse bieren die bestaan.
Comment
-
Haha, sinds ik weer wat serieuzer bezig ben primaben in oktober begonnen met wat massa aan te zetten en heb 3 kilo aan spieren erbij
maar om bij de alcohol teblijven, ik had laatst een klein feestje waar ik ook van een aantal biertjes had genoten en toen ben ik de dag erna gaan trainen en toen had ik bijna een pr te pakken met bankdrukken, dus misschien is alcohol wel goed voor je! Preworkoutday-supplement..
Comment
-
Dit is omdat je:
1. Mentaal weer goed wil beginnen omdat je je de avond ervoor hebt laten gaan dus zal je nog meer je best doen.
2. Bier een hoop kcals bevat wat de dag erop bevorderlijk kan zijn op je prestaties.Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate
Comment
-
Originally posted by jantje91 View PostWat doe je nou stoer GIP? Dat zeg ik helemaal niet, maar ik weet wel dat wanneer jij geen ambities hebt met bb, je af en toe best mag drinken en dat de schade erg meevalt! Wat me ook opvalt is dat iedereen elkaar aars hier likt, wanneer falstyr zegt ik drink niet, dat is slecht, dan drink iedereen inneens niet meer. Wanneer Falstyr binnenkort zegt dat hij elke dag een fles apfelcorn drinkt en hij inneens super progressie boekt dan drinkt iedereen vast inneens elke dag apfelkorn. Ga lekker genieten van je leven, trainen kan ook best met af en toe wat alcohol. En als jij prima kan genieten zonder alcohol, nou dikke prima, alleen maar beter. Maar kom niet telkens met de verhalen van alcohol is zo slecht, dat weten we nu wel en dat moet je dan maar voor lief nemen.
Originally posted by jantje91 View PostIk druk ook meestal lekker als ik de dag ervoor bier heb gehad!
Comment
-
Zolang je geen aspiraties hebt voor wedstrijden kan je best af en toe zuipen. Als jij dit limiteert tot een paar "speciale" dagen zoals koninginnendag, oud en nieuw en als Nederland in de finale WK staat,...dan is er geen man overboord. Kan je zelfs best tot het gaatje zuipen. Als je dit vaker dan 4/5 keer per jaar doet heeft het naar mijn inziens wel invloed.
Maar paar keer per jaar zuipen verneuk je niet alle training en voeding die je dagelijks controleerdYou can not become LEGenDArY without Legday
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Paused safety bar squat:
- 97.5kg 1x
Sumo safety bar goodmorning:
- 25kg 2x15
Wide grip...-
Kanaal: Trainingslogjes
4 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 90kg 3x
Safety bar back extension:
- 40kg 4x
Push press:
- 61kg...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 75kg 12x
One legged calf raise:
- 50kg 6x L en R
Superset met
Lu side...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 100kg 1x
Qua kracht gemakkelijk, ervaar nog steeds kramp in kuiten, al zij het minder als eerst....-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWoensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
-
1 week geleden -
-
door ellengreen8160Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
-
Kanaal: Lichaamsverzorging
1 week geleden -
-
door JellyhardBeste Builders,
Ben al ruim 10 jaar in de fitness zaal te bekennen en was altijd super fit en breed.
Nu heb ik vorig jaar een ongeluk...-
Kanaal: Kuren & resultaten
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWeer wat grieperig / ziekjes afgelopen dagen, dus wat minder sets gedaan bij aantal oefeningen én hier en daar lager gewicht / RPE.
Training...-
2 weken geleden -
-
door Stevenhackey➢ Product Name — Fairy Bread Farms Hemp Gummies Chemist Warehouse
➢ Main Benefits — Pain Relief & Reduce Stress!
➢ Composition — Natural...-
Kanaal: Algemeen
2 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 73kg 12x
One legged calf raise:
- BW + 32.5kg 18x
- BW + 32.5kg 8x
Superset...-