als ik energydrank op heb en ik ga iets met conditie doen ben ik sneller buiten adem

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• als ik energydrank op heb en ik ga iets met conditie doen ben ik sneller buiten adem

hallo als ik redbull drink voor ik fiets voetbal etc dan krijg ik last met ademen dan heb ik ook niet echt goeie conditie maar dat word dus ff 10 x zo erg wnnr ik redbull drink is dat normaal ?

Nee is niet normaal, maar je moet die troep ook niet drinken
    Calisthenics / Street workout

Comment

haha ja maar drink t omdat ik t lekker vind:P voor de rest train ik 3 x per week geen drank geen drugs en met krachtraining heb ik er helemaal geen last van enkel met conditie:P

Comment

energy drank is gwn rotzooi...

Comment

oke dan zal ik t maar is niet meer drinken want steeds meer mensen zeggen dat!

Comment

Is logisch: cafeïne geeft je een hogere hartslag, en dan ga je ook nog eens rennen. Daarnaast zorgen de suikers voor wat meer slijmontwikkeling en dus voor een slechtere ademhaling.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by bodybuildingsander View Post
              hallo als ik redbull drink voor ik fiets voetbal etc dan krijg ik last met ademen dan heb ik ook niet echt goeie conditie maar dat word dus ff 10 x zo erg wnnr ik redbull drink is dat normaal ?

Er zijn veel mensen die wat kortademig worden van die troep. Beter een glas verse vruchtensap nemen of gewoon een stevige kop zwarte koffie. Verse zwarte koffie wordt ook aan astma patiënten gegeven die een aanval krijgen als er niks anders(zoals medicatie) voorhanden is om snel de luchtwegen open te zetten.
              1e Masters Superbody YBF 2011!
              Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

red bull is ook niet echt een energy drink. Meer een pep drankje.
                En het blijft troep. Zou het gewoon niet drinken als ik jou was. Maar het is jouw feestje.
                Fear is the mind killer

Comment

Waarom is energydrink nu zulke erge troep?
                  Volgens mij is er al tijden zoveel commentaar op energydrink, dat de grootste troep er wel uit is. Er zit nog maar weinig cafeïne in, en suiker/zoetstof verschilt niet met andere frisdranken.

Comment

ik neem nog wel eens een blikje light, dit kan toch geen kwaad?
                    sq 150- dl 2x180- be paused 110 - pp - 92.5

Comment

Niet de allerbeste bron maar toch:
                      http://nl.wikipedia.org/wiki/Red_Bull_(drank)
                      Energiedrank - Wikipedia

Comment

Originally posted by marnop View Post
                        'De waargenomen negatieve gezondheidseffecten zijn vooral toe te schrijven aan de consumptie van grote hoeveelheden cafeïne'

Maar in een blikje zit vaak net 90mg cafeïne, minder dan in een normale kop koffie. Laat staan een sterke grote kop koffie.

Comment

haha ook al neem je light.. allemaal rotzooi volgens mij

Grtz
                          Respect cannot be learned, purchased or acquired. It can only be earned!

Comment

allemaal rotzooi volgens mij:P

grtz
                            Respect cannot be learned, purchased or acquired. It can only be earned!

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
                              'De waargenomen negatieve gezondheidseffecten zijn vooral toe te schrijven aan de consumptie van grote hoeveelheden cafeïne'

Maar in een blikje zit vaak net 90mg cafeïne, minder dan in een normale kop koffie. Laat staan een sterke grote kop koffie.
                              Is idd niet echt veel te noemen.
                              Ik denk eerder dat de synergetische werking van de verschillende middelen bij sommige mensen iets teveel kunnen worden.

Cafeïne droogt wel uit natuurlijk(althans drijft vocht af), zeker als het gecombineerd versterkt wordt en daar kunnen mensen last van krijgen tijdens een training. De meeste mensen zullen er weinig of geen last van hebben, net als met de oude eca stackers.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X