Loopband op "verrassing"

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Loopband op "verrassing"

Na mijn training doe ik een minuut of 20 "cardio".
    Ik ren niet (foute enkel) dus ik loop er altijd op maar om het toch wat intensiever te maken, stel ik dat ding in op "Verrassing".
    Dan gaat hij van helling 2 naar bijvoorbeeld helling 9 en alles daartussen.
    Ik heb hem dan afgesteld op een stevig looptempo en om en rond niveau 11 of 12.
    Ik ben best moe daarna.
    Alleen vraag ik me weleens af of het inderdaad nuttig is.
    Waar zou het goed voor zijn, vetverbranding, billen, benen?
    Iemand een zinnig idee?
    "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

eey je bent nep man

Comment

Ja, dat is wel een zinnig idee.
      Verder begrijp ik je bericht niet zo, want ik ben a) niet nep (heb net nog gekeken) en b) geen man (ook gecheckt).
      "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Wat bedoel je juist met ik ren niet terwijl je even later zegt ik loop om...? Begrijp niet goed wat je juist bedoelt. Heb thuis ook een loopband en die hellingen gebruik ik eigenlijk nooit, volgens mij dienen die niet echt voor de vetverbranding of de billen of wat dan ook maar eerder om je interval wat zwaarder te maken (denk ik). Ik zou doen zoals je al zei en gewoon een stevig tempo lopen...

Comment

Als je last hebt van je enkel, zou ik gewoon LIT doen. 20 minuten lopen met incline op 15% met snelheid 5,5 ofzo. Werkt bij mij zeer goed voor vetverbranding.
          http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/50671-log-2012-steefdk.html

Comment

lees dit eens. Heeft voor mij voor goede resultaten gezorgd:

KLIK
            You can not become LEGenDArY without Legday

Comment

Originally posted by El_Loco View Post
              Wat bedoel je juist met ik ren niet terwijl je even later zegt ik loop om...? Begrijp niet goed wat je juist bedoelt. .
              Haha, ik leg het uit: ls je de loopband sneller zet, krijg je dus een "ren tempo".
              Aan klassiek ballet heb ik een vervelende enkel overgehouden die met rennen altijd problemen geeft, dus rennen doe ik niet, binnen en buiten niet.
              Maar ik loop dus wel in een stevig tempo.

Originally posted by Bilo View Post
              lees dit eens. Heeft voor mij voor goede resultaten gezorgd:

KLIK

Ja, dat topic heb ik toen gelezen. Ik vond het al wel een beetje lijken op mijn loopbandgedrag, maar ik hou die leuningen niet vast, dat vind ik rot lopen.
              En ik doe het niet langer dan een minuut of 20, daarom wilde ik het zwaarder maken door die hellingen af en aan te laten stijgen en dalen.

Originally posted by SteefDK View Post
              Als je last hebt van je enkel, zou ik gewoon LIT doen. 20 minuten lopen met incline op 15% met snelheid 5,5 ofzo. Werkt bij mij zeer goed voor vetverbranding.
              Nu begrijp ik jou niet precies.....wil je dat een beetje toelichten?
              Last edited by Beaudien; 06-01-2011, 07:36.

Comment

Originally posted by Karwan View Post
                eey je bent nep man

@Beaudien: Ik loop zelf ook weleens met een aardige helling, gewoon als LIT. Doet verder niks merkbaars voor mijn spieren of zo.
                "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by Pinada View Post

@Beaudien: Ik loop zelf ook weleens met een aardige helling, gewoon als LIT. Doet verder niks merkbaars voor mijn spieren of zo.

Ja precies, maar als LIT werkt dat dus goed, denk je?
                  Want ik doe dit na de kt en vind dan een half uur of langer simpelweg te lang.
                  Van LIT wordt gezegd dat het pas na een half uur wat gaat doen (als vetverbranding dan), maar ik begreep ook dat dit niet geldt na kt.
                  Heb het gevoel het zwaarder te maken door die hellingen, anders is het helemaal zo'n saaie boel.

Comment

Bweeeuuuh ik heb een verschrikkelijke hekel aan LIT. Houdt het alleen vol door verschillende dingen te doen (10 minuten fiets, 10 minuten wat anders of zo) .

Ik geloof overigens niet zo in die je gaat pas na zoveel minuten vet verbranden.
                    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Kun je de crosstrainer niet gebruiken dan? Dat is veel minder belastend en je verbrand veel meer calorieen dan op de loopband. En zeker als je niet hard kunt lopen op de loopband.

Comment

Originally posted by ezzy View Post
                        Kun je de crosstrainer niet gebruiken dan? Dat is veel minder belastend en je verbrand veel meer calorieen dan op de loopband. En zeker als je niet hard kunt lopen op de loopband.
                        Wou ik ook zeggen, mijn enkel ook verrot 29 jan voor de 2x stuk bot uit me voet laten halen, maar loopband lukt mij ook niet, maar crosstrainer lukt me zeker wel. en fietsen hoogtempo?
                        Een dag niet getraind...

Comment

Ik kon niet rennen met me rechter enkel tot ik later pedagogische sportzolen aangemeten kreeg. Heb in die periode zonder zooltjes gewoon Crosstrainer, Roeien en fietsen gedaan als cardio. Waarom krampachtig vasthouden aan een loopband.

Comment

Ik doe de crosstrainer als warming up.
                            En als ik nou érgens een hekel aan heb, is het aan dat ding.
                            Ik loop veel met de handen, MP4 op en gaan.
                            Dat doe ik dan ook maar op die loopband. Zoiets.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X