Hoeveel geven julie uit aan sups per maand?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

En over het gebruik van sups ik ben van mening dat natuurlijk gezond eten het beste is maar aangezien men tegenwoordig weinig tijd heeft en voeding niet altijd de benodigde inhoud bevat supplementen een prima aanvulling is.
    Ik zie jongens toch goed vooruit gaan als ze beginnen met sups.
    Natuurlijk omdat hun voedingspatroon niet juist is en ze met sups die te korten aanvullen.
    prima oplossing vind ik

Comment

Originally posted by [b
      Citaat[/b] (kleine @ Mei. 09 2004,18:57)]ik lees hier 50 euro per maand bij sommige, dan moet ge toch al serieus eten om zo weinig voedingsuplementen te nemen.

als je serieus bezig bent met de sport dan geef je toch vlug 125-300 euro uit per maand! vind ik toch

ik zit zelf aan 160 euro per maand en dan heb ik gewoon nog maar vit. weight, protien, crea.

maar 50euro?...
      Hier ben ik het niet mee eens. De voeding die bb gebruiken kost natuurlijk ook geld, en hier moet je je toch vooral op focussen.

Wat heb je nou echt nodig als bodybuilder. Naar mijn mening dextrose en whey voor na de training. En een multivitamine en extra vitamine c.
      Van dit alles zal de whey het duurst zijn. Dextrose kost bijna niks en een multivitamine en vitamine c ook niet. Sommigen zijn erg duur, maar die van het Kruidvat zijn ook goed en daar zit bijna hetzelfde in. Maar kruidvat koopt het in het groot in en je betaald niet zoveel voor het merk als bij die sportvitamines.

Ik snap niet hoe je zoveel geld aan supplementen kan uitgeven. Soms geef ik ook wel wat meer uit, voor bijv. creatine en glutamine. Maar of dit nou echt noodzakelijk is  
      Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Originally posted by [b
        Citaat[/b] (snipke @ Mei. 09 2004,20:12)]
        Originally posted by [b
        Citaat[/b] (SammyV @ Mei. 09 2004,12:32)]Ik heb al eens op soortgelijk onderwerp geantwoord , maar kreeg toen een heleboel mensen tegen mij die het stom vonden om zoveel aan supplementen uit te geven.

Ik neem dagelijks : Hoog geconsentreerd multivitamine en mineraalcomplex , BCAA's , creatine , glutamine , vanadyl , HMB , extra 3000mg vit.C , antioxidanten , glucosamine + chondroitine , whey proteine , megamass gain van scytec nutrition , elke dag een carbo drank bij trainen , na de training creatine transportsysteem + proteine fuel drank van Twinlab.

Het is een heleboel , en kost mij ongeveer 250 à 300 euro's per maand , ik heb dit alles natuurlijk aan inkoopprijs dus is het goedkoper , maar dat is het voordeel dat ik en me broer onze eigen Gym hebben , zie onze website
        Ik heb ondertussen mijn mening al aangepast sammy wat betreft sups. Kan je wat meer uitleg geven over hoog geconcentreerd multivitamienen en mineraalcomplex, wat hout dit juist in, ik drink ook na elke training een protein feul van twinlab, heb eerst geexperimenteerd met de carbo feul van twinlab .

grtz
        Hoog geconcentreerd wil zeggen dat je de vitamine en mineralen zwaarder zijn dan de gemiddelde vitamines , Ik neem bv. Anabolic Hard Pack van Maximize , deze te koop bij mij voor 27 euro , deze zijn speciaal ontworpen voor de zwaardere sporters zoals wij bodybuilders , wielrenners in kompetitie ... , deze zijn time released , dus ze laten het nodige los over heel de dag in je lichaam.

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] (Adonis @ Mei. 09 2004,12:38)]
          ik zit zo elke maand voor 80-90 euro aan supplementen en zeker wel 400 euro soms iets meer 450 euro aan eten

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] (real1972 @ Mei. 09 2004,20:53)]En over het gebruik van sups ik ben van mening dat natuurlijk gezond eten het beste is maar aangezien men tegenwoordig weinig tijd heeft en voeding niet altijd de benodigde inhoud bevat supplementen een prima aanvulling is.
            Natuurlijk omdat hun voedingspatroon niet juist is en ze met sups die te korten aanvullen.
            prima oplossing vind ik
            als je wilt vooruitgaan met sups dan kom je echt ni toe met 50 euro per maand...

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (kleine @ Mei. 10 2004,12:06)]
              Originally posted by [b
              Citaat[/b] (real1972 @ Mei. 09 2004,20:53)]En over het gebruik van sups ik ben van mening dat natuurlijk gezond eten het beste is maar aangezien men tegenwoordig weinig tijd heeft en voeding niet altijd de benodigde inhoud bevat supplementen een prima aanvulling is.
              prima oplossing vind ik
              als je wilt vooruitgaan met sups dan kom je echt ni toe met 50 euro per maand...
              dat heb ik geloof ik ook niet gezegd of begrijp ik je verkeerd nu?

Comment

tss. de 75 en de 100 euro/maand
                you have to work for a good and nice body;atherwise it just luks like chit !!!

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (real1972 @ Mei. 10 2004,12:29)]
                  Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (kleine @ Mei. 10 2004,12:06)]
                  Originally posted by [b
                  prima oplossing vind ik
                  dat heb ik geloof ik ook niet gezegd of begrijp ik je verkeerd nu?
                  ge hoort hier de ZOTSTE verhalen over kuren en zo maar als ge dan zegt dat ge toch een redelijke som aan sups moet uitgeven om echt vooruit te gaan, dan ist van ola, maar da kan niet hoor!

Hoe kunt ge in godsnaam groeien met 1 potje protein per maand of dergelijke? Da gaat niet!

ge hebt hier mensen die kuren of bewere da ze gekuurd hebben, en daarna laten ze een fotoke zien dan verwacht ge toch iets redelijk denk ik(soms ist echt triestig!&#33
                  kuren da wel maar ewa geld uitgeven aan sups(IK mankeer zeker iets)moesten ze dit doen tijdens een kuur( grote hoeveelheden protien en koolhydraten )naar binnen kappen dan zouden ze wel een pakske groeien!

iemand die zwaar krachttraining doe en vooruit wilt gaan en het een beetje meent  die kan niet zonder sups(vraag de mening maar eens van mensen die er al lang bezig zijn en het menen. bv. bij sammy= een groot en mooi lichaam heeft veel nodig en kost veel geld!

en ze moeten ni afkomen van wij doen dit recreatief want da' s bullshit anders zou meer dan den helft van de anabolen blijven ook als het maa recreatief is!

dit is niet persoonlijk bedoeld maar algemeen.

groeten,

kleine

Comment

Precies,
                    daarom denk ik een gemiddeld bedrag van 100 tot 150 euro per maand wle normaal is wat men aan supps uit geeft!

Comment

Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (real1972 @ Mei. 12 2004,09:56)]Precies,
                      daarom denk ik een gemiddeld bedrag van 100 tot 150 euro per maand wle normaal is wat men aan supps uit geeft!
                      das waar als ge heel goed op uw eten let dan begint dit er al op te trekken.

Comment

Ik snap in deze discussie niet waarom er een bepaald bedrag gesteld wordt. Kleine zegt je moet XXX euro besteden aan supplementen per maand, anders ben je niet serieus bezig.

Maar hoe kan je nou bepalen voor een ander wat die aan supplementen moet besteden?

Kan je eens een lijstje geven met kosten van supplementen die je volgens jou per maand nodig hebt dan, dan is het wellicht wat duidelijker.
                        Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Er mag niet gepraat worden over prijzen ik wete niet of dat voor suplementen ook geld.
                          maar kijk gewoon op de verschillende sites.

wat ik als advies geef is het volgende:

Whey eiwit
                          Vitamines concentraat time released
                          Amino tabletten

sportdrank

eventueel afhankelijk van persoon :
                          Creatine of een verglijkbaar product
                          Weightgainer

Comment

rond de 90 euro per maand. (Gainer en vitamines...)
                            Per week 55 euro aan eten .
                            The oxynator

Comment

wat heeft een bb nodig van sups, extra multi vitamienen en vit. C en een eiwitshake. Ik geef per week makkelijk voor mezelf 125-150 euro uit aan voeding. Sups zoals hmb, creatine,glutamine enzo zijn sups die je niet echt nodig hebt maar wel nuttig kunnen zijn. Ik drink ook elke training een carbo feul en een protein feul en eet een proteine reep, maar zonder deze zou het mij ook lukken om spiermassa op te bouwen. Wat ik wel doe is regelmatig iets proberen zoals nu ben ik bezig met nox3 van universal.

grtz
                              stil growing

Comment

Originally posted by [b
                                Citaat[/b] (snipke @ Mei. 12 2004,13:41)]wat heeft een bb nodig van sups, extra multi vitamienen en vit. C en een eiwitshake. Ik geef per week makkelijk voor mezelf 125-150 euro uit aan voeding. Sups zoals hmb, creatine,glutamine enzo zijn sups die je niet echt nodig hebt maar wel nuttig kunnen zijn. Ik drink ook elke training een carbo feul en een protein feul en eet een proteine reep, maar zonder deze zou het mij ook lukken om spiermassa op te bouwen. Wat ik wel doe is regelmatig iets proberen zoals nu ben ik bezig met nox3 van universal.

grtz
                                Snipke , ik moet je wel tegenspreken over creatine en glutamine , deze zijn echt wel nodig , zeker wanneer je aan het kuren bent , dit om optimaal te trainen en te recupereren en om afbraak tegen te gaan.
                                HMB gebruik ik ook constant , ik heb er eens een maand of 6 mee gestopt en mijn lichaam zag er opeens minder hard en vol uit.
                                Maar de basis blijft : Multivit. , BCAA , eiwitshakes , creatine , glutamine.
                                Althans voor mij de beste combinatie.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X