Hoeveel geven julie uit aan sups per maand?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ieder voor zich wat hij of zij wil gebruiken en wat hij of zij er aan uit wil en kan geven maar het kan niet zo zijn dat als ik zeg dat ik voor 50 euro klaar ben ik niet serieus of goed bezig zou zijn natuurlijk.

Een potje multi vitamine en een potje vit-C van 120 tabs kosten samen nog geen 10 euro bij het kruidvat. Een pot glucosamine kost 4 euro nog wat en zit 60 tabs in. Lijnzaad olie koop ik per 6 flesjes en kosten meen ik een euro of 8..

Mijn whey-eiwitten haal ik voor 65 euro een emmer van 4kg.
    Geen idee hoelang ik er precies mee doe maar gok 2 maanden. Verder haal ik alles uit mijn voeding en daar geef ik dan ook nog behoorlijk aan uit maar dat was de vraag niet.

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by [b
      Citaat[/b] (SammyV @ Mei. 12 2004,16:56)]
      Originally posted by [b
      Citaat[/b] (snipke @ Mei. 12 2004,13:41)]wat heeft een bb nodig van sups, extra multi vitamienen en vit. C en een eiwitshake. Ik geef per week makkelijk voor mezelf 125-150 euro uit aan voeding. Sups zoals hmb, creatine,glutamine enzo zijn sups die je niet echt nodig hebt maar wel nuttig kunnen zijn. Ik drink ook elke training een carbo feul en een protein feul en eet een proteine reep, maar zonder deze zou het mij ook lukken om spiermassa op te bouwen. Wat ik wel doe is regelmatig iets proberen zoals nu ben ik bezig met nox3 van universal.

grtz
      Snipke , ik moet je wel tegenspreken over creatine en glutamine , deze zijn echt wel nodig , zeker wanneer je aan het kuren bent , dit om optimaal te trainen en te recupereren en om afbraak tegen te gaan.
      HMB gebruik ik ook constant , ik heb er eens een maand of 6 mee gestopt en mijn lichaam zag er opeens minder hard en vol uit.
      Maar de basis blijft : Multivit. , BCAA , eiwitshakes , creatine , glutamine.
      Althans voor mij de beste combinatie.
      Hangt van persoon tot persoon af vindt ik, ik heb ook creatine gebruikt en had daar niks aan (ik drink redelijk veel koffie ) , glutamine heb ik nochtans altijd gebruikt maar de laatste keer na mijn kuur was ik zo ziek gevallen dat ik vond dat de glutamine zijn nut niet had bewezen.Als je constant hmb blijft gebruiken went je lichaam hier toch ook aan en heeft het geen nut meer denk ik. Bcaa neem ik ook altijd dat was ik nog vergeten te melden (heb mijn voorraad op de fibo ingeslagen, 600 tabs)

grtz
      stil growing

Comment

Originally posted by SammyV View Post
        Ik heb al eens op soortgelijk onderwerp geantwoord , maar kreeg toen een heleboel mensen tegen mij die het stom vonden om zoveel aan supplementen uit te geven.

Ik neem dagelijks : Hoog geconsentreerd multivitamine en mineraalcomplex , BCAA's , creatine , glutamine , vanadyl , HMB , extra 3000mg vit.C , antioxidanten , glucosamine + chondroitine , whey proteine , megamass gain van scytec nutrition , elke dag een carbo drank bij trainen , na de training creatine transportsysteem + proteine fuel drank van Twinlab.

Het is een heleboel , en kost mij ongeveer 250 à 300 euro's per maand , ik heb dit alles natuurlijk aan inkoopprijs dus is het goedkoper , maar dat is het voordeel dat ik en me broer onze eigen Gym hebben , zie onze website

Rijke man !!!
        If you're going to be a bear, "be a grizzly" 1m88 98kg 15,4 % BF

Comment

Mwa 2 tot 300e, het is de enige sport die ik tot nu toe beoefen, dus vind het wel best zo.

Comment

zo ongeveer rond de 175 euro..

Comment

5 kilo whey 38 euro

Comment

jah bij mij scheelt het per maand, koop meestal ineens voor n aantal maanden in 1 x, ik check wel altijd ff voor aanbiedingen, maar moet altijd n paar potten verschillende soorten eiwitten hebben (wei, soja, ei en melk eiwit hebben allemaal verschillende eigenschappen die je kan benutten op bepaalde delen vd dag), heb ook altijd n grote vooraad crea, ben ook niet vies van NO Xplode,en wat andere NO suplementen.HMB, multivits, ZMA etc heb ik ook altijd in huis....als ik t bedrag bij mekaar optel....ik WIL t niet eens weten whaahhaha.....ik denk toch wel zo rond de 200E....maar geef nog ook echt veel aan kwaliteits voeding uit, mn avatar pic is net toen ik 5 dagen in mn eerst kuur zat......dus effect hebben de (goede!) sups wel....

grtn

CLJ
                Last edited by -CLJ-; 01-08-2007, 17:48.
                bigger is better

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X