Wat zou je willen veranderen aan de sportschool waar je naar toe gaat?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Meer losse schijven, airco, meer vrouwen die aan kt doen, en heel graag geen arrows classic rock meer op de radio.

Comment

meer chicks.. uhm ik bedoel, meer vrouwen die ook serieus trainen
      En al die mensen die zichzelf alleen komen bewonderen in de spiegel eruit flikkeren.

Comment

Originally posted by Janneke View Post
        En al die mensen die zichzelf alleen komen bewonderen in de spiegel eruit flikkeren.
        Haha, nooit de neiging om even naar je opgepompte benen te kijken na het squatten of je bicep even aan te spannen na je barbell curl?
        "Straight outta gym"

Comment

Originally posted by Waterpoloboy View Post
          Haha, nooit de neiging om even naar je opgepompte benen te kijken na het squatten of je bicep even aan te spannen na je barbell curl?
          dat gaat nog wel maar wij hebben mensen rond lopen die hun shirt effe uit trekken en rustig een paar minuten naar zich zelf gaan lopen staren, terwijl iedereen aan het trainen is dat vind ik toch wel wat minder. maar volgens mij kijkt iedereen wel naar zich zelf als hij of zij opgepomt is.

oojaa ik zou graag een apparaat hebben waar je je zelf aan kan optrekken maar wel een contra gewicht kan instellen waardoor als je niet je volle setjes kan maken ( wat ik nu dus hebt met mijn GVT schema) je gewoon een wat zwaarder gewicht neemt en je zo toch je setjes kan maken. zou alleen de naam niet weten

Comment

ik zou niks willen veranderen, er zijn aardig wat chicks die langskomen op de sportschool, de sfeer is goed, aardige mensen +1
            "Life is not waiting for the storm to pass, it's about dancing in the fucking rain!"

Comment

Originally posted by kojak View Post
              meer ruimte
              Ik ook. Maar dat word nu opgelost want ze hebben het pand naast de sportschool gekocht en gaan vanaf het tweede kwartaal 2011 verbouwen.
              Verder zou het ook wel tof zijn als er dan ook een groter en uitgebreider dumbellrek kwam en een extra squatrack. Met de huidige drukte is alles nogal eens bezet als ik s'avonds train. Overdag is het gelukkig rustig.
              Geniet, en drink met maten!

Comment

Ik zou wel een fatsoenlijke calve raise willen. Staand en zittend.
                Degene die ze nu hebben heb je 2 keiharde kussens op je schouders.

Verder een heerlijke gym
                Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by deone11 View Post
                  veel meer chicks

Nou, nou, dat belooft wat op je 13e..........
                  "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by Janneke View Post
                    meer chicks.. uhm ik bedoel, meer vrouwen die ook serieus trainen
                    .

O, dat wil ik helemaal niet. Dan val ik niet meer op!
                    "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Alle Hammer strengt spullen weer terug.

De ruimte terug. Het is nu kleiner (en vol gepropt met nieuwe vage dingen) waardoor het voller staat dan mn zolder.

Normaal licht. Nu hebben ze rood of groen licht.
                      Als het groen licht is, is het net alsof je op een kinderdisco bent, en de hulk langs komt.
                      Als het rood licht is, is het net een fkkng bordeel.

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
                        O, dat wil ik helemaal niet. Dan val ik niet meer op!
                        Hahaha geweldig

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X