Vakantie aka veel trainen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vakantie aka veel trainen

Ik heb de komende drie dagen tentamens, vanaf woensdagavond heb ik bijna drie weken vakantie. Die drie weken wil ik optimaal benutten, werk is er voor mij helaas niet veel op het moment dus ga ik die drie weken maximaal sporten

5 a 6 keer in de week wil ik dus gaan sporten, dat is 2 a 3 keer vaker dan nu. Ik vroeg me alleen af, in welke spiergroepen kan ik de dagen het best indelen? En is het slimmer dit in drie verschillende setjes van spiergroepen te verdelen of twee.

Verder eet ik als ik opsta brinta pap, twee uur voor het sporten eet ik 6 boterhammen met kipfilet of ham(ham is geniaal lekker). Na het sporten eet ik yoghurt met stukjes banaan en walnoten uit eigen tuin. Avond eten is wat de pot schaft en 's avonds maak ik mezelf vaak een bakje vers fruit. Wat tips over wat ik beter zou kunnen eten zijn ook heel welkom, het enige waar ik niet op zit te wachten is mijn eten af gaan zitten wegen.

5/6 keer per week lijkt me veel te veel, zeker met zo een voedingsschema. Dit is veeeeel te weinig, ik weet niet hoeveel je weegt etc. maar is dit alles wat je eet gedurende de hele dag?

Ik zou iets als:
    rug/biceps
    borst/triceps
    benen/buik (eventueel)

Vind ik de 'beste' combinatie.
    On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Zoals nu klinkt het idd niet echt alsof je voeding helemaal op orde is, ik zou na de training een groot bord met havermout + melk nemen (bijv. 200gr. + melk). Over de dag verspreid nog 2 bakjes kwark a 500gr. en 's avonds voor het slapen gaan nog 80gr. noten. Die walnoten zou ik ook niet na de training nemen maar vlak voor bedtijd. Qua training, kies wat, begin niet te zwaar (bijv. 6 herhalingen met een gewicht wat je 10x aan kan en doe 5 setjes), elke training doe je er wat kg's bij. Zou dan zo'n soort split gebruiken:
      - Borst
      - Rug
      - Benen
      - Schouders+armen
      - Min 1 dag rust
      - Herhalen wanneer je wilt en weer beginnen met borst, maakt dus niet uit of dit de volgende week is of dezelfde week, zolang je niet te zwaar begint en goed eet komt het wel goed. De enigste fout die je kan maken is eigenlijk het te zwaar beginnen waardoor je niet veel gewicht kan verhogen.
      In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
      X