kan iedereen uitzetten?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• kan iedereen uitzetten?

hallo iedereen,

ik ben net bezig met fitness maar iedereen zegt dat het aan je aard moet liggen of je breed word of niet?
    is dit waar? of kan iedereen uitzetten?

ik ben 1,83 en ik weeg 64 kg ?
    redelijk smal dus?
    is het hopeloos of kan iedereen na hard trainen het zelfde resultaat krijgen?

greets vinniee

iedereen kan het. je genen bepalen alleen hoe snel het gaat.

Comment

Ligt er aan wat je er voor doet. Sowieso is het hard werken, maar ondanks dat gaat het bij de een idd toch net iets beter/sneller als bij de ander. Maar zeker de eerste 5 jaar kun je toch best wat massa pakken, ook als je daar niet voor geboren bent. Daarna gaat het wel een stuk minder hard.
      Owner of the Iron Playground.

Comment

Ik was precies even groot en zwaar als jou toen ik een paar maanden geleden begon en ik ben toch al goed aangekomen. Je moet gewoon meer gaan eten en je zal snel resultaat zien

Comment

tenzij je een versnelde spijsvertering hebt zoals een vriend van mij, die gast kan vreten wat ie wilt maar heeft het dezelfde seconde al weer verbrand :S

Dan wordt groot worden echt lastig
          "Life is not waiting for the storm to pass, it's about dancing in the fucking rain!"

Comment

Originally posted by Rubeltje View Post
            tenzij je een versnelde spijsvertering hebt zoals een vriend van mij, die gast kan vreten wat ie wilt maar heeft het dezelfde seconde al weer verbrand :S

Dan wordt groot worden echt lastig
            Waar een wil is is een weg. Iedereen kan bijkomen ook die vriend van je. Het lichaam verbrand een x aantal kcals en als je hier boven gaat zul je bijkomen, bij sommige ligt dit hoger dan andere. Er zijn ook een hoop undereaters die beweren veel te eten maar bij nader inzien zal dit toch niet zo heel veel zijn, het lijkt voor hun enkel veel...
            Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

Originally posted by Wasofski View Post
              Waar een wil is is een weg. Iedereen kan bijkomen ook die vriend van je. Het lichaam verbrand een x aantal kcals en als je hier boven gaat zul je bijkomen, bij sommige ligt dit hoger dan andere. Er zijn ook een hoop undereaters die beweren veel te eten maar bij nader inzien zal dit toch niet zo heel veel zijn, het lijkt voor hun enkel veel...
              Ik eet veel snoep, lijkt mij toch veel vetten in te zitten, en ik kom amper aan.

Ik eet als ontbijt 2 boterhammen met pindakaas en 250ml melk.
              Middag eten 2 tosties(4 broodjes) met behoorlijk wat curry.
              @ school meestal nog zak snoep a 125g
              Eenmaal thuis: 2 boterhammen pindakaas
              Avond eten: vlees, groente etc...
              avond: drinken, koekjes
              voor slapen: 2 boterhammen met pindakaas.

Is dit nou veel of niet, want ik kom geen fuck aan.

Comment

Originally posted by NoGettinOver View Post
                Ik eet veel snoep, lijkt mij toch veel vetten in te zitten, en ik kom amper aan.

Dat is weinig en het is troep. Er zitten geen vetten in snoep, maar suiker. Dat je daar nog niet van aankomt komt ws door je leeftijd en hogere stofwisseling.
                Eet maar zoveel snoep en troep als je 15 jaar ouder bent, dan zal je zien hoe snel je aankomt in vet.
                Last edited by marnop; 15-01-2011, 23:40.
                1e Masters Superbody YBF 2011!
                Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by marnop View Post
                  Dat is weinig en het is troep.
                  Troep wist ik al. En weinig is welk opzich? Wat voor eten raad je mij aan dan?

Comment

Ik kan mijn bericht niet meer editten..

Je zegt dat ik door mijn leeftijd nog niet veel aankom, maar lukt dat sowieso wel met al het goede eten?
                    En wat zijn de basis dingen die ik eventueel op een dag zou moeten eten?
                    Thanks

Comment

Nee veel ia het niet.
                      Wel veel is 8 maaltijden met elk 150 gram kipfilet en een berg rijst + daarbij om van je hongerige gevoel tussendoor (...) af te komen 4 keer een Mamouth massa shake tot je nemen. Dat is veel.

On topic; de mooiste uitspraak over aanleg deed ooit Mike Mentzer; "you never know how good you might have becomed, unless you have tried"

YouTube - Mike Mentzer - High Intesity Bodybuilding Part 2

Comment

Originally posted by Nikos View Post
                        Nee veel ia het niet.
                        Wel veel is 8 maaltijden met elk 150 gram kipfilet en een berg rijst + daarbij om van je hongerige gevoel tussendoor (...) af te komen 4 keer een Mamouth massa shake tot je nemen. Dat is veel.
                        Voor elk van die 8 maaltijden heb je een fornuis nodig, en dat gaat nogal lastig. Ook ga ik niet aan shakes beginnen. Dat wordt mij iets tè.

Comment

Het was ook maar een voorbeeld.
                          Niet bedoeld als tip.
                          Maar maak e dan maar 5 stuks van... (en Blokker heeft hele handige meeneem bakjes - om de dingen in te doen die je op dat fornuis hebt klaar gemaakt)
                          Last edited by Nikos; 16-01-2011, 00:14.

Comment

wat je nu eet is niet heel gezond, en in totaal een 2500 kcal ofzo. als je daarbovenop 2 liter melk neemt (1000 kcal), dan zit je aan de 3500 kcal, en 70g meer eiwitten, en dan zul je wellicht wel beginnen met aankomen.

drink dus 2 liter melk per dag. bovenop wat je nu eet. als je dit een twee weken gedaan hebt en je komt nog steeds weinig of heel langzaam aan, dan kun je eventueel nog een 4-tal extra sneetjes brood met pindakaas nemen. dan kom je vast en zeker aan.
                            More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Voor elk van die 8 maaltijden heb je een fornuis nodig, en dat gaat nogal lastig. Ook ga ik niet aan shakes beginnen. Dat wordt mij iets tè.

Je wil dus niet.
                              Wat voor advies moet je dan verder nog hebben?
                              Maar als je denkt dat het goed blijft gaan op snoep, ga je gang als je liever een zak snoep koopt dan een gezonde shake waar je spieren van groeien.

Dat je liever je snoep neemt ipv een goede shake, rijst en kip dat gaat mij te ver.
                              1e Masters Superbody YBF 2011!
                              Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X