Graag advies m.b.t. shakes

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Graag advies m.b.t. shakes

Heren,

Al een tijd zit ik te denken om whey-proteïne shakes aan te schaffen op
    bodyenfitshop.nl. Ik heb rond gekeken op het internet en de mensen
    die daar een pot hebben gekocht zijn er heel enthousiast over.

Maar nu rest mij de vraag, is het wel relevant voor mij? Ik fitness 2 maal in de week en loop 2 keer in de week hard. Ik zou graag wat meer massa willen opbouwen.

Ik hoor het wel en alvast bedankt,

Meth
    Bone is for the dog, meat for the man.

Gelukkig verkoopt de body en fit shop maar 1 soort eiwit, dus weten we direct welke je bedoelt.

Comment

Excuus, het gaat over de 'Whey perfection' hieronder de link;

Whey Perfection - Whey Proteine - Whey Perfection - Body en Fitshop

Wil je ook nog de smaak weten? Ik ga denk ik voor banaan

Comment

Heerlijk. Lost goed op en heeft goede prijs/kwaliteit verhouding.

Eiwitshake is een goede toevoeging op je normale voeding (mits die goed is).

Zelf pak ik 's ochtends als eerste een shake met 1 schep whey en 250ml melk, en na de training nog 500ml melk, 2 scheppen en halve schep druivensuiker.
        http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/50671-log-2012-steefdk.html

Comment

Bedankt voor de reactie maar is het voor mij wel relevant om het te kopen? Aangezien ik 2 keer in de week sport?

Wat betreft mijn voeding, ik eet gezond, elke dag wel fruit maar verder geen speciaal schema o.i.d. Zou ik dat wel moeten maken? Aan wat voor schema moet ik dan denken?

Comment

Ik gebruik dezelfde eiwitten en het is goed spul voor niet al te veel geld.

Supplementen kunnen alleen echt wat voor je betekenen als je voeding ook goed is. Een suplement is een aanvulling. Goede voeding bestaat uit veel meer dan alleen dagelijks fruit eten, er dient een goede verhouding te zijn tussen de macronutrienten in de juiste hoeveelheden.

Comment

Originally posted by Meth View Post
              Bedankt voor de reactie maar is het voor mij wel relevant om het te kopen? Aangezien ik 2 keer in de week sport?

Wat betreft mijn voeding, ik eet gezond, elke dag wel fruit maar verder geen speciaal schema o.i.d. Zou ik dat wel moeten maken? Aan wat voor schema moet ik dan denken?
              Waarschijnlijk kan je nog dusdanig veel an je voeding sleutelen, dat het veel grotere invloed heeft dan een potje eiwitten.
              Maar, snelle eiwitten (voor na de training) kan je niet uit je voeding halen. Maar als je voeding matig is, is dat ook verwaarloosbaar.
              Whey is gewoon een toevoeging op je voeding, geen wondermiddel.

Comment

Wat raden jullie mij dan aan m.b.t. voeding?

Comment

Post je voedingsschema zou ik zeggen of maak er 1

Comment

zoek uit hoeveel je verbrand per dag, houd hierbij tekening met je gewicht, vet%, baan, levensstijl, sport etc.

als je in massa wilt aankomen, moet je zowieso meer eten dat wat je verbrand. je moet dus uitvinden wat het juiste aantal kcal is voor jou om te nemen om aan te komen.
                    ---------------

de makkelijkste manier is een formule gebruiken (katch mcardle ofzo). dat gebruik je als basis. daar ga je 500 kcal boven zitten, en vanuit daar ga je kijken wat er gebeurt met jouw lichaam bij die inname. en gaat vanuit daar verder verhogen, tot je aankomt. één a twee kilo per maand is een mooi streven. kom je sneller aan zou ik kcal inname met 100-200 verlagen, kom je veel langzamer aan met 100-200 verhogen.
                    -------------------

stel dat getal aan kcal is voor jou 3300 kcal.
                    dan ga je dit verdelen over koolhydraten eiwittne en vetten.

2.5g eiwitten per kg lichaamsgewicht. (1g eiwit is 4 kcal).
                    30% aan vetten, is in dit geval ongveeer 1000 kcal. 1g vet = 9 kcal. dus 1000/9 = 111g vetten ongeveer.
                    en wat er overblijft besteed je aan koolhydraten. 1g koolhydraten = 4 kcal.
                    ----------------------------

dan kom je misschien uit op 225g eiwit, 350g koolhydraten, 110g vet.
                    dan ga je daarna een schema maken, waarmee je aan deze waarden komt.

deze kun je dan aan ons laten zien voor eventuele verbeteringen/tips.
                    More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X