Originally posted by jantje91
View Post
Een aantal (beginners?)vragen
Collapse
X
-
-
20 kg op 1,5 jaar is (net) mogelijk indien je goed op je voeding let en echt goed traint.
Als je het eerste jaar 13 kg neemt en het volgend half jaar 7kg is het mogelijk (dan ben je zeer goed bezig).
Normaal gezien gain je in je 2de jaar minder dan in je eerste.
Ik heb echter 1 jaar zitten prutsen en heb een kleine 5 kg gegained en het 2de jaar 'compensatiejaar?' heb ik 13 kg en ik heb nog 2 maanden..
Ik heb zijn foto's niet bekeken dus ik weet niet of hij al dan niet 20 kg zonder vocht/vet gegained heeft. Is inderdaad vrij veel, maar zou theoretisch gezien mogelijk moeten zijn.On a long road to insanity.
SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg
Comment
-
Originally posted by jantje91 View PostVerklaar u nader?
en daarna: ' gewoon voor de duidelijkheid' omdat ik de vraag naar foto's die niet beantwoord werd heb verduidelijkt dmv foto's.
is toch geen aanval?
Comment
-
Om het topic weer even enigzins op de rails te proberen te krijgen:
hoe dan ook... je zult met een schema altijd betere resultaten boeken dan zonder.
Als je net (weer) begint en je gaat niet vooruit... dan eet je ongetwijfeld gewoon te weinig.
Verder komt je met goed trainen en goed eten al een heel eind... maar blijkbaar doe je dat nu niet.
Post anders even wat je nu op een gemiddelde dag eet. Dan schieten wij het wel af en vertellen je wat je beter kan doenFear is the mind killer
Comment
-
Originally posted by gleke View Post20 kg op 1,5 jaar is (net) mogelijk indien je goed op je voeding let en echt goed traint.
Als je het eerste jaar 13 kg neemt en het volgend half jaar 7kg is het mogelijk (dan ben je zeer goed bezig).
Normaal gezien gain je in je 2de jaar minder dan in je eerste.
Ik heb echter 1 jaar zitten prutsen en heb een kleine 5 kg gegained en het 2de jaar 'compensatiejaar?' heb ik 13 kg en ik heb nog 2 maanden..
Ik heb zijn foto's niet bekeken dus ik weet niet of hij al dan niet 20 kg zonder vocht/vet gegained heeft. Is inderdaad vrij veel, maar zou theoretisch gezien mogelijk moeten zijn.
Hij zal best hard trainen en hij heeft ook wel resultaat geboekt,maar geen 20 kg SPIER..
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 90kg 3x
Safety bar back extension:
- 40kg 4x
Push press:
- 61kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 75kg 12x
One legged calf raise:
- 50kg 6x L en R
Superset met
Lu side...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 100kg 1x
Qua kracht gemakkelijk, ervaar nog steeds kramp in kuiten, al zij het minder als eerst....-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWoensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
-
1 week geleden -
-
door ellengreen8160Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
-
Kanaal: Lichaamsverzorging
1 week geleden -
-
door JellyhardBeste Builders,
Ben al ruim 10 jaar in de fitness zaal te bekennen en was altijd super fit en breed.
Nu heb ik vorig jaar een ongeluk...-
Kanaal: Kuren & resultaten
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWeer wat grieperig / ziekjes afgelopen dagen, dus wat minder sets gedaan bij aantal oefeningen én hier en daar lager gewicht / RPE.
Training...-
1 week geleden -
-
door Stevenhackey➢ Product Name — Fairy Bread Farms Hemp Gummies Chemist Warehouse
➢ Main Benefits — Pain Relief & Reduce Stress!
➢ Composition — Natural...-
Kanaal: Algemeen
2 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 73kg 12x
One legged calf raise:
- BW + 32.5kg 18x
- BW + 32.5kg 8x
Superset...-