Een aantal (beginners?)vragen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by jantje91 View Post
    Yep, 20 kg spier ja.

Ben begonnen vorig jaar oktober met een gewicht van 56 kilo. Weeg inmiddels 76 en mijn vetpercentage is het zelfde gebleven Waarom zou ik een foto posten, heb wel foto's maar met betweters als jij hoef ik die niet te delen
    zonder vocht joh?

Comment

Jij bent echt de grootste kansloze kneus die ik ooit gezien heb! Ik ben die andere voor de duidelijkheid noobje en daarnaast super jaloers omdat je nog niks bereikt hebt met je focking eetschema!
      Yep ben zo jaloers ook

Comment

Originally posted by Yves View Post
        Yep ben zo jaloers ook
        Waar bemoei je je mee, of kom je ook een bruim armpje halen?

Comment

Waar bemoei je je mee, of kom je ook een bruim armpje halen?
          bruim armpje wat is dat?

Comment

Kijk eens naar je hand !

Comment

20 kg op 1,5 jaar is (net) mogelijk indien je goed op je voeding let en echt goed traint.
              Als je het eerste jaar 13 kg neemt en het volgend half jaar 7kg is het mogelijk (dan ben je zeer goed bezig).
              Normaal gezien gain je in je 2de jaar minder dan in je eerste.
              Ik heb echter 1 jaar zitten prutsen en heb een kleine 5 kg gegained en het 2de jaar 'compensatiejaar?' heb ik 13 kg en ik heb nog 2 maanden..

Ik heb zijn foto's niet bekeken dus ik weet niet of hij al dan niet 20 kg zonder vocht/vet gegained heeft. Is inderdaad vrij veel, maar zou theoretisch gezien mogelijk moeten zijn.
              On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Verklaar u nader?
                nibor76nl vroeg om foto's, toen linkte ik het topic waar jij foto's van jezelf in hebt geplaatst naar dit topic zodat hij ze kon zijn, met de toevoeging dat jij net hebt gezegt dat je 76 kg weegt (en in dat oudere fotovanjezefltopic 69kg) dus 7 kg zwaarder.

en daarna: ' gewoon voor de duidelijkheid' omdat ik de vraag naar foto's die niet beantwoord werd heb verduidelijkt dmv foto's.

is toch geen aanval?

Comment

Prima, klopt inderdaad. Sinds ik het topic opende ben ik nog 7 kilo aangekomen! Jij reageerde op dat jaloers, en dat was niet voor jou bestemd, vandaar!

Comment

Als je begint met ondergewicht zoals jantje is er geen kunst aan dat het lichaam zich zo rap mogelijk wilt herstellen naar zijn basis waar het hoort.

Comment

Om het topic weer even enigzins op de rails te proberen te krijgen:

hoe dan ook... je zult met een schema altijd betere resultaten boeken dan zonder.

Als je net (weer) begint en je gaat niet vooruit... dan eet je ongetwijfeld gewoon te weinig.

Verder komt je met goed trainen en goed eten al een heel eind... maar blijkbaar doe je dat nu niet.
                      Post anders even wat je nu op een gemiddelde dag eet. Dan schieten wij het wel af en vertellen je wat je beter kan doen
                      Fear is the mind killer

Comment

Originally posted by gleke View Post
                        20 kg op 1,5 jaar is (net) mogelijk indien je goed op je voeding let en echt goed traint.
                        Als je het eerste jaar 13 kg neemt en het volgend half jaar 7kg is het mogelijk (dan ben je zeer goed bezig).
                        Normaal gezien gain je in je 2de jaar minder dan in je eerste.
                        Ik heb echter 1 jaar zitten prutsen en heb een kleine 5 kg gegained en het 2de jaar 'compensatiejaar?' heb ik 13 kg en ik heb nog 2 maanden..

Ik heb zijn foto's niet bekeken dus ik weet niet of hij al dan niet 20 kg zonder vocht/vet gegained heeft. Is inderdaad vrij veel, maar zou theoretisch gezien mogelijk moeten zijn.
                        Ik geloof wel dat hij 20 kg is aangekomen hoor,maar aan zijn foto's te zien is dat geen 20 kg SPIER...

Hij zal best hard trainen en hij heeft ook wel resultaat geboekt,maar geen 20 kg SPIER..

Comment

clenbuterol

.....
                          Last edited by Misterfit; 19-01-2011, 19:51.

Comment

word hier steeds gekker

Comment

Originally posted by Yves View Post
                              word hier steeds gekker
                              Haha..yep..

Comment

Prima kuur, flink tomaten erbij eten en je groeit als kool!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X