Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ik ga de hele bak meenemen en een lawyer on de arm nemen.
Ik zie je op Hawai brah.
The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Ik heb dit ook altijd met mijn tonijn in eigen nat. Op het blik staat 195g inhoud uitlekgewicht 150g, maar als ik al het water eruit pers blijft er maar 120-130g droge tonijn over..
Verder klopt mijn kipfilet verder ook altijd wel aardig qua gram, maar ik zou er zeker mee naar de winkel gaan Dyno.. Want zalm is zeker niet goedkoop
wat scherp van jou dynobet om te wegen! Had toevallig gister ook gerookte zalm van de euroshopper, vond t erg weinig, maar kan ook aan mijn honger liggen
Succes met je verhaal halen bij de AH, hoor graag terug wat er uit is gekomen!
Ik heb dit ook altijd met mijn tonijn in eigen nat. Op het blik staat 195g inhoud uitlekgewicht 150g, maar als ik al het water eruit pers blijft er maar 120-130g droge tonijn over..
Verder klopt mijn kipfilet verder ook altijd wel aardig qua gram, maar ik zou er zeker mee naar de winkel gaan Dyno.. Want zalm is zeker niet goedkoop
LOL @ Kevster
tonijn eigen nat is zoiets he. ligt er maar net aan hoe hard jij je water eruit perst. ikzelf hou uit een blikje van 195g met een uitlekgewicht van 150g, een 100g over. maarja ik knijp pak de inhoud van een blik tonijn tussen me handpalmen, en knijp hem daarna zo hard mogelijk uit alsof ik een ijsbal aan het maken ben. dan kan die tonijn achteraf meer olijfolie, balsamico azijn, etc opnemen.
maar als ik gewoon het dekseltje ervoorhoud, en dan gewoon water weg laat lopen, zonder te persen. dan heb ik 150g. maarja ongeacht hoeveel water ik eruit pers, de totale hoeveelheid vis is hetzelfde. dat is bij de zalm niet zo.
More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
tonijn eigen nat is zoiets he. ligt er maar net aan hoe hard jij je water eruit perst. ikzelf hou uit een blikje van 195g met een uitlekgewicht van 150g, een 100g over. maarja ik knijp pak de inhoud van een blik tonijn tussen me handpalmen, en knijp hem daarna zo hard mogelijk uit alsof ik een ijsbal aan het maken ben. dan kan die tonijn achteraf meer olijfolie, balsamico azijn, etc opnemen.
maar als ik gewoon het dekseltje ervoorhoud, en dan gewoon water weg laat lopen, zonder te persen. dan heb ik 150g. maarja ongeacht hoeveel water ik eruit pers, de totale hoeveelheid vis is hetzelfde. dat is bij de zalm niet zo.
Hmm okay, naja ik pers het water er niet uit met mijn handen, maar ik trek het blikje open en doe dit op de vis en druk er dan zo hard mogelijk op en giet vervolgens het wacht dat langs het dekseltje komt in de gootsteen, net zolang tot er vrijwel niets meer uitkomt op deze manier..
Hmm hoeveel tonijn reken jij dan uit jouw blik ongeacht de hoeveelheid water, weeg je dit na uitpersen of houd je de gegevens van het blik aan.
Ja, inderdaad jouw hoeveelheid zalm klopte helemaal niet, terwijl 200g op de verpakking stond, dus dat is gewoon fout van de supermarkt of leverancier..
Zit er geen vloeibare vis in dat laatste beetje knijpen? Ik neem altijd tonijn in olie en zuip zelfs die olie met visbrokjes weg
LOL @ Kevster
Daarom heet het ook uitlekgewicht en geen uitpersgewicht
Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
Comment