Uitgaan uitslapen en eten

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Uitgaan uitslapen en eten

Tuupuh...

Hoe doen jullie het met ut eten als je de dag van te voren uit bent gegaan bv zaterdag ennuh pas om 7 smorgen thuis bent en vervolgens tot 3 uur uitslaapt :P? eten jullie dan gewoon minder of die 6 (of meer) maaltijden gewoon korter achter elkaar?

Greets
    (dis toch redelijk on topic rigth? )
    Attached Files
    beste tip in de wereld : leer van je fouten :P

Ik eet dan meestal helemaal niks. Is erg maja heb gewoon geen trek dan. meestal is mijn laatste maaltijd zaterdag dan om 8 uur en zondag me eerste maaltijd pas om uurtje of 2.
    eat eat eat and look like a freak!

Comment

Het is bij mij jaren geleden dat ik nog op stap ben geweest maar wanneer ik vroeger weg ging had ik meestal de zondag geen zin om te eten. Ik denk dat het ook niet veel zal uithalen want je hebt toch al de hele nacht alcohol gedronken en van die opgebouwde spiertjes zal niet veel meer overblijven.
      Ik ging vroeger altijd een pitta eten voor ik naar huis ging.

grtz
      stil growing

Comment

ennuh als je nu geen alcohol drink? ik ben ieders keer de BOB :P alleen maar fanta en 7 up

Comment

Ik drink ook nooit! Maar ik zet altijd de wekker om de 2,5 uur om te eten en dan ga ik daarna gewoon weer lekker verder rotten!!! In het weekend heb ik herstel dus dan moet ik ook gewoon goed eten dus... er zit niks anders op dan de wekker te zetten bro!!!
          Mr. HOLLAND 2006 NAC
          Mr. HOLLAND 2007 NAC
          3e Mr. WORLD 2007 NAC

Comment

Als je uitgaat loopt je hele dieet natuurlijk in de soep. Je lichaam heeft ook altijd weer even nodig om zich aan te passen, je verlegt immers je hele ritme, zowel met slaap als voeding.

Als je echt fanatiek aan bb doet denk ik niet dat je elk weekend flink uit kan gaan.
            Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

ik eet snachts altijd gewoon door en slaap vervolgens uit
              "Only the weak attempts to accomplish what he knows he can already achieve."

"Failure will not overcome me so long as my will to succeed is stronger."

"Success must be felt within before it can be seen on the outside."

"You have to do what others won't to achieve what others dont."

Comment

Uitgaan hoort bij mn leven, Stukken minder dan vroeger, maar toch! Ik zeg ook niet tegen mn vrienden dat ik thuis blijf, omdat ik dan 1kg per jaar meer spier zou hebben. Zoveel zal dat echt niet uitmaken. En als je echt fanatiek bent neem je wat voorafgemaakte shakes mee
                I live to end the game

Comment

meestal neem ik een bak kwark, een multi en 2 glazen water voor ik ga pitten.
                  Slaap gewoon lekker uit, want je lichaam kan de rust goed gebruiken en eet daarna gewoon om de 3 uur en drink wat extra water of groene thee.

Ook als je geen honger hebt eet in ieder geval je eiwitten.

Persoonlijk vind ik het lekker om de volgende dag wat te cardio-en zodat je de alcohol er uit zweet.

Comment

Ik ga nu niet zoveel meer uit maar werk wel 2 dagen (vrijdag en de zaterdag) in een discotheek. Dus ik mis zowieso 2 nachten, ik kom ongeveer om 9h30 thuis en ik begin om 22h00.

Mijn eten neem ik gewoon mee dit is bijna altijd 3 stukken fruit, appel, banaan, enz... daarna volgt stokbrood met tonijn of kip en 's morgens vooraleer ik vertrek naar huis idem. Dan kom ik thuis kommetje havermout+proteine shake dan slapen.

Probleem is dat ik nooit langer dan 4/5 uur na elkaar slaap, als het goed gaat! Wat ik dan doe ik sta op om 14h00-15h00 dan ik eet ik weer havermout+banaan, dan ga ik gewoon trainen maar ik doe alleen een kleine spiergroep biceps of triceps dan kom ik terug en slaap ik nog ongeveer 2 uur om vervolgens het avondmaal te nuttigen meestal kip de zaterdagavond. Om vervolgens om 21h00 te vetrekken.

Echt ideaal is het niet nee, als je weet dat ik dan maandag in een gewoon werkschema zit. Nu moet ik je vertellen dat ik dit nu al ongeveer 2 jaar doe maar echt wennen doe je nooit.

Comment

Went inderdaad niet nee. Stond tot een jaar geleden regelmatig aan de deur en sliep dan ook kort en onregelmatig. Had er een fulltime baan naast door de week.

Greets...
                      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

En hoe doen jullie dat dan de dag erna?

Comment

Ik was er altijd ruim voor de middag weer uit en ging dan eind van de middag nog ff pitten.

Greets...
                          Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X