Hypocriet

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hypocriet

Dit is er eentje in de categorie "kennen jullie dat ook?"

Zo nu en dan train ik wel eens even met iets minder intensiteit, en dan is er bijvoorbeeld de ruimte om aan andere bezoekers complimenten te geven als "jij gaat ook goed hè..." Afgelopen week deed ik dat bij iemand die ook echt heel erg goed gaat. Het antwoord wat ik kreeg was alleen ronduit lachwekkend. Hij gaf namelijk aan goed te eten en nu ook die nieuwe weight gainer (die bij de bar in de aanbieding is) gekocht te hebben. Terwijl het overduidelijk is dat hij aan de gear is (volgens mij ook groei).

Bij mij op de sportschool heerst een vrij open sfeer over middelen, behalve dit keer dus. Ik moest er met een maatje erg om lachen.

Herkennen jullie dit?
    Dat iemand blijft volhouden met de meest lachwekkende verhalen?

Ik ken er ook een paar ja...

Comment

Hij kan gewoon erg goed gaan omdat zijn voeding op orde is, en omdat hij weightgainers neemt.
      Ik snap niet waarom dit lachwekkend moet zijn ?

Comment

@Maik21: er is een verschil tussen goed gaan met juiste voeding of opeens in 4 weken 10 kilo aanzetten :P

Comment

Zon drama is dat toch niet?
          Beter dan die lui die aan ieder beginnertje gear proberen te verkopen.

Ik vind het kanslozer als je naar de sportschool gaat, speciaal om anderen te complimenteren. Je komt daar toch om te trainen, niet om vriendjes te maken.

Comment

Je weet niet of hij wel of niet gebruikt, er wordt zo vaak te snel gezegd dat
            iemand gebruikt imo. Je weet het niet, die man is niet hypocriet.
            You can be part of my meal tonight.

Comment

Je hoeft zeker niet tegen iemand te gaan vertellen dat je AS gebruikt.
              Als hij al gebruikt.

Als ik het zou gebruiken zou ik het ook niet aan de grote klok hangen.
              Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

nikos ji bent hier de hypocriet, wat verwacht je dan he ja ik zit op 1 gram test en halve gram deca en 100 mg dbol

stop met andere mensen te veroordelen en ga gewoon trainen knul

Comment

En ookal is het waar,lijkt me logisch dat hij het niet aan de grote klok gaat hangen en aan mensen die hij niet kent gans zn kuur verhaal gaat doen lijkt me zo.
                  Je wordt nogal snel gestigmatiseerd als je anabole steroiden gebruikt vandaar dat vele mensen het liever stil houden,al dan niet met dwaze verhaaltjes.
                  Als je in het week-end weet niet wat allemaal binneslaagt dat word aanzien als normaal,maar how eens een kuurtje doen.

Comment

Het is ieders eigen zaak om te gebruiken ja of nee. Bovendien ken ik gasten zat die gebruiken en geen vooruitgang boeken, dus die kerel die wel zo hard groeit (en waarschijnlijk kuurt) bezit iig ook de discipline om hard te trainen en goed (schoon) te eten. Dat is altijd een compliment waard.
                    Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by SpuitJunkie View Post
                      nikos ji bent hier de hypocriet, wat verwacht je dan he ja ik zit op 1 gram test en halve gram deca en 100 mg dbol

stop met andere mensen te veroordelen en ga gewoon trainen knul
                      Ik zou verwachten iets als "ja gaat lekker, mijn wedstrijd a.s. april gaat door" Ik heb hem immers niet naar steroïden gebruik geïnformeerd.

En nogmaals, ik weet niet in wat voor health club jij traint, maar in mijn sportschool is het niet bepaald een taboe meer.
                      Knul...

Comment

paupere health centers

Comment

Originally posted by Nikos View Post
                          Zo nu en dan train ik wel eens even met iets minder intensiteit, en dan is er bijvoorbeeld de ruimte om aan andere bezoekers complimenten te geven als "jij gaat ook goed hè..."

Dit vat ik niet erg. Waarom doe je dat? Je bent toch geen instructeur ofzo?
                          Train gewoon zelf op hoge intensiteit en laat een ander ook zijn ding doen, denk ik dan.
                          "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

duidelijk gevalletje van... iemand die een woord gebruikt waar ie de betekenis niet van weet/snapt.

hypocriet
                            [bijvoeglijk naamwoord]• wie vriendelijk doet terwijl hij het niet meent
                            vb:hij gedraagt zich hypocriet
                            synoniemen: schijnheilig huichelachtig
                            tegenstellingen: eerlijk oprecht loyaal waarachtig
                            bijvoeglijk naamwoord: hy-po-criet

Kijk als hij nou loopt te roepen dat je een loser bent wanneer je AS gebruikt terwijl hij het duidelijk zelf gebruikt -> hypocriet

Misschien is hij altijd al 'on' geweest, maar groeit hij nu hard omdat hij op zijn eten let. Misschien heb jij het verkeerd en gebruikt ie niet. Misschien gebruikt ie... en heeft ie geen zin om jou daar over te vertellen. Allemaal bijzonder plausibel en zeker niet hypocriet.

En verder... niks mis mee toch met af en toe mensen een compliment geven. Ga je daarvoor naar de sportschool -> nee. Gaat er iemand dood van -> zeker niet.
                            Fear is the mind killer

Comment

Ah jaaaa.... --> Hypocriet, vb hij gedraagt zich hypocriet (Goed voorbeeld ouwe)

Ik weet wat hypocriet betekent. Toen ik het stukje postte heb ik het nog nagekeken op Wikipedia:
                              Hypocrisie is een gedragsvorm die erop gericht is beter voor de dag te treden dan strikt genomen verdedigbaar is

Strikt genomen ben je natuurlijk niet hypocriet als ik zeg "he gaat goed he!!!" dat je dan zegt "ja die anabolen joh...". Maar om over een weight gainer te beginnen is wel een klein beetje het gespreksonderwerp aas ontwijken. Op de sportschool waar ik train word namelijk onderhand meer over aas gesproken dan over training.

Uit het korte korte gesprekje is dus inderdaad geen hypocrisie te herleiden. De beste jongen is een gabber van ons. Op de sportschool waar ik train gaan we allemaal goed met elkaar om en hij zit min of meer in hetzelfde groepje als ik. We komen zelfs bij dezelfde dealer (alleen dat weet hij niet...). Verschillende mensen wisselen wel eens wat woorden met hem en hij blijft bij hoog en bij laag springen dat hij een paar jaar geleden enkel 1 keer een kuurtje heeft gedaan.

Anyway, het is niet zo belangrijk. Hypocriet is misschien een zwaar woord. Ik bedoelde het niet zozeer als verwijt. Meer als een licht onderwerp voor de zondagmiddag. Ik had het topic meer opgestart om te kijken of er meer mensen waren die voorbeelden hadden van grappige en huichelachtige smoesjes van mede sportschool genoten.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X