Beste forumleden,
Ik ben van plan om een kleinschalig een centrum te starten ( 120 vierkante mtr )
Het verzorgingsgebied is niet extreem groot dus vandaar ook deze keus. ( 6500 inwoners ) en geen concurentie binnen een straal van 10 km.
Omdat ik geen breed aanbod kan bieden wil ik mij richten op de consument die wil werken aan het reduceren van zijn of haar vetpercentage, conditie, coordinatie, spiermassa en kracht.
Ik wil dit verwerken in een circuittraining waar al deze aspecten aan bod komen.
Ik wil werken met max 10 klanten per 3 kwartier en dit is dus op afspraak.
Voor de 1 op 1 PT wil ik bepaalde uren overdag vrij houden om deze klanten de volledige aandacht te kunnen geven.
Het moet toch mogelijk zijn om 5% van dit inwonersaantal binnen te halen?
Gaarne jullie reactie`s.
Vriendelijke groet,
Frankje
Ik ben van plan om een kleinschalig een centrum te starten ( 120 vierkante mtr )
Het verzorgingsgebied is niet extreem groot dus vandaar ook deze keus. ( 6500 inwoners ) en geen concurentie binnen een straal van 10 km.
Omdat ik geen breed aanbod kan bieden wil ik mij richten op de consument die wil werken aan het reduceren van zijn of haar vetpercentage, conditie, coordinatie, spiermassa en kracht.
Ik wil dit verwerken in een circuittraining waar al deze aspecten aan bod komen.
- Cardio op 60 a 70% van je max hartslag. ( kwartier ) vetverbranding of 80 tot 85 % voor conditie.
- De complexe oefeningen voor kracht en spiermassa ( squat, bankdrukken, barbell row en shoulder press. ( kwartier )
- Coordinatie : medicine ball ( kwartier )
Ik wil werken met max 10 klanten per 3 kwartier en dit is dus op afspraak.
Voor de 1 op 1 PT wil ik bepaalde uren overdag vrij houden om deze klanten de volledige aandacht te kunnen geven.
Het moet toch mogelijk zijn om 5% van dit inwonersaantal binnen te halen?
Gaarne jullie reactie`s.
Vriendelijke groet,
Frankje
Comment