Kleinschalig centrum starten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kleinschalig centrum starten

Beste forumleden,

Ik ben van plan om een kleinschalig een centrum te starten ( 120 vierkante mtr )
    Het verzorgingsgebied is niet extreem groot dus vandaar ook deze keus. ( 6500 inwoners ) en geen concurentie binnen een straal van 10 km.
    Omdat ik geen breed aanbod kan bieden wil ik mij richten op de consument die wil werken aan het reduceren van zijn of haar vetpercentage, conditie, coordinatie, spiermassa en kracht.
    Ik wil dit verwerken in een circuittraining waar al deze aspecten aan bod komen.
    • Cardio op 60 a 70% van je max hartslag. ( kwartier ) vetverbranding of 80 tot 85 % voor conditie.
    • De complexe oefeningen voor kracht en spiermassa ( squat, bankdrukken, barbell row en shoulder press. ( kwartier )
    • Coordinatie : medicine ball ( kwartier )
    Daarnaast wil ik 1 op 1 PT training aanbieden voor de klant die wat meer ondersteuning nodig heeft bij het reduceren van het vetpercentage.

Ik wil werken met max 10 klanten per 3 kwartier en dit is dus op afspraak.
    Voor de 1 op 1 PT wil ik bepaalde uren overdag vrij houden om deze klanten de volledige aandacht te kunnen geven.
    Het moet toch mogelijk zijn om 5% van dit inwonersaantal binnen te halen?
    Gaarne jullie reactie`s.

Vriendelijke groet,
    Frankje

Op afspraak... dit zou ik persoonlijk nooit doen maarja

Comment

Ga je niet redden 5%. hooguit 1% tot maximaal 2% dus je haalt je kosten er niet uit.
      Je legt gelijk al teveel beperking op. trainen op afspraak en niet langer dan 45 minuten....daar jaag je mij direct mee weg en ik denk de grootste doelgroep ook.
      Je zal dan alleen senioren krijgen overdag, die zijn wel te porren voor vaste tijden en 45 minuten strict.
      Als dat je doelgroep is....wil je de tent vol hebben moet je de tijden aanpassen op de wensen van de gemiddelde klant. Niks afspraak en niks beperking van trainingstijd. Je moet ook gewoon een uur kunnen trainen met daarna een stuk cardio als je dat wil.
      1e Masters Superbody YBF 2011!
      Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Lijkt mij zo lastig om met de krachtraining de rustperiodes tussen de sets door van totaal 16 minuten te proppen in een kwartier, dan moet het trainen zelf maar even achterwege gelaten worden ofzo?.......prima voor de dementen, maar gaat niet lukken toch...
        .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
        There is no failure except in no longer trying

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X