bezit anabolen strafbaar ??!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by dynobet View Post
    Dus je zuipt + je gebruikt AS. lekkere combinatie. als je jong wilt sterven dan. tabs zijn al slecht voor je lever. en icm met alcohol levensgevaarlijk.

Of je dealt alleen in AS. en dan vindt ik dat je een hogere boete of celstraf verdient. maarja das mijn mening.

ik weet wel wat gezond is en wat niet, ik ken genoeg af van AAS an de gevolgen ......

Dealen,neen, Het gaat hier om n half potje dat ze gevonden hebben ,was voor eigen gebruik .

Comment

Kansloos zeg. Zuipen en a.s en dan ook nog in je zak bewaren as je opstap gaat.

vind de boete aardig overdreven moet ik zeggen. Als je maat is gepakt met coke, een mes(ook al zo kansloos) en wiet, en nooit wat van heeft gehoord dan is de boete best wel hoog.
      ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by dynobet View Post
        Dus je zuipt + je gebruikt AS. lekkere combinatie. als je jong wilt sterven dan. tabs zijn al slecht voor je lever. en icm met alcohol levensgevaarlijk.

Of je dealt alleen in AS. en dan vindt ik dat je een hogere boete of celstraf verdient. maarja das mijn mening.
        Rare opmerking.
        Er zijn dealers nodig voor gebruikers te voorzien.

Een gebruiker is in jouw ogen okey, en een dealer moet meteen de bak in?
        Make it happen, shock everyone!

Comment

ik kan nergens iets terugvinden over anabolen en geldboetes ,zeer vreemd . Er staat ook niets in de brief van welk artikel van de wet ik zou overtreden hebben .
          ER staat enkel dit in : "bij toepassing van de wet van 28 juni 1984 stel ik u voor een geldsom van .........."

Comment

Ik vind het maar al te logisch dat je een boete hebt gehad, je was openbaar dronken en hal AS op zak.
            Dat je maat geen boete heeft gehad is ook raar het blijven illegale drugs...

Comment

Originally posted by Bardete View Post
              Ik vind het maar al te logisch dat je een boete hebt gehad, je was openbaar dronken en hal AS op zak.
              Dat je maat geen boete heeft gehad is ook raar het blijven illegale drugs...
              dan ben je toch de enige die dat vindt ....

Comment

Originally posted by litstbs View Post
                dan ben je toch de enige die dat vindt ....
                nee..

Comment

dus als je n beetje voor eigen gebruik hebt ,moet het strafbaar zijn ??? Wat is dat voor stierenkak??
                  Je doet er al afstand van ,dus waarom zou je dan nog n geldboete moeten betalen ??

@Bardete : En waarom in godsnaam zou je n geldboete moeten krijgen voor dronken zijn ?? Dat zou wel heel dom zijn ....

Comment

Is dit een of ander soort foute grap?

Comment

Originally posted by Sinner View Post
                      Is dit een of ander soort foute grap?
                      was het dat maar......Maar neen,dit is echt.

Comment

@Bardete : En waarom in godsnaam zou je n geldboete moeten krijgen voor dronken zijn ?? Dat zou wel heel dom zijn ....[/quote]

Ik woon in amsteveen en hier kijg j eeen boete voor openbaar dronke schap, niet in cafe's een feesten, maar wel op straat...

Comment

Een weloverwogen keuze om AS te gebruiken is tot daar aan toe, maar dan bezopen over straat gaan met AS in je binnenzak is vragen om problemen. De combinatie zuipen en AS zegt ook wel genoeg.

Comment

Originally posted by erik1982 View Post
                            Een weloverwogen keuze om AS te gebruiken is tot daar aan toe, maar dan bezopen over straat gaan met AS in je binnenzak is vragen om problemen. De combinatie zuipen en AS zegt ook wel genoeg.
                            Waarschijnlijk ook nog een paar lijntjes van zijn maat en dan is het verhaal compleet.
                            ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Mind is everything.

Comment

HAHAH the troll sprayy.

Cocaine bezit in zuidamerika is levenslang in jail wat een contrast zeg.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X