Heb je een vast ritueel wat je afloopt voor het trainen??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Heb je een vast ritueel wat je afloopt voor het trainen??

Hoi hoi

Ik ben Jochem en kom uit denhaag.

Wat mij afvraag of jullie een vast ritueel hebben voordat je met trainen begint??
    Bijvoorbeeld eet je altijd een banaan of zet je altijd dat ene nummer op als je begint enz.

Ik luister altijd naar 1 nummer voordat ik ga beginnen en dan pompen maar!!!!
    Wil weten of ik nou zo'n freak ben of meerdere mensen er last van hebben!?

Groetjes
    Nu: SQ 1x120kg - BP 1x110kg - DL 1x120kg - MP 1x90kg
    Doel eind 2011: SQ 1x160kg - BP 1x150kg - DL 1x50kg - MP 1x110kg

eten, 30minuten wachten dan mijn pre-workout erin en dan naar de gym.
    als ik ga beginnen altijd ''you're going down'' op zetten en mijn gehele training naar dit nummer luisteren.
    Make it happen, shock everyone!

Comment

10 minuten vol hard touwtjespringen. Gevechtstechnieken oefenen op de heavy bag 10 minuten. En dan ook net als jou mijn favo nummer opzetten :P En dan goed rekken en strekken. En dan begin ik pas.
      En ook nog even wegen haha

Comment

hoe rek en strek je? statisch of dynamisch?

Comment

Dit ben een structo freak...dus bij mij zeker vaste rituelen.
          1 uur voor het trainen eten (ontbijt, lunch of avondeten) Pas ook mijn eettijden aan op mijn training. Kan ook redelijk gestresst raken als iemand mij nog uitgebreid gaat bellen voor de training, want dan zit er weer zoveel tijd tussen mijn laatste maaltijd en de training (i know, freak!!!)
          Neem altijd dezelfde handdoek mee (heb 2 dezelfde handdoeken speciaal voor fitness) Heb altijd waterflesje met, anders ga ik die nog kopen. Ook heb ik 4 paar sportsokken, kan er erg slecht tegen als die allemaal in de was zitten...
          Begin mijn training altijd met 5 minuten warming up: fietsen of crosstrainer. De rest van de training is wisselend en kan ik mij ook laten leiden door mijn trainingsmaatje.
          Na het trainen eerst eiwitshake en iets met koolhydraten en na half uur ga ik douchen.

Dus Jochempje, het valt wel mee hoe freaky jij bent

Comment

statisch rekken.

Comment

Dit ben een structo freak...dus bij mij zeker vaste rituelen.
              1 uur voor het trainen eten (ontbijt, lunch of avondeten) Pas ook mijn eettijden aan op mijn training. Kan ook redelijk gestresst raken als iemand mij nog uitgebreid gaat bellen voor de training, want dan zit er weer zoveel tijd tussen mijn laatste maaltijd en de training (i know, freak!!!)
              Neem altijd dezelfde handdoek mee (heb 2 dezelfde handdoeken speciaal voor fitness) Heb altijd waterflesje met, anders ga ik die nog kopen. Ook heb ik 4 paar sportsokken, kan er erg slecht tegen als die allemaal in de was zitten...
              Begin mijn training altijd met 5 minuten warming up: fietsen of crosstrainer. De rest van de training is wisselend en kan ik mij ook laten leiden door mijn trainingsmaatje.
              Na het trainen eerst eiwitshake en iets met koolhydraten en na half uur ga ik douchen.

Dus Jochempje, het valt wel mee hoe freaky jij bent
              Hahahah en ik dacht dat ik een freak was hahaha grappig

Comment

ja, Janneke kan er wat van! Geweldig hoe jij dat beschrijft!

Ik train altijd 's middags, dus ik eet mijn lunch, ga mijn spullen inpakken (handdoek, schoenen, water, mp3, euro voor het kluisje), doe mijn haar in een staartje en trek mijn sportkleren aan. Ik woon niet ver van de gym dus omkleden en douchen doe ik altijd lekker thuis. En dan gewoon gaan met die banaan!
                "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Eerst hardstyle keihard knallen door die speakeers lekker opfokken daarna nog paar filmpies van ronnie coleman kijke ,dan me zooitje pakke en gaan!!!!

Comment

Ik train 's morgens thuis, eerst effe eten rustig wakker worden en dan trainmuziek aan.

Ik heb verschillende afspeellijsten op me pc staan die ik afwissel, maar allemaal beginnen ze met Whiplash (live) van Metallica, is een lekker nummer om mee te beginnen. Verstand op nul en gaan met die hap.
                    Echte mannen eten geen honing, die kauwen op bijen!

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
                      ja, Janneke kan er wat van! Geweldig hoe jij dat beschrijft!

Ik train altijd 's middags, dus ik eet mijn lunch, ga mijn spullen inpakken (handdoek, schoenen, water, mp3, euro voor het kluisje), doe mijn haar in een staartje en trek mijn sportkleren aan. Ik woon niet ver van de gym dus omkleden en douchen doe ik altijd lekker thuis. En dan gewoon gaan met die banaan!
                      Duur kluisje Beaudien...pff 1 euro?

Bij ons is het 0,20 cent.

Ik heb niet echt een ritueel,maar meestal als ik binnenkom dan wordt ik begroet door het dienstdoende personeel en maken een praatje met mij..

Daarna uiteraard ff omkleden en spullen in het kluisje leggen(hier heb ik wel iets raars mee aangezien ik meestal probeer om kluisje nr. 34 te nemen)

Dan ga ik trainen met uiteraard een handdoek/bidon/en mijn schema.

Comment

statisch rekken is slecht voor krachttraining.
                        het verminderd zelfs je kracht.

Comment

Daarna uiteraard ff omkleden en spullen in het kluisje leggen(hier heb ik wel iets raars mee aangezien ik meestal probeer om kluisje nr. 34 te nemen)
                          hahahaha LOL

Comment

Op weg naar de fitness zet ik in de auto altijd loeiharde hardstyle op. Eens aangekomen begin ik altijd met shoulder stretch voor mijn bloed wat te laten stromen en dan begin ik aan mijn compound oefening van de dag.

Tijdens de training heb ik maar een ritueel. na mijn eerste grote spiergroep te trainen(borst, benen, rug) drink ik mijn shake en werk ik mijn training af met de kleine spiergroepen (biceps, triceps, voorarmen).

Oh ja, tussen mijn setjes stap ik rond in de gym. Ik kan niet stil blijven zitten.

Dat was het zo ongeveer.

Comment

iets met opstaan en werk en zo, eten, siesta, schijten, energy drink, muziek aan, liften, kwark met wat siroop, eten, bankhangen, schijten, slapen
                              Last edited by Falstyr; 28-01-2011, 14:27.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X