hulp nodig met supplementen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• hulp nodig met supplementen

Goeiendag,

Ik ben nu al best een poos met goed hard trainen bezig. nu z,n 2 jaar met kleine stop perioden. momenteel train ik 3 dagen full body ma/wo/vrij en in het weekend 1 x conditie.

nu heb ik al het een en andere aan supplementen en anobolen gebruikt maar vraag me toch af wat nu de juiste manier van gebruiken is.

momenteel gebruik ik

amino 1500 3x per dag.
    een dosis creatine (pure)
    hmb (soort groeihormoon) 3 a 4 stuks
    Proteine shake's

dit is mij zo aanbevolen bij een shop waar het verkocht word. toch wil ik weten of dit de juiste manier is van het gebruik. ik heb vandaag ook nog een pot NO XPLODE gekocht ( heb ik nog nooit gebruikt) dit staat in de planning te gebruiken in de stop periode van de creatine (pure creatine is 6 weken wel 6 weken niet)

ook staat er in de planning weer eens dianabol of oxymethelone te gebruiken

ik zou graag zips willen van combo's ook die te combineren zijn met dianebol of oxy's

Alvast bedankt

HMB is niet een soort groeihormoon. Het is een remmer van groeihormoononderdrukkers en werkt antikatabool. Daardoor groei je net ff harder dan zonder HMB.

IK begrijp iets niet....je traint al 2 jaar met kleine stopperioden en je bent 21.....Nu overweeg je om WEER eens diana of oxy te gebruiken....Hoezo weer eens?

Zou je niet eerst een goede en gezonde basis neerzetten waarmee je echt wat aan je kuurtje hebt?
    Dit is het enige dat ik er voor nu op te zeggen heb, iedere vogende replyer zal hetzelfde zeggen dus is verder niet nodig.
    Als je voorstellen of vragen mbt AAS hebt dan svp verder in de juiste sectie, niet bij de supplementen.
    1e Masters Superbody YBF 2011!
    Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

ja idd weer eens. nu in totaal 3 x gedaan. ik heb 2x wegens verhuizing iets meer als een maand niet volop kunnen trainen maar alleen met eigen spullen vandaar dat ik zei met kleine tusse periode.

nu heb ik dus nog niet veel aan of ik het momenteel goed doe of niet. dat wat ik nu zo gebuik is aanbevolen door een verkoper in die spullen. ik wou graag een soort van bevesteging hebben of tips wat ik misschien nog beter zou kunnen doen?

Comment

Je sups zijn verder prima, dus dat is je bevestiging in deze.

Dat andere heb je niets aan, geloof me maar. Zal je erg weinig extra geven. Geeft iig niet meer dan je naturel zal halen op dit moment. Je kan nu als je het goed doet zo'n 15 kilo kunnen aankomen in een jaar. Gebruiken maakt dat niet beter. Dus zonde van je geld he?
        Je had dus in 2 jaar tijd al bijna 20kilo zwaarder kunnen zijn als je goed had doorgetraind en gegeten, zonder iets te gebruiken.

Ik denk dat je nu gelijk ook je tips hebt gehad. Goede training en goede voeding en je bent zo 10 tot 15 kilo zwaarder.
        1e Masters Superbody YBF 2011!
        Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

post je voedingsschema is, ik heb zo het gevoel dat daar verreweg de meeste mogelijkheden tot verbetering zitten

Comment

09:00 grote kom brintha

12:00 Z,n 4 sneetjes volkorenbruinbrood

16:00 Fruit en of museliereep f proteinereep

17:30 avond eten en net voor het eten een shake

20:00 fruits + yoghurt

Momentele gewicht is z,n 93kg... vetprecentage van z,n 10%

Comment

Originally posted by HCnijmegen89 View Post

Hoe wil jij aan massa komen met dit eten????

Dit eten kinderen van 5 of 6 jaar al...

Lees eerst nog maar eens wat voedingsschema's door of kijk even bij de stickies!!!

Comment

voeding is echt knudde. terwijl voeding de basis is om resultaten te behalen. voeding is 95%, supplementen zijn die andere 5%. net dat kleine extratje.
                More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Bereken je calorieen behoefte :
                  Bereken Jouw Caloriebehoefte | GIANT! Fitness & Bodybuilding

En ga dit verdelen in minimaal 6 maaltijden,
                  Ochtend beginnen met veel koolydraten(complexe) en in de avond eindigen met eiwitten (langzame)

;-)

Comment

Originally posted by CogyG View Post
                    Bereken je calorieen behoefte :
                    Bereken Jouw Caloriebehoefte | GIANT! Fitness & Bodybuilding

En ga dit verdelen in minimaal 6 maaltijden,
                    Ochtend beginnen met veel koolydraten(complexe) en in de avond eindigen met eiwitten (langzame)

;-)
                    als je op behoefte eet is het niet genoeg. je moet boven beoefte zitten om aan te komen.
                    More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Op de webpagina staat van alles uitgelegd
                      Als je aan wilt komen gooi je er 500 kcals bij (bulken)
                      Als je af wilt vallen haal je er 500kcals af (cutten)

Wil je alleen droge spiermassa bijkomen dan ga je iets boven je onderhoud eten (cleanbulk)

De meesten gaan in de winter bulken en voor de zomer cutten

;-)

Comment

hey dat at ik ook toen ik 2 was

Comment

ja leuk hoor...... iedereen hier op het forum doet het zeker perfect.

ik zal eens een week schema neerzetten. dit was maar ff vlug ingvuld maar ik eet zowyzo wel meer als dat elke dag..

Comment

ja leuk hoor...... iedereen hier op het forum doet het zeker perfect.

ik zal eens een week schema neerzetten. dit was maar ff vlug ingvuld maar ik eet zowyzo wel meer als dat elke dag..
                            Neem de volgende keer dan ff wat meer tijd voor je post..

Comment

bijna iedereen weet dat voeding het belangrijkste is om progressie te maken. dus logischer wijze werd je gevraagd naar je voeding.

Zodat we je tips kunnen geven op gebied van voeding. wat kan meer wat kan minder. welke voedingsmiddelen neem je beter wel en welke beter niet. welke dingen kun je het beste op welke momenten eten etc etc.

Jij geeft aan dat je eet wat er in je post staat. als jij dat dan niet serieus invult. kunnen we je ook niet serieus verderhelpen.

sommige opmerkingen zijn misschien flauw, maar als jij echt alleen dit zou eten (wat me sterk leek als je 93 kilo weegt bij 10%), dan was dit echt veeeeeeeel te weinig.

als je serieus wilt geholpen worden. steek dan ook de nodige moeite in je posts, en ben secuur.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X