Heeft veel lopen wel nut?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Heeft veel lopen wel nut?

Per dag loop ik wel zo'n half uur of uur, en meestel in de weekend 2 3 uurtjes.
    wat doet je lichaam eigenlijk als je veel loopt? ik voel me wel moe nadat ik heb gelopen. maar wou het gewoon weten. ik fiets ook heel veel.
    Never send a boy to do a mans job!

Ik loop ook veel, zo ben ik vorig jaar na een forse sportdip weer begonnen met het zaakje op te bouwen.
    Ik vind lopen heerlijk, en volgens mij is het best goed voor je vetverbranding, althans, ik raakte er destijds enorm veel spek mee kwijt (in combinatie met goede voeding).
    "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
      Ik loop ook veel, zo ben ik vorig jaar na een forse sportdip weer begonnen met het zaakje op te bouwen.
      Ik vind lopen heerlijk, en volgens mij is het best goed voor je vetverbranding, althans, ik raakte er destijds enorm veel spek mee kwijt (in combinatie met goede voeding).
      Haha, klopt lopen is echt heerlijk. en na een paar uurtjes te hebben gelopen. voel ik me ook helemaal buf. paar jaren terug toen ik nog dik was, liep ik heel vaak. en na een jaar zag ik wel een heel groot verschil. ik begon langzaamerhand ook dun te worden. omdat ik te jong was om te gaan fitnessen. deed ik ook in die tijd dat ik veel ging lopen ook aan zwemmen. die 2 dingen hebben me echt geholpen met afvallen. maar volgens mij is lopen gewoon de beste wat er is. het is ook goed voor de ziel zelf.

Comment

En voor het afbreken van spieren
        Size fucking matters, in everything. Don't believe the hipe, size fucking matters.

Comment

hoezo breek je spier af? onzin.

Comment

lopen als in gewoon lopen?

Comment

Originally posted by Ibra50 View Post
              hooo! stop ho!!
              ik ga meteen stoppen met lopen en pak mijn scootmobiel van mijn opa en ga daar mee crossen

verklaar je oordeel?
              Make it happen, shock everyone!

Comment

wat is dit voor belachelijke opmerking.

ik wandel ook minimaal half uur per dag, heerlijk voor lichaam en geest.
                en stimueleert vetverbranding.
                “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Waarschijnlijk bedoelt ie (hard)lopen an sich, dus als er geen krachttraining bij wordt gedaan. Dat je dan ook spier kwijt raakt, als je afvalt. (Opzich wel een logische redenatie, ik zou tenminste zelf ook zo redeneren.)
                  Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Dat heb ik echt nog nooit gehoord hoe kan je daar nou spieren me afbreken?
                    BP 4x100 SQ10x100 DL12x100

Comment

Originally posted by seanl94 View Post
                      Waarschijnlijk bedoelt ie (hard)lopen an sich, dus als er geen krachttraining bij wordt gedaan. Dat je dan ook spier kwijt raakt, als je afvalt. (Opzich wel een logische redenatie, ik zou tenminste zelf ook zo redeneren.)
                      Klopt bedoelde hardlopen.. Heb es gelezen dat als je meer dan 5 km hardloopt je spieren beginnen af te breken.
                      Size fucking matters, in everything. Don't believe the hipe, size fucking matters.

Comment

Klopt bedoelde hardlopen.. Heb es gelezen dat als je meer dan 5 km hardloopt je spieren beginnen af te breken.
                        Maar helaas bedoelde gewoon wandelen. ;D
                        en houd het fitness gedoe voor je zelf.

Comment

heb toch gewoon deels te maken met hoeveel vet % je heb en hoeveel voeding je tot je genomen heb?

Comment

Originally posted by Datel View Post
                            heb toch gewoon deels te maken met hoeveel vet % je heb en hoeveel voeding je tot je genomen heb?
                            Het heeft er volgens mij mee te maken hoeveel energie je hebt, dus voeding ja.

Comment

Wat ik heb gehoord is lopen ook goed voor je rug..

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X