Feest

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Feest

Hallo allemaal,

Ik heb aankomende zaterdag een feest (Hardbass) waarbij ik de hele nacht moet dansen (stampen). Omdat ik altijd veel spierpijn in me benen heb en wil voorkomen dat ik er last van ga hebben, ben ik van plan deze week me benen niet te trainen. Kan dit kwaad? En zal ik dan volgende week me benen extra pakken of maakt dit voor 1 keertje niet uit?

Zoals velen zullen antwoorden: Nee dat is echt niet erg! niet te veel piekeren. Gewoon lekker feesten.

Comment

Originally posted by Massaman11 View Post
      waarbij ik de hele nacht moet dansen (stampen).

Maar waarom moet dat dan?
      "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
        Heb je het regelement niet gelezen?
        Stampen of sancties!
        Ssssmoking

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
          Nou om op zo'n feest stil te gaan staan is ook weer zoiets.. Ik wil het liefst zo lang mogelijk los te kunnen gaan en als ik dan moet uitrusten omdat ik last heb van me benen vind ik dat zonde van me geld en het feest. Maar bedankt voor de antwoorden ik heb het al besloten, sla deze week me benen keer over en dan pak ik ze volgende week bij me training gewoon wat harder aan

Comment

natuurlijk kan dit niet kwaad je bent geen pro , je bent maar een regular gym rat meer niet ga gewoon feesten jezus man sommige mensen doen alsof bb hun leven is

Comment

Originally posted by SpuitJunkie View Post
              natuurlijk kan dit niet kwaad je bent geen pro , je bent maar een regular gym rat meer niet ga gewoon feesten jezus man sommige mensen doen alsof bb hun leven is
              Helemaal met je eens. Een feest op zn tijd, of een keer een avondje zuipen moet kunnen.
              ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Nou om op zo'n feest stil te gaan staan is ook weer zoiets.. Ik wil het liefst zo lang mogelijk los te kunnen gaan en als ik dan moet uitrusten omdat ik last heb van me benen vind ik dat zonde van me geld en het feest.

haha, nou ja, ik ben blij dat ik niet mee hoef, zeg!
                "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Ik wil het liefst zo lang mogelijk los te kunnen gaan en als ik dan moet uitrusten omdat ik last heb van me benen vind ik dat zonde van me geld en het feest.
                  Last heb je de volgende dag pas...
                  Ben ook op Hardbass te vinden, veel plezier iig en ease on the drugs! dat is veel slechter als een keer je benen niet trainen

Comment

Hallo allemaal,

Ik heb aankomende zaterdag een feest (Hardbass) waarbij ik de hele nacht moet dansen (stampen). Omdat ik altijd veel spierpijn in me benen heb en wil voorkomen dat ik er last van ga hebben, ben ik van plan deze week me benen niet te trainen. Kan dit kwaad? En zal ik dan volgende week me benen extra pakken of maakt dit voor 1 keertje niet uit?
                    Wat een zinloze post weer
                    Size fucking matters, in everything. Don't believe the hipe, size fucking matters.

Comment

haha maak je niet zo druk idd. Doe me benen deze week ook wat rustig, maar echt bijzonder er op letten doe ik echt niet hoor.
                      Zou wel volgende week ook rustig beginnen, denk dat ze nog vrij kapot zijn als je maandag al weer wilt knallen

Maarre ik kan niet wachten tot zaterdag

Comment

Gewoon deze week ook benen trainen. Waarschijnlijk zal je door de vermoeidheid juist volgende week al een mindere train week hebben. Als je dinsdag of woensdag je benen traint en het niet al te gek maakt, kan jij zaterdag gewoon lekker stampen/hakken enz.

Comment

Het kan zeker kwaad.. als je de sport tenminste serieus neemt
                          sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Gewoon volle gas en ook gewoon blijven trainen!

Comment

Je kan je training toch ook gewoon omgooien. Benen op een andere dag

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X