Moeders *zucht*

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Geen kwark is geen herstel is beschadiging.
    Je moeder is dus verantwoordelijk voor de schade aan je lichaam.
    Hmmm
    Ssssmoking

Comment

Jah ik ga haar gewoon een schuld gevoel aan praten:P, nee hoor haha ik denk dat ik mijn pa maar voor de zoveelste keer ga vragen om met haar te praten...

Comment

Hey its a game man, play it wise!
        Pa is perfect, ik speelde mijn ouders ook altijd tegen elkaar uit
        Ssssmoking

Comment

Weekend - avondwerk !

Comment

Originally posted by Bardete View Post
            Jawel maar ze zecht ''je hebt al een goed lichaam ik wil niet dat je zo'n gespierde engerd word'' :P dus tja daar kan ik niks mee, en een baantje zit er niet in ik heb al amper genoeg vrije tijd om een paar uurtjes per week met mijn vrienden te chillen. Ik haat school:P

Wel een leuk stukje tekst hier.

Jouw moeder vind jou dus een engerd....? En je mag niet gespierd worden als je een engerd bent....hmmm.
            De vorige post had je het over moeder is bang voor blessures,....dan moet moeder er voor zorgen dat je de juiste voedign krijgt om goed te herstellen.

Maar wat geld verdienen zoals Oki zegt, kan in me helemaal in vinden.
            Neem een krantenwijk, dat is elke ochtend lekker wat cardio,...45 minuutjes fietsen en je wordt er voor betaald, een simpele krantenwijk is ongeveer 125 euro per 4 weken. en dat dus met gratis cardio elke ochtend. Dan heb je elke maand geld voor de betere merken whey en kwark zoveel je op kan.
            Chillen met je vriendin doe je dan maar na de krantenwijk, dan kom je thuis rond 0700uur en spring je er bovenop.

succes.
            1e Masters Superbody YBF 2011!
            Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Maar mijn ma is zo over bezorgd dat ik niet eens s'ochtens en krantenwijk mag dan zegt ze ''dan raak je over vermoeid, en je slaapt al zo weinig.
              ik mocht op mijn 14de niet een na 8te de deur uit, dat vond ze eng, terwijl mijn pa zee ''is goed joh zorg maar dat je rond 2 uur thuis bent'' in het weekend dan is schaamde me echt dood:P.
              nee ik heb echt harde maatregellen nodig. nog iemand ideen

Comment

ik mocht op mijn 14de niet een na 8te de deur uit, dat vond ze eng, terwijl mijn pa zee ''is goed joh zorg maar dat je rond 2 uur thuis bent'' in het weekend dan is schaamde me echt dood:P.
                Jongen, je bent 15 nu. Ik vind het niet zo gek dat je redelijk vroeg thuis moet zijn 's avonds. 8uur is misschien wat overdreven, maar 2 uur is niet normaal voor een kind van 14 in mijn ogen.. Echt niet..
                "Straight outta gym"

Comment

In het weekend he, en dan weten ze gewoon precies waar ik ben en waar mijn vrienden wonen en mijn telefoon nummer

Comment

Originally posted by Waterpoloboy View Post
                    Jongen, je bent 15 nu. Ik vind het niet zo gek dat je redelijk vroeg thuis moet zijn 's avonds. 8uur is misschien wat overdreven, maar 2 uur is niet normaal voor een kind van 14 in mijn ogen.. Echt niet..
                    Vind ik ook niet kunnen..
                    On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Ik ben ook moeder en als ik de tijd zie dat je dit hebt gepost " vandaag, 0.20 uur" , zou ik je naar je bed hebben "geslagen" (ok, niet letterlijk waarschijnlijk).

Maar goed, dat is niet je probleem. Moeders zijn nu eenmaal bezorgd en het enige dat je kunt doen is goede afspraken maken, die ook nakomen en dan laten zien dat je het aankunt.
                      Zo doen we dat hier en meestal werkt dat goed. Gaat het inderdaad dan niet goed, heeft een moeder toch wel het recht om in te grijpen in het belang van haar kind. Je bent hoe dan ook pas 15.
                      "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

*kucht* op je 14e, en dan rond 2 uur 's nachts thuis komen???? En het dan gek vinden dat je moeder dat niet goed vindt? Hierin snap ik jouw vader dan ook totaal niet!
                        O, wees jij dan maar heel blij dat IK jouw moeder niet ben!
                        Maar ja, ik had dan wel weer kwark en goede voeding voor je gekocht, dat dan weer wel.
                        "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Maar mijn ma is zo over bezorgd dat ik niet eens s'ochtens en krantenwijk mag dan zegt ze ''dan raak je over vermoeid, en je slaapt al zo weinig.
                          nee ik heb echt harde maatregellen nodig. nog iemand ideen
                          Tja je vader is arts dus die lapt je wel op als er wat verkeerds gebeurt......
                          Je moeder heeft gelijk mbt te laat gaan slapen en thuiskomen.

Je moest toch maar wel een krantenwijk nemen, dan ga je maar leren op tijd naar bed te gaan, dat zal je over een paar jaar ook al moeten als je ooit gaat werken na school.
                          Of moet je het pas leren op het laatste moment? Als het dus echt moeilijker wordt?
                          Nope, nu discipline aanleren en later van profiteren is beter. 14/15 jaar schoolgaand is 2200 uur slapen, 0600uur opstaan en krantenwijk doen.
                          Weekend, vrijdag 2300uur thuis en zaterdag 0.00uur thuis. zondag weer gewoon om 2200uur naar bedje toe.

En als je 16 bent heb je al een halve scootert of brommert bij elkaar gespaard. Of een hele 2e hands scootert. (nog sneller klaar met je krantjes...als je een keer lui bent)

Ik zou het toch nog maar eens overwegen en bespreken met mams. Laat mams eens meelezen in dit topic. ik heb ook kids trouwens dus weet waar ik het over heb. Mijn oudste is 23 en de jongste is bijna 4.

succes.
                          1e Masters Superbody YBF 2011!
                          Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Haha, mijn moeder koopt bijna dagelijks kwark voor me.

Laatst zei ze wel dat ik junkfood moet eten om optimaal te presteren, lol.

Comment

Mijn moeder was in het begin ook niet fan, maar ik heb gewoon resultaten en discipline laten zien toen begon ze het wat meer te accepteren, verder heb ik de whey gewoon van eigen centjes gekocht en zo nog wel meer, vanzelf draait ze wel bij als ze ziet dat jij het echt wilt en het veilig is, laat wat stickys lezen misschien de ene over tienerbodybuilding is leuk leesvoer voor haar.

Succes ermee!

Comment

ffserieus ik had al 3 bijbaantjes toen ik 14 was :S
                                Ik wou stappen, leuke dingen kopen mocht allemaal maar wel van me eigen verdiende centen.
                                Het heeft me aardig goed gedaan eigen zaak, niet vies van werken en respecteer geld.
                                Nu een weekje vrij maar ben blij als ik weer kan knallen....
                                Gewoon werken, je eigen eten kopen en je moeder zo goed informeren.
                                Geef het de tijd ze draaid wel bij
                                Last edited by Yves; 09-02-2011, 10:41.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X