Mijn moeder klaagt alleen dat ik alles opvreet. Eieren, broden, blikken tonijn, bakken kwark. Volgens haar is het niet meer aan te slepen vanaf binnekort denk maar zelf wat eten kopen of haar geld geven.
Moeders *zucht*
Collapse
X
-
Originally posted by Beaudien View Post*kucht* op je 14e, en dan rond 2 uur 's nachts thuis komen???? En het dan gek vinden dat je moeder dat niet goed vindt? Hierin snap ik jouw vader dan ook totaal niet!
O, wees jij dan maar heel blij dat IK jouw moeder niet ben!
Maar ja, ik had dan wel weer kwark en goede voeding voor je gekocht, dat dan weer wel.
Wees maar blij dat ik jou vader niet ben!Ssssmoking
Comment
-
het is in dit de gulden middenweg vinden. water bij de wijn doen. zoals ik al eerder heb aangegeven en zoals beaudien (die zelf waarschijnlijk moeder is) aangeeft is dat je het samen moet doen met je moeder. laat zien dat je wil, kan en doet. niet klagen en bitchen gewoon doen en resultaten laten zien. en niet WEER gaan zeggen van 'dat doe me ma nie' want dat weet jij niet want je probeert het niet eens. je moeder gaat vanzelf meedoen waarschijnlijk. maar je moet zelf ook initiatief nemen is wat het overgrote deel van de forumleden je probeert uit te leggen. dus koop zelf ook producten i.p.v energy drink en andere onnodige rommel, laat zien dat je dedicatie en passie voor je sport hebt en dan turned ze wel bij. tenminste bij 99% van de moeders. en doe het nou en ga er eens een keer niet tegen in.
Comment
-
Zolang je thuis woont zal et wel kut blijven, mijn ma wil ook nergens van weten. Ze denkt dat whey en creatine anaboluhh zijn en als ik een bestelling wil plaatsen dan zegt ze dat ze het weggooit als de bestelling hier wordt bezorgd.
Ook als ik tussen de middag of tegen de avond nog wat brood naar binnen werk kan ik al wachten op het nodige commentaar. En nu komt het ergste.. ik ben fucking 19 jaar :P19j - 1.96m - 105kg
Train harder, grow faster
Comment
-
Originally posted by sandk View PostZolang je thuis woont zal et wel kut blijven, mijn ma wil ook nergens van weten. Ze denkt dat whey en creatine anaboluhh zijn en als ik een bestelling wil plaatsen dan zegt ze dat ze het weggooit als de bestelling hier wordt bezorgd.
Ook als ik tussen de middag of tegen de avond nog wat brood naar binnen werk kan ik al wachten op het nodige commentaar. En nu komt het ergste.. ik ben fucking 19 jaar :P
Mijn hemel man..
19 jaar.. kom op voor jezelf ..
Oog om oog.. tand om tand... ( gooi jij toch de chocolade of wat anders weg van je moeder) kijken hoe ze dat vind..
Comment
-
Originally posted by sandk View PostEn nu komt het ergste.. ik ben fucking 19 jaar :P
Originally posted by talalelh15 View PostSandk ik heb soms zelfde probleem en ik ben 18.
Wat is ouderlijk gezag?
Wat betekent het om ouderlijk gezag te hebben over een kind? Het betekent dat u bepaalde rechten en plichten hebt:- U moet het kind opvoeden en verzorgen.
- U mag geen geweld gebruiken tegen het kind.
- U bent de wettelijk vertegenwoordiger van het kind. Dat betekent dat u beslissingen mag nemen voor het kind. Bijvoorbeeld of hij een bepaalde operatie moet krijgen in het ziekenhuis. Of naar welke school hij gaat. Het betekent ook dat u erop wordt aangesproken als het kind schulden maakt of schade veroorzaakt.
Bron
Dus kopen die whey.....
en anders je eigen geld verdienen.........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........There is no failure except in no longer trying
Comment
-
Originally posted by Marv View PostWow age was toch just a number?!
Wees maar blij dat ik jou vader niet ben!
Nee, dan begrijp ik je................PA!!"Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Comment
-
-
je moeder heeft gelijk... 15 jaar en kwark gaan eten damn!! doe wat met je jeugd man ga lekker chillen ipv krachttraining en op je 'voeding' letten.. mijn mening he jongens niet gaan aanvallen ofzosq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70
you know they can't handle us like debbies does dallas
Comment
-
Originally posted by Beaudien View PostEn wat wil je daar mee zeggen dan? Dat ik vanwege mijn onderschrift het niet belachelijk mag vinden dat een 14 jarige 's nachts om 2 uur thuiskomt?
Nee, dan begrijp ik je................PA!!
Dacht je altijd al zo? Ook toen je zelf 14 was?
Rest me nog de vraag; Ben je nu een oud kind of was je toen een jonge moeder?Ssssmoking
Comment
-
Originally posted by nibor76nl View Post[/color]
Mijn hemel man..
19 jaar.. kom op voor jezelf ..
Oog om oog.. tand om tand... ( gooi jij toch de chocolade of wat anders weg van je moeder) kijken hoe ze dat vind..
Dusj.. et is behelpen totdat ik em smeer hier uit huis19j - 1.96m - 105kg
Train harder, grow faster
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
19 uur geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...1 day ago
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-