Moeders *zucht*

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Mijn moeder klaagt alleen dat ik alles opvreet. Eieren, broden, blikken tonijn, bakken kwark. Volgens haar is het niet meer aan te slepen vanaf binnekort denk maar zelf wat eten kopen of haar geld geven.

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
      *kucht* op je 14e, en dan rond 2 uur 's nachts thuis komen???? En het dan gek vinden dat je moeder dat niet goed vindt? Hierin snap ik jouw vader dan ook totaal niet!
      O, wees jij dan maar heel blij dat IK jouw moeder niet ben!
      Maar ja, ik had dan wel weer kwark en goede voeding voor je gekocht, dat dan weer wel.
      Wow age was toch just a number?!

Wees maar blij dat ik jou vader niet ben!
      Ssssmoking

Comment

het is in dit de gulden middenweg vinden. water bij de wijn doen. zoals ik al eerder heb aangegeven en zoals beaudien (die zelf waarschijnlijk moeder is) aangeeft is dat je het samen moet doen met je moeder. laat zien dat je wil, kan en doet. niet klagen en bitchen gewoon doen en resultaten laten zien. en niet WEER gaan zeggen van 'dat doe me ma nie' want dat weet jij niet want je probeert het niet eens. je moeder gaat vanzelf meedoen waarschijnlijk. maar je moet zelf ook initiatief nemen is wat het overgrote deel van de forumleden je probeert uit te leggen. dus koop zelf ook producten i.p.v energy drink en andere onnodige rommel, laat zien dat je dedicatie en passie voor je sport hebt en dan turned ze wel bij. tenminste bij 99% van de moeders. en doe het nou en ga er eens een keer niet tegen in.

Comment

Zolang je thuis woont zal et wel kut blijven, mijn ma wil ook nergens van weten. Ze denkt dat whey en creatine anaboluhh zijn en als ik een bestelling wil plaatsen dan zegt ze dat ze het weggooit als de bestelling hier wordt bezorgd.

Ook als ik tussen de middag of tegen de avond nog wat brood naar binnen werk kan ik al wachten op het nodige commentaar. En nu komt het ergste.. ik ben fucking 19 jaar :P
          19j - 1.96m - 105kg
          Train harder, grow faster

Comment

Originally posted by sandk View Post
            Zolang je thuis woont zal et wel kut blijven, mijn ma wil ook nergens van weten. Ze denkt dat whey en creatine anaboluhh zijn en als ik een bestelling wil plaatsen dan zegt ze dat ze het weggooit als de bestelling hier wordt bezorgd.

Ook als ik tussen de middag of tegen de avond nog wat brood naar binnen werk kan ik al wachten op het nodige commentaar. En nu komt het ergste.. ik ben fucking 19 jaar :P

Mijn hemel man..

19 jaar.. kom op voor jezelf ..

Oog om oog.. tand om tand... ( gooi jij toch de chocolade of wat anders weg van je moeder) kijken hoe ze dat vind..

Comment

Sandk ik heb soms zelfde probleem en ik ben 18. Ik ben altijd bang om whey te bestellen omdat ze anders altijd wel zeurt. En nu wil oo nog een 5 kg zak kopen ook XD

Comment

En nu komt het ergste.. ik ben fucking 19 jaar :P

Originally posted by talalelh15 View Post
                Sandk ik heb soms zelfde probleem en ik ben 18.

Wat is ouderlijk gezag?

Wat betekent het om ouderlijk gezag te hebben over een kind? Het betekent dat u bepaalde rechten en plichten hebt:
                • U moet het kind opvoeden en verzorgen.
                • U mag geen geweld gebruiken tegen het kind.
                • U bent de wettelijk vertegenwoordiger van het kind. Dat betekent dat u beslissingen mag nemen voor het kind. Bijvoorbeeld of hij een bepaalde operatie moet krijgen in het ziekenhuis. Of naar welke school hij gaat. Het betekent ook dat u erop wordt aangesproken als het kind schulden maakt of schade veroorzaakt.
                Ouderlijk gezag eindigt als het kind 18 wordt. Dan is hij meerderjarig. U moet nog wel de kosten van levensonderhoud en studie blijven betalen tot het kind 21 jaar is.

Bron

Dus kopen die whey.....

en anders je eigen geld verdienen
                .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
                There is no failure except in no longer trying

Comment

Originally posted by Marv View Post
                  Wow age was toch just a number?!

Wees maar blij dat ik jou vader niet ben!
                  En wat wil je daar mee zeggen dan? Dat ik vanwege mijn onderschrift het niet belachelijk mag vinden dat een 14 jarige 's nachts om 2 uur thuiskomt?
                  Nee, dan begrijp ik je................PA!!
                  "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

En wat wil je daar mee zeggen dan? Dat ik vanwege mijn onderschrift het niet belachelijk mag vinden dat een 14 jarige 's nachts om 2 uur thuiskomt?
                    oei gedraag jij je anders moet je over de knie!!!!!!!!!!

Comment

Originally posted by Yves View Post
                      oei gedraag jij je anders moet je over de knie!!!!!!!!!!

Heerrrrrrlijk!!!!
                      "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

je moeder heeft gelijk... 15 jaar en kwark gaan eten damn!! doe wat met je jeugd man ga lekker chillen ipv krachttraining en op je 'voeding' letten.. mijn mening he jongens niet gaan aanvallen ofzo
                        sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Nou nou niet zo hard typen mams.

Dacht je altijd al zo? Ook toen je zelf 14 was?

Rest me nog de vraag; Ben je nu een oud kind of was je toen een jonge moeder?
                          Ssssmoking

Comment

Originally posted by nibor76nl View Post
                            [/color]

Mijn hemel man..

19 jaar.. kom op voor jezelf ..

Oog om oog.. tand om tand... ( gooi jij toch de chocolade of wat anders weg van je moeder) kijken hoe ze dat vind..
                            Tsjah, wat moet je.. ik woon nog thuis hehe Als ze het spul gaat weggooien ben ik rap door men centen heen. En ik hecht ook nog wel wat waarde aan de huiselijke sfeer hier

Dusj.. et is behelpen totdat ik em smeer hier uit huis
                            19j - 1.96m - 105kg

Comment

Ook als ik tussen de middag of tegen de avond nog wat brood naar binnen werk kan ik al wachten op het nodige commentaar.
                              Deze snap ik niet hoor?

Comment

Originally posted by Viranelly View Post
                                Deze snap ik niet hoor?
                                Ze vind het onnodig als ik buiten de 3 'normale maaltijden (ontbijt, middag en avondeten) nog wat boterhammen naar binnen werk :P
                                19j - 1.96m - 105kg

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X