De algehele behuizing van het lichaam

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

ik krijg hoofdpijn van jou reacties spaake

Comment

Originally posted by Fitness-maniak View Post
      ik krijg hoofdpijn van jou reacties spaake
      Been there, done that... neem een vitamientje of een gek sapje daar wordt je snel beter van lieverd!
      Yes love, I'm able to turn stones into flowers!!!

Verlichting is houden van jezelf!!!

Comment

Originally posted by spaake View Post
        Been there, done that... neem een vitamientje of een gek sapje daar wordt je snel beter van lieverd!
        Zal ik doen

Comment

Bedoelde u: Pffff ik ben een vliegtuig pffiet ploink bam aangenaam spaake.
          Ssssmoking

Comment

Originally posted by Marv View Post
            Bedoelde u: Pffff ik ben een vliegtuig pffiet ploink bam aangenaam spaake.
            Heeft dit betrekking op me?

Komt vast door men werk, dat absorbeert me als een spons. =D Mmm sponging
            Last edited by spaake; 10-02-2011, 18:08.

Comment

Originally posted by spaake View Post
              "Er zijn geen domme vragen, alleen achterlijke lui die falen door domme vragen te stellen... hm, misschien zijn er toch domme vragen."

Nee alleen maar domme luisteraars, domme vragen zijn er niet. Want je kan vragen en antwoorden horen en toch dom blijven. Wat nauw een letter maakt ons geil? =D
              Domme luisteraars gaan op den duur per definitie domme vragen stellen omdat ze niet hebben geluisterd. Dus we komen toch weer terug op dat er domme vragen zijn.

En ik ben er niet van gedient om op mijn overtuiging aangesproken te worden
              "Er zijn geen domme vragen, alleen achterlijke lui die falen door domme vragen te stellen... hm, misschien zijn er toch domme vragen."

Comment

Originally posted by Mohr View Post
                Domme luisteraars gaan op den duur per definitie domme vragen stellen omdat ze niet hebben geluisterd. Dus we komen toch weer terug op dat er domme vragen zijn.

En ik ben er niet van gediend om op mijn overtuiging aangesproken te worden
                Ik hoop dat je het niet erg vind dat ik je niet diende. Heb je een zus? =D

Discussievaardigheden met haar aanvatten lijkt me wel leuk.

Comment

vind het een vermakelijk en interessant topic

Comment

Trainen doe je door eraan te denken

Is geen complete onzin.

Comment

Haha, dat is meestal de reden waarom ik nooit naar andere luister(de). Heb hier toch terug op gekomen, nadat ik begreep dat niet alles zichtbaar kan worden door eraan te denken. Maar toch heb ik er veel aan gehad. Als je zelf iets voor de geest haalt is het veel duidelijker dan dat je iemand anders zijn ideeën naar jouw geest moet toetrekken. Kost ook minder energie. In het begin is er veel werk, maar uiteindelijk vind je een geestige methode om sterker te worden. =D

Trouwens dat onderzoek, vandaar dat ze zo van die vlindertjes met stroom op de borst plakken zoals op tv-shopping. Natuurlijk de mensen die dit kopen denken sowieso al minder na, dus... =)

Heb dit zelf ooit gekocht, maar ik plakte dat dan op terwijl ik gewichten heften. Ik was natuurlijk maar 16 toen. =D
                      Last edited by spaake; 11-02-2011, 18:21.

Comment

Iemand met een hoog zelfbeeld en probeert intelligent over te komen met zijn irritante antwoorden.

OT: Tijdens mijn tentamenperiode dacht ik constant IK MOET HET HALEN, helaas is het niet goed gekomen met bedrijfseconomie
                        Last edited by Ibra50; 12-02-2011, 00:16.
                        Size fucking matters, in everything. Don't believe the hipe, size fucking matters.

Comment

keep off the grass !
                          ''It's ok if you're scared. So am I. But we're scared for different reasons. I'm scared of what I won't become, and you're scared of what I could become. Look at me. I won't let myself end where I started. I won't let myself finish where I began..''

Comment

Originally posted by Ibra50 View Post
                            Iemand met een hoog zelfbeeld en probeert intelligent over te komen met zijn irritante antwoorden.

OT: Tijdens mijn tentamenperiode dacht ik constant IK MOET HET HALEN, helaas is het niet goed gekomen met bedrijfseconomie
                            Misschien omdat je teveel commentaar had op de vragen van de test dat het niet goed ging. Bij mij werkte positief denken toch en ja, dat deed het ook.

Mijn zelfbeeld is zo groot als de maatschappij is, ik leef in het westen, we zijn wel gewoon om steeds het beste van ons zelf te tonen en eigenlijk hebben we allemaal stiekem de hekel aan ons eigen gedoe! Dus ik vind je antwoord goed bij onze cultuur passen.

Ik probeer helaas niets, ik weet echter dat onze samenleving geschept is vanuit waanbeelden, paranoïde dwanggedachten over buitenlandse aanvallen en een grootheidswaanzin omtrent het feit dat "meten, weten is". FOUT, meet maar eens de hoeveelheid bewerkingen een mens aan de dagelijkse realiteit toebrengt. Ik ben op een punt gekomen dat ik begrijp waarom ik dat doe als mens. Maar om te beseffen, laat staan begrijpen hoe en waarom en waaraan een andere deze bewerkingen brengt zal me altijd blijven ontbreken, hoewel ik wel kan raden naar welke dingen als ik iemand ken, en daardoor ben ik eigenlijk maar een nietig mens, die constant moet leren, die persoonlijk inderdaad GROTER(ik zie namelijk mijn eigen ideeën in grote letters) is dan jij. En visa versa!

Helaas door je onafgebroken kritiek op andere in allerlei topics twijfel ik daar aan. Maar ik geef je gerust nog kansen. De laatste indruk telt, althans weet ik niet of ik die je zomaar ga geven.

Proficiat, u heeft zonet een leviet gekregen.
                            Last edited by spaake; 13-02-2011, 20:37.

Comment

ik snap echt helemaal niks van wat jij zegt spaake.
                              ben je een goeroe ofso? dan begrijp ik het nog enigzins.

Comment

wat een dom geblaat allemaal.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X