Druk op borst

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Druk op borst

ik heb laatste tijd als ik train een heele druk op me borst niet echt steeken maar echt of er hard op gedrukt word en dan krijg ik het benauwt iemand hier wel is zo iets mee gemaakt hoor het graag

Ik heb hey ook nog eens meegemaakt in het begin van mijn kuur nadien neit meer. Druk op de borst en beklemmend gevoel.

Comment

EN WAT HEB JE DAN GEDAAN HEB HET NAMELIJK OOK TWEE WEKEN GELEDEN TOEN IK BEGON TE KUREN BEN DAN MAAR GESTOPTGAAT HET MISSCHIEN OVER OFZO

Comment

Beste xdevilx, ik zou maar een beetje oppassen als ik jou was. Ik wil je niet gelijk bang maken maar druk op de borst en benauwdheid kan wijzen op problemen in je hart. Als ik jou was zou ik maar een keer je huisarts bezoeken en het aan hem/haar voorleggen. En dan precies vertellen hoe vaak je er last van hebt en op welke momenten. Het is zeker niet iets om zomaar te negeren, voor zover ik zo kan beoordelen natuurlijk. Succes!!!
        Greetz Marco
        P.s geld eigenlijk ook voor "giant" en "hommerich" Kijk ermee uit en luister goed naar je eigen lijf!!!!

Alles komt goed!!

Comment

Is maar één advies en dat is ga naar de dokter en laat je nakijken.
          Hoor het wel vaker van mensen die kuren maar ken het zelf niet.

Greets...
          Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X