kut training

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• kut training

lekker begin van het weekend, moet je horen:

gisteravond ben ik bijna over mijn nek gegaan tijdens het trainen.
    de reden?

men eten,
    ik kom zoals elke trainingsdag gemotiveerd naar huis om eerst te eten wat de pot schaft endaarna KT te gaan doen. komt me moeder aan met een super groot stuk gegrilde zalm met geroerbakte groente en safraanrijst. allemaal super lekker en gezond. alleen het probleem deze maaltijd bevat zon 50 a 60 gram vet.
    (zalm + veel olijfolie bij groente en rijst.)
    dus ik met een zwaar gevoel op de maag trainen. nou, je wilt niet weten hoevaak tijdens de training ik kotsneigingen heb gehad.

dit was gewoon de kutste training in mijn loopbaan:P
    was zo blij dat hij was afgelopen. had eigelijk nog wat cardio moeten doen maar dat zeker van moeten kotsen.
    zijn er meer hier die zoiets ook wel is hebben gehad?
    “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

gegrilde zalm met geroerbakte groente en safraanrijst, nee nooit gehad
    ''It's ok if you're scared. So am I. But we're scared for different reasons. I'm scared of what I won't become, and you're scared of what I could become. Look at me. I won't let myself end where I started. I won't let myself finish where I began..''

Comment

nouja, iig zijn kotsneigingen beter dan kramp neigingen

Comment

geen last van, misschien moet je lichter eten voor het trainen.

Comment

Originally posted by Limit View Post
          gegrilde zalm met geroerbakte groente en safraanrijst, nee nooit gehad

Heerlijk!!
          Maar misschien ben je te snel na het eten gaan trainen?
          "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

waarom eet je dan niet een paar boterhammetjes en een shake voor het trainen. en bewaart die machtige maaltijd voor na het trainen? niemand zal lekker trainen op zoon maaltijd.
            More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Als ik juist een shake drink ga ik altijd over mn nek tijdens het trainen.

Maar gisteren had ik het ook hoor ging bijna over mn nek, maar dat komt ook gewoon doordat je je lichaam tot het uiterste pushed (tenminste ik dan :P)
              "Life is not waiting for the storm to pass, it's about dancing in the fucking rain!"

Comment

Ik heb het 1 keer gehad. Was bij moeder wezen eten...gehaktballen. 2 uur later benentraining gedaan.
                Dat ging maar net goed
                ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by maar7en8 View Post
                  lekker begin van het weekend, moet je horen:

gisteravond ben ik bijna over mijn nek gegaan tijdens het trainen.
                  de reden?

men eten,
                  ik kom zoals elke trainingsdag gemotiveerd naar huis om eerst te eten wat de pot schaft endaarna KT te gaan doen. komt me moeder aan met een super groot stuk gegrilde zalm met geroerbakte groente en safraanrijst. allemaal super lekker en gezond. alleen het probleem deze maaltijd bevat zon 50 a 60 gram vet.
                  (zalm + veel olijfolie bij groente en rijst.)
                  dus ik met een zwaar gevoel op de maag trainen. nou, je wilt niet weten hoevaak tijdens de training ik kotsneigingen heb gehad.

dit was gewoon de kutste training in mijn loopbaan:P
                  was zo blij dat hij was afgelopen. had eigelijk nog wat cardio moeten doen maar dat zeker van moeten kotsen.
                  zijn er meer hier die zoiets ook wel is hebben gehad?
                  Das jammer, ik heb vandaag de lekkerste training van men leven gehad. =
                  Yes love, I'm able to turn stones into flowers!!!

Verlichting is houden van jezelf!!!

Comment

het wordt nog erger ik ben in de bulk. en moest die avond na mijn training nog zo´n 900kcal naarbinnen werken.
                    “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Originally posted by maar7en8 View Post
                      dus ik met een zwaar gevoel op de maag trainen.
                      Hier zit het probleem!

Comment

Originally posted by Ashley View Post
                        Ik heb het 1 keer gehad. Was bij moeder wezen eten...gehaktballen. 2 uur later benentraining gedaan.
                        Dat ging maar net goed
                        Hahahaha,klinkt ook helemaal niet bekend in de oren of zo!!
                        Lekker kracht zetten he dan?

Comment

Originally posted by The Phoenix View Post
                          Hier zit het probleem!
                          zou je denken:P

tuurlijk!!!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X