Voedingschema Remi

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Voedingschema Remi

Zo heb eens even alles bij elkaar gezet wat ik per dag eet..
    (Zie bijlage)

8.30u
    4 volkoren sneetjes brood met gebakken ei.

11.00u
    6 pannekoeken (Home made) met 250gr kwark met ananas (pannekoeken eet ik omdat ik erg snel ben uitgekeken op brood.. Ik haal meergranen pannekoekmix)

13.30u
    Zelfde als hierboven

15.30u
    2 sneetjes volkoren brood met pindakaas.

Trainen (meestal kan ook eerder zijn)

Na het trainen 30gr dextrose klein beetje kaneel en een halve eetlepel eiwitten

17.30
    Avond eten dus verse groentes met of tonijn/mager gehakt/kip inc penne

22.30u
    500gr kwark
    Vit pil

Slapen

Mij behoeftes uitgerekend;

Basisbehoefte = 1727kcal
    Arbeidstoeslag = 1295kcal
    Sporttoeslag = 560+ kcal

Totaal dagelijkse behoefte = 3582kcal

Ben in de sheet vergeten de dextrose en de eiwitten erbij te zetten. Zal dus ietsje hoger uitkomen..

Graag reacties! Ik denk dat de eiwitten wat hoog zijn.. Suggesties welkom!
    Attached Files

Sorry Remi,

lijkt op zooi... ik heb vandaag op 2 andere klungels gereageerd. En ik zeg klungel omdat jullie er echt NOG niks van bakken. Dat komt vast wel als jullie de stickies geven, eerst is nagedacht hebben over wat er belangrijk is in de voeding en het gewichtheffen en hoe precies jullie willen werken. Mensen die de perfectie en precisie van het powertrainen kennen en ook zelfstandig onder de knieë nemen zijn zelf zo bezig met hun eigen dat ze helaas voor dit geknoei geen tijd hebben.

Wanneer eet je wat, hoeveel eet je er van, wanneer train je, hoe vaak train je, en zo verder... stel die vragen eerst aan je zelf. En denk er over na terwijl je de ideeën op dit fora leest. En wees er maar zeker van dat je verward geraakt want hier wordt meer geklungel gepost in schema's dan goed is. Omdat de kenners hun schema's niet meer hoeven te posten.

Kom nog eens terug wanneer je wat kennis hebt opgedaan. Wees gerust dat dit wel tot 7 dagen kan duren en als de week, ZAG JE DAT HET GOED WAS!

Gegroet en succes.
    Yes love, I'm able to turn stones into flowers!!!

Verlichting is houden van jezelf!!!

Comment

WTF heb jij gebruikt?
      En wie denk jij dat je bent?? Ik vraag suggesties niets anders! Stickies gelezen train zelf al aardig lang en gain goed! Alleen nu na 8 jaar blijf ik hangen en wil verder komen. Ga aub ergens anders lopen zeuren kerel Of zeg wat er fout aan is. Alles is vers zelfs de tonijn... Wil niet de eiwitten uit een shake halen maar uit normale natuurlijke producten.

Comment

Spaake +1

Vind je het gek met 50% KH lol.

Verdiep je eens wat beter, en ik vraag me echt af wat je in 8 jaar bereikt heb.

Als je uitgekeken bent op brood: Brinta, Pasta/rijst met kip/kalkoen/tonijn oid.
        http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/50671-log-2012-steefdk.html

Comment

Van 65kg naar 91 met 16% dus uitgerekend 3,25kg per jaar gain

Comment

Als je jouw doel er nou bij zet kan er beter geholpen worden, want je paste nu een voedingsschema en eronder iemand suggesties? Zo weet niemand welke kant je op wilt.

En brood raak je snel genoeg van, ja ach ik eet liever ook elke dag 5 kroketten

Comment

Doel: AANKOMEN
              Zo ff goed gelezen (nee niet op deze site) hopen dat ik niet weer afgekraakt word haha

ONTBIJT 7.00u:
              100gr brinta
              500ml melk
              3 eieren

rond half 10/10u
              4 volkoren sneetjes brood
              Blik tonijn erop
              ZAANSE HOEVE mayonaise (80% onverzadigd vet)

12u /half 1
              Kwark 350gr
              2 volkoren sneetjes brood met dik pindakaas belegd.

15.00u
              150gr kwark
              100gr muesli
              4 ei eiwit

Avondeten
              200gr Zilvervliesrijst
              Tonijn in olie
              Broccoli

Voor het slapen gaan
              500gr kwark
              25gr pindakaas

Al met al kom ik uit op: 30/40/30 En een kcalbehoefte van 3316 en dat is voor bulk.
              Mijn excuses@ spaake. Voor een deel had je wel gelijk.. Maar het mag wel wat subtieler..
              Last edited by Remi1979; 16-02-2011, 22:55.

Comment

Originally posted by Remi1979 View Post
                Doel: AANKOMEN
                Zo ff goed gelezen (nee niet op deze site) hopen dat ik niet weer afgekraakt word haha

ONTBIJT 7.00u:
                100gr brinta
                500ml melk
                3 eieren

rond half 10/10u
                4 volkoren sneetjes brood
                Blik tonijn erop
                ZAANSE HOEVE mayonaise (80% onverzadigd vet)

12u /half 1
                Kwark 350gr
                2 volkoren sneetjes brood met dik pindakaas belegd.

15.00u
                150gr kwark
                100gr muesli
                4 ei eiwit

Avondeten
                200gr Zilvervliesrijst
                Tonijn in olie
                Broccoli

Voor het slapen gaan
                500gr kwark
                25gr pindakaas

Al met al kom ik uit op: 30/40/30 En een kcalbehoefte van 3316 en dat is voor bulk.
                Mijn excuses@ spaake. Voor een deel had je wel gelijk.. Maar het mag wel wat subtieler..

Sorry ,maar het is nog verre van perfect...

Subtiel zijn heeft hier helaas vaak geen zin,aangezien je er anders niets van leert.

Zoals jij zijn er al honderden voorbij gekomen..( daar kan jij niets aan doen hoor )

Kijk nog even je voeding na en bedenk wat er beter aan kan...

Daarna wordt je echt wel geholpen hoor...

Iedergeval succes ermee...

Comment

Ga jij elke dag trainen? Zo nee heb je een eet schema voor een rustdag en een eetschema voor een train dag, verder heb je bij de eerste nog iets dat lijkt op een PWO shake maar die is er bij de 2de totaal uit en wat neem je voor je trainen en wat weer na je trainen?

Zoals Nibor al zei denk er nog is over na en als je de ekv van elke maaltijd erachter zet en de totale optelt wordt het ook al wat duidelijk.

Succes man!

Comment

probeer er wat fruit tusse te gooie dat mis ik
                    Blijf echt zoals blijf jezelf

Comment

Hey Remi,

sorry hoor maar als ik dit zo lees:

Originally posted by Remi1979 View Post
                      Ik heet Remi en doe al zo'n 8 jaar aan kracht training gecombineerd met martial arts.
                      Momenteel train ik alleen nog maar richting bodybuilding.
                      Van mijn sport en hobby mijn werk gemaakt en ben dus nu fitnessinstructueur.
                      Dan vind je ik dat maar bar weinig weet. Voor elke krachtsporter is voeding belangrijk en voor bodybuilders (ook met martial arts) van nog veel groter belang.

Je bent nog niet klaar met je huiswerk, sorry.

Verander nog wat aan je kwark en mieter je dextrose de deur uit of gebruik het als energizer voor je training.
                      Want 30gr dextro en een halve eetlepel eiwitten na de training.........komop zeg. Dat adviseer je toch hoop ik niet je klanten he?

Jij traint al 8 jaar, stap dan maar snel op de whey na de training. 40gram + 50 gram maizena shaken met water. Dan zal je in droge massa aankomen.

Je kwark maaltijd tussen de middag moet rijst met vis of met kip, beetje groente en ananas worden. Dus kwark er uit en gewone voeding er in.
                      25gr pindakaas voor het slapen gaan is niet nodig.
                      Zorg er voor dat je overdag ca 1 gr vetten per kilo lichaamsgewicht binnen krijgt. Die pindakaas er dus uit en om 1500uur neem je niet alleen eiwit maar 2 of 3 hele eieren.

succes.
                      1e Masters Superbody YBF 2011!
                      Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

@ marnop tnx voor de uitleg!
                        Dextrose of een ander koolhydraatrijk produkt is echt essentieel na je training! De mensen die zeggen dat je ALLEEN eiwitten na je training moet nemen na je work out sporen niet.. Dit wordt afgebroken en opgediend als voeding voor de spier.. Niets geen eiwit wat je spier zal bereiken. Dit kan ik ook onderbouwen maar moet dit nog even opzoeken in mn boeken. Maar ok zal dan maizena en eiwit nemen. Lijkt mij ook een heerlijke combi!*Cough* Tnx

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X