Advies gevraagd, wie helpt?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Advies gevraagd, wie helpt?

Hallo allemaal,

ik train 3 a 4x per week. 1 dag train ik dan biceps, schouders en rug. Dag 2 train ik mijn borsten en triceps. Dag 3 train ik dan weer hetzelfde als dag 1 en op dag 4 weer hetzelfde als dag 2. Daarnaast doe ik nog 2x per week aan voetbal training.

Zoals jullie dus zien train ik mijn buik en benen niet, omdat ik er veel overtollig vet op heb zitten. Ik ben dus bang dat als ik het train, het alleen maar dikker wordt. (omdat als de spieren groeien in feite mijn vet nog meer naar buiten drukken neem ik aan).

Mijn voeding heb ik sinds kort op orde, genoeg eiwit, geen ongezonde vetten,suikers etc.

Raden jullie het me echter toch aan om mijn buik en benen te trainen, zelfs als ik al veel overtollig vet erop heb? Of gewoon minder kracht trainen en meer cardio?
    Building to a better me

Je traint je been niet vanwege vet...hmm, maar je traint wel je benen met voetballen... beetje tegenstrijdig denk jij niet?

Okee, de beenspieren goed trainen kost erg veel energie, dus je kan daar flink wat vet mee verbranden. Dat komt je voetbal kracht ook ten goede.

Buikspieren ook gewoon trainen.

De spieren die je traint moeten herstellen en willen groeien dat vraagt sowieso al extra energie. De benen trainen geeft een enorme boost aan je aanmaak van groeihormoinen, die ook weer zorgen voor vet verbranding, naast de extra groei van de spieren.

De spieren die je traint willen ook extra energie hebben tijdens het trainen, daarvoor wordt vet aangesproken, zelfs- en al is het vrij weinig, vet tussen en rond die spieren.

Kortom, zat redenen om alles wel te trainen en eigenlijk geen reden om het niet te doen.

Begin met alle spieren 1x per week aan te pakken.
    als je extra vet wil verbranden doe je op 2 trainingsdagen nog 20 minuten cardio na je krachttraining. Komende zomer ben jij dan van je vet af en heb je strakke spieren.

Hier staat een 3 daags schema: http://forum.bodynet.nl/trainingsschemas/43958-basic-trainingschemas.html#post782163

succes.
    1e Masters Superbody YBF 2011!
    Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Hartelijk dank voor je duidelijke advies
      Ga het zeker opvolgen!
      Building to a better me

Comment

Alles trainen dus ook benen =)

Comment

Waar train je eigenlijk
          Nu: SQ 1x120kg - BP 1x110kg - DL 1x120kg - MP 1x90kg
          Doel eind 2011: SQ 1x160kg - BP 1x150kg - DL 1x50kg - MP 1x110kg

Comment

Fit for Free Wateringen, jij?
            Building to a better me

Comment

Ik zou dag 1 triceps, biceps and benen trainen
              dag 2 zou ik : buik en rug traine
              en dag 3: borst en schouders

zo weet en doe ik het

Comment

da's dus echt niet logisch he.
                Dan pak je dag 1 biceps en dag 2 weer.
                En dag 1 triceps... en op dag 3 weer.

Of je moet allemaal isolaties gaan doen zodat je geen bi en triceps pakt bij je borst en rug.
                De meer gangbare 3 split is borst en triceps, rug en biceps, benen en schouders
                Fear is the mind killer

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X