Hoelang eten jullie al bb'style?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hoelang eten jullie al bb'style?

Hoelang volgen jullie al een voedingschema?
    En is dit constant of met periodes waar jullie geen voedingschema volgen?

Ikzelf heb al +- 2jaar een schema waarmee ik reeds 11kg ben van bijgekomen.
    Als je dit optelt betekent dit zo'n 700 blikjes tonijn en talloze dozen havermout

Originally posted by davevd View Post
    Hoelang volgen jullie al een voedingschema?
    En is dit constant of met periodes waar jullie geen voedingschema volgen?

Ikzelf heb al +- 2jaar een schema waarmee ik reeds 11kg ben van bijgekomen.
    Als je dit optelt betekent dit zo'n 700 blikjes tonijn en talloze dozen havermout
    zo'n 6 weken nu.. Ben zo'n 3 kilo aangekomen inmiddels. Maar ik cheat nog teveel al zeg ik het zelf
    Failure is your friend

Comment

Pfoe, eerste maandjes gewoon meer vlees, melk enz, en sinds mei vorig jaar met voedingsschema, of iets wat erop leek. Nu heb ik af en toe een periode dat ik gewoon géén zin heb in bb-voer, en dan doe ik lekker waar ik zelf zin in heb. Maar zo lang zijn die periodes niet, de langste was iets van 2-3 weekjes.

Verder ben ik sinds mei zo'n 7kg bijgekomen, én ietsjes droger geworden. Tel uit je winst.
      Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

bijna 10 maanden nu waarvan ik ongeveer een maand op vakantie ben geweest en dus niet op mijn voeding heb kunnen letten.. Niet-trainingsweken niet meegeteld komt dat dus op ongeveer 9 maanden voeding, waarvan er toch ook wel dagen bij zaten die niet helemaal strikt genomen zijn..

In deze tijd ben ik van 62kg naar 74,4kg gegaan. Toen in mijn cut weer afgezakt naar 72-73kg, momenteel zit ik weer rond de 74,5kg. Dus het werpt in ieder geval zijn vruchten af, denk ik.
        "Straight outta gym"

Comment

1 jaar en 6 maanden.
          Make it happen, shock everyone!

Comment

Niet heel lang. Maar de pakken melk, dozen brinta, zakken nootjes en de bakken kwark vliegen er echt doorheen.... Mijn vader vind dat ik te veel eet

Comment

Sinds 6 jaar terug let ik erop. Ik ben wel relatief losjes met de invulling van m'n schema. Bulken en cutten plan ik wel in, maar ik ga er bijv. niet heel erg op letten hoeveel kg ik dan aankom. Ik laat m'n kcal's inname meer afhangen van hoe ik train. Zwaar trainen = meer voedsel. Minder zwaar = minder voedsel, ongeacht of ik aan wil komen of af wil vallen. Junken doe ik meestal met relatief gezonde producten zoals kipkluifjes uit de oven en pitachenoten. Gisteravond dan toevallig niet en heb ik wat snoepjes op
              In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Valt hier nog mee blijkbaar, ik dacht dat hier mensen gingen posten die al jaren dag op dag een strikt voedingsschema volgen.
                Blijkt toch moeilijker vol te houden dan algemeen wordt gedacht dan.

Comment

ongeveer anderhalf jaar
                  More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Originally posted by davevd View Post
                    Valt hier nog mee blijkbaar, ik dacht dat hier mensen gingen posten die al jaren dag op dag een strikt voedingsschema volgen.
                    Blijkt toch moeilijker vol te houden dan algemeen wordt gedacht dan.
                    Ja is inderdaad moeilijk maar ik weet dat er ook een aantal zijn die wel strikt hun schema volgen, maar het is af en toe normaal om een junkdag in teplannen

Comment

december 2010
                      "Life is not waiting for the storm to pass, it's about dancing in the fucking rain!"

Comment

nu mijn nieuw schema 2 weken ongeveer, nog geen resultaten gezien, maar dat komt wel met een schama van 3400kcal

PS: hoe kun je je naam veranderen?
                        PPS: (1 reactie is genoeg )

Comment

nu mijn nieuwe schema 2 weken ongeveer, nog geen resultaten gezien, maar dat komt wel met een schama van 3400kcal

Comment

Originally posted by Train_Hard View Post
                            Een mod pmen met je verzoek
                            "Straight outta gym"

Comment

9 maandjes ofzo
                              On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg