Graag hulp bij training

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Graag hulp bij training

Hallo, ik ben nog niet zo heel erg lang aan het trainen en had graag enkele tips.

Ik heb een beetje problemen met bijkomen in gewicht & ben te mager dat weet ik , maar ik probeer bij te komen met shakes en eten. Kan iemand helpen met wat ik goed moet trainen van mijn bovenlijf?

Heeft iemand nog goede tips om kuiten te trainen? (liefst massa)

Alvast bedankt
    Attached Files

stickyss lezennn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Comment

hehe stukkie bot.

je moet alles goed trainen van je bovenlijf

Bodybuilding.com - All About Calf Training!

Comment

Hehe , ik weet het, ik doe mijn best, maar veel mensen begrijpen niet dat dit moeilijk is.

Maar toch bedankt, dit heeft al veel geholpen

Comment

De meesten beginnen toch zo, kuiten groeien altijd moeilijk

Wat is je trainschema nu? en wat eet je?

Comment

Goh, train schema heb ik niet echt, ik probeer van alles.

voedingschema :

6u : 120g cornflakes , 1 turbo mass gainer , 1 banaan
            10u : 1 turbo mass gainer
            12u : 6 boterhammen met confituur, paardenfillet, kippenfillet (zo veel mogelijk)
            15u: turbo mass gainer
            17u : zoveel mogelijk spaghetti
            voor slapen gaan terug de eerste maaltijd

nu ik moet eerlijk zijn, ik heb daar redelijk fel problemen mee met mijn maag, daarom hou ik het nooit echt heeel lang vol.

Comment

allee drieske! ge moet uwen maag wel den tijd gunnen eraan te gewennen eeh maat. da is nie een projectke van 2 weken eeh. ge moet da opbouwen en minstens 7 maaltijden per dag! misschien kunt ge wa nuttige info halen uit de sticky's maateke!

Comment

Merci :P

ga ik zeker doen !

Comment

weight gainers heb jij helemaal niet nodig, die supp kun je beter vervangen voor whey

Je moet meer eiwitten nemen en ik zie helemaal geen vetten?

Voor het slapen kwark, geen koolhydraten meer

Beetje klungelen in de gym is ook niet zo goed probeer eens een schematje op te schrijven

Comment

Of neem een schema die je hier op het forum kan vinden

Comment

Neem voor het slapen gaan nog 100 gram noten (ongezouten) en wat kwark. Het is wel belangrijk dat je je hele lichaam traint. Ik vind erg grote poten zelf ook niet mooi, daarom kan je de reps voor benen wat lager houden. Zo krijg je minder groei op die plek maar zul je niet snel een achterstand creƫren (je traint met oefeningen als squat ook je core enz mee).
                      In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

lol 100gr noten hehe gelijk ff 1000kcal weg stampen voor je gaat slapen

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X