wat voor blender voor havermout blenden?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• wat voor blender voor havermout blenden?

Ik heb net een princess blender bij de marskramer gekocht aangezien die in de aanbieding was..
    nou vul ik hem voor de helft met havermout en zet hem aan. na een halve minuut begint hij te roken!
    niet echt de bedoeling dus:P
    is hij dan niet krachtig genoeg of zijn dit soort dingen daar sowieso niet voor gemaakt?
    hij is 350 watt en ernaast stond er wel 1 van 500 watt maar die is bijna 2 keer zo duur. Dan moet ik er wel zeker van zijn dat die wel werkt wil ik hem kopen

YouTube - Will It Blend? - iPhone

merk heet blendtec, kost wel wat

Comment

Ik maak mijn havermout meestal op het kookvuur en voeg er dubbel zoveel melk aantoe.

Maal jij het dan in de blender gwn 'puur' zonder melk/water?

Comment

zoiets moet ik dus hebben ja voor een schappelijk prijsje!

Comment

Ik maak van mij havermout eerst poeder ja.. Dat is tenminste de bedoeling

Comment

Originally posted by Demandi View Post
            Ik heb net een princess blender bij de marskramer gekocht aangezien die in de aanbieding was..
            nou vul ik hem voor de helft met havermout en zet hem aan. na een halve minuut begint hij te roken!
            niet echt de bedoeling dus:P
            is hij dan niet krachtig genoeg of zijn dit soort dingen daar sowieso niet voor gemaakt?
            hij is 350 watt en ernaast stond er wel 1 van 500 watt maar die is bijna 2 keer zo duur. Dan moet ik er wel zeker van zijn dat die wel werkt wil ik hem kopen
            is dat niet gewoon het stof wat van de havermout afkomt ?
            beeeeeeeeeeeeeps

Comment

het rook echt naar verbrand plastic, heb hem dus ook meteen afgezet..

ik zal de vraag anders stellen: wat voor blender hebben jullie? hoeveel watt is die?

Comment

Ik heb een staafmixer, werkt perfect. Komt in principe op het zelfde neer.
                Ben liever lui dan moe, behalve om te sporten!!!!!!!

Comment

Lol, waarom moeilijk doen? ik doe 400 ml water 3 min in de magnetron. Voeg achteraf wat ahvermout, brinta en whey toe. Roeren met een lepel en drinken maar.

Kan het begrijpen als je een banaan wilt blenden, maar havermout???????
                  Size fucking matters, in everything. Don't believe the hipe, size fucking matters.

Comment

bij de blokker die van princess betaalbaar en heb hem nu 2 jaar

Comment

Ik heb er 1 van 150 watt en dat ding doet het al jaren en blend bijna alles...
                      Ijsblokjes heb ik nog niet uitgeprobeerd..
                      Was een oudje van mijn ouders ,maar doet het nog prima..

Comment

hmm jah mss dat ik ook havermout is ga blenden. de structuur is te grof om te drinken

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
                          hmm jah mss dat ik ook havermout is ga blenden. de structuur is te grof om te drinken
                          gaat best hoor doe het met melk havermout erbij en blenden maar

Comment

@yves, jij blend het samen? ik wilde het eigenlijk droog blenden zodat ik dan een voorraadje kan maken en dan is het ongeveer dezelfde structuur als brinta..
                            ik heb ook een princess maar deze begint dus te roken..
                            ik heb me laten vertellen dat een koffiemolen wel goed zou werken, ff omruilen dan

Comment

Originally posted by Demandi View Post
                              @yves, jij blend het samen? ik wilde het eigenlijk droog blenden zodat ik dan een voorraadje kan maken en dan is het ongeveer dezelfde structuur als brinta..
                              ik heb ook een princess maar deze begint dus te roken..
                              ik heb me laten vertellen dat een koffiemolen wel goed zou werken, ff omruilen dan
                              ik blend alles samen en word ook gewoon heel fijn hoor

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X