Originally posted by Yves
View Post
wat voor blender voor havermout blenden?
Collapse
X
-
Originally posted by Demandi View Post@yves, jij blend het samen? ik wilde het eigenlijk droog blenden zodat ik dan een voorraadje kan maken en dan is het ongeveer dezelfde structuur als brinta..
ik heb ook een princess maar deze begint dus te roken..
ik heb me laten vertellen dat een koffiemolen wel goed zou werken, ff omruilen dan
Hier deze zou het aan moeten kunnen: HEMA - koken en tafelen - keukenapparatuur - blender kunststof , die heb ik ook, alleen niet van de HEMA, ik kocht 'm ooit op de zwarte markt voor een geeltje(de euro was er dus nog niet he....geeltje is 25 gulden).
Maar deze zou het dus mee moeten lukken, maakt wel aardige herrie, maar goed, is maar eventjes.
En voor het geld hoef je het niet te laten lijkt me...15euri...
Gewoon havermout, paar honderd gram er in gooien en blenden maar. Of zet eerst de blender aan en strooi dan de havermout er pas in.1e Masters Superbody YBF 2011!
Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©
Comment
-
Hoe doe je dat? je geeft zelf het antwoord al, ook staat het overigens op de achterkant van de verpakking voor de magnetron. Zelf gebruik ik melk en warm ik het ook niet op dus kan je verder niet helpen, wat echter wel overheerlijk is! is ong 120gr havermout, 1 grote hand rozijnen, 1 grote / 2 kleine bananen en een flinke scheut melk er over heen. Dit maak je niet warm en het smaakt top!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzGister langs fysio geweest, overspannen pec minor is zijn diagnose > kan/mag gewoon alles doen, natuurlijk op geleide van eventuele pijn sensatie....
-
Kanaal: Trainingslogjes
3 uur geleden -
-
door Muhammad FarrukhAn Assignment Writing Service In Pakistan offer service to students that need help in their course works. These services provide uniquely researched,...
-
Kanaal: Algemeen
3 uur geleden -
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
1 day ago -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
2 dagen geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
4 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
2 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment