Hoe vaak trainen julie?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hoe vaak trainen julie?

Hoi wat ik me af vroeg.

Hoe vaak trainen julie?

Ik train zelf 3x per week soms 4 keer per week.

Als ik 4x per week ga dan ben ik wel gesloopt na de 4e dag.

En als ik 3x per week train dan ben ik wel wat langer bezig.
    Alleen het kost dan wel meer engerie tegen het sporten.

Vedder speel ik met me voeding houd in de ene keer dat wat meer eet dan de andre keer.

ik doe nu een schema van 3x per week.
    Kijken wat het me oplevert.

als je niks probeert dan weet je het ook niet.

Groetjes Luck

3x full body

Comment

Sinds gisteren train ik elke spier groep 1x per week.. verdeeld over 3 dagen.
      Mijn vorige schema was dat ik alles 2x per week trainde. ( 5 a 6 maandjes gedaan )

Was tijd voor verandering en even kijken hoe het zich ontwikkeld...

Comment

lijkt heel erg op dit active topic:
        http://forum.bodynet.nl/algemeen/440...ortschool.html
        Fear is the mind killer

Comment

Varieert van 3 tot 7x per week. Wil ook nog wel een keer een schema gaan proberen waarbij ik meerdere dagen 2 maal per dag train, alleen kon ik er tot nu toe de tijd niet voor maken.
          In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Topic clone nummer zoveel....

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
              Topic clone nummer zoveel....
              Maak je niet zo druk joh pik
              Reageer eerder op die gasten die 1000 keer dezelfde vraag stellen over eiwitshakes en de stickys niet lezen

oi

Ik train 5 keer per week zodat ik alles 2 keer heb gepakt dat is voor mij het beste,

Comment

4 a 5x
                Make it happen, shock everyone!

Comment

5 x p.week...waarvan 2 x borst,2 x rug,2 x triceps,1 x biceps,1 x schouders/traps & 1 x benen /kuiten
                  There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed.

Comment

Ik ga voor minimaal 4x per week, als alles mee zit kan ik vaker. Maar ja heb nog meer verplichtingen.
                    Vaak train ik op woensdags 2x 1x in de ochtend of middag en 1x later op de avond.
                    Als er geen voetballen is of als de tijden gunstig zijn dan train ik ook op zaterdag en zondag.

ws na mei dat ik beter in de tijd zit en dan meerdere keren volop kan trainen een training overdag en een training in de avond. iig in aanloop richting december, de Flexcup. Misschien kan ik dan zelfs in oktober nog een wedstrijd meepakken, maar dat moet ik eerst nog even aankijken.
                    1e Masters Superbody YBF 2011!
                    Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

1 tot 5 keer per week.
                      Ligt aan de tijd die ik heb.
                      Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

normaal gesproken 4-5 keer per week, tenzij ik concertreeksen heb dan train ik 2-4 keer per week
                        "Life is not waiting for the storm to pass, it's about dancing in the fucking rain!"

Comment

3 keer sowieso, soms als het meezit 4.
                          "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

ik ook idd 3 x en soms 4 x
                            ''It's ok if you're scared. So am I. But we're scared for different reasons. I'm scared of what I won't become, and you're scared of what I could become. Look at me. I won't let myself end where I started. I won't let myself finish where I began..''

Comment

Ik ga het denk ik opvoeren na 4x per week.

Ik trainde vroeger 4 a 5 keer per week alleen merkte dat 5 voor mij wat te veel is.

4 dat kan ik net aan.
                              3 is perfect voor me, alleen ben dan wel wat lang bezig soms wel 90min.

Alleen ben wel gesloopt na een zwaren bene training die doe ik sinds 3 weken same met schouders.

Moet zeggen dat wel droger ben geworden want ik wilde ook wat droger worden.
                              Dus als een 20 a 30min langer train zie ik het als een soort cardio.

Ik probeer het gewoon 6 a 8 weken uit.

Mog het niks worden dan kan ik altijd het ene andre aanpassen.

Niet geschoten is altijd mis.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X