Vel teveel

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vel teveel

Ben in ongeveer 5 maanden tijd 14 kilo afgevallen omdat ik gewoon veelste vet was. Mijn vetpercentage zit nu op 13 %. Op zich okee. Maar het probleem is nu lijk niet op 13% te zitten omdat ik teveel vel overheb. Wat kan ik hier aan doen zodat dit zo snel mogelijk rechttrekt. Ik bedoel dan op een natuurlijke wijze en niet door onder het mes te gaan.

Greetz
    Verliefd zijn is net zoals in je broek schijten, iedereen merkt het, maar alleen jij hebt dat speciale warme gevoel!!!!

een mogelijkheid is om je huid ( waar er teveel is) elke dag regelmatig te masseren. Dat masseren zou ervoor zorgen dat je huid zich (sneller) zou aanpassen aan je nieuwe volume.

greetz
    I just live once and I want the max out of it!

Comment

Vis eten zou ook moeten helpen.

Comment

Als het echt veel teveel is ben ik bang dat je er daar niet mee gaat komen en dat het operatief zal moeten.
        Wel eerst proberen natuurlijk. Als het echt een "probleem" is wordt het vergoed door het ziekenfonds e.d.

Greets...
        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Mijn vel is de laatste 4 maanden al een stuk beter geworden. Kijk ik heb de vellen er niet aan hangen hoor maar kan het nog wel vastpakken. Maar ja als er een manier is waarop het sneller gaat. Sta ik daar natuurlijk voor open.
          In ieder geval bedankt voor de reply's.

Greetz
          Verliefd zijn is net zoals in je broek schijten, iedereen merkt het, maar alleen jij hebt dat speciale warme gevoel!!!!

Comment

Als het vel niet al teveel opgerekt is geweest trekt het mettertijd nog wel weer strak, gewoon even geduld hebben.

Wellicht dat bodylotion smeren helpt om je huid goed te verzorgen, en de massage bij het insmeren zou misschien helpen omdat de doorbloeding gestimuleerd wordt.
            Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Een lotion met vit-E gaat dan wel helpen.

Greets...
              Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Gerwin. ik ben 30kg afgevallen in ongeveer 5 maanden. Hangende huid heb ik ook en helaas zal het probleem ook nog wel even blijven want ik moet er (aan vet) ongeveer nog 15kg af hebben. Ik verneem dat mijn huid weldegelijk bijrekt, het gaat niet heel snel maar het komt wel goed. Ik heb iemand bij mij op de sportschool die met hetzelfde probleem zit (20kg), zijn huid rekt ook goed bij maar het duurt al met al al wel een jaar, ik heb een foto gezien van hoe het was en hoe het nu zit en het rekt eigenlijk goed bij, je moet iig geduld hebben, wacht idd nog maar even met chirurgie, dat laat doorgaans lelijke lidtekens achter plus een hoop stress. Trouwens, harstikke goed dat je al zoveel bent afgevallen, het is moeilijk maar keep it up!
                Elke maaltijd een slag, elke dag een overwinning...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X