Dringend advies nodig, help :(

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ok dus, sowieso zal ik meer moeten gaan eten. Waarom zoveel vet eigenlijk?
    Ik ga 3 setjes doen van 10,8,6 of 8,6,6 of 8,6,4 opbouwend in gewicht.
    Ook zal ik een nieuw split schema in elkaar zetten en me benen eens flink oppompen. Dankje voor de tips
    Als ik me spieren wat meer laat rusten en flink eiwitten naar binnen schuif zullen zich meer ontwikken dus?
    Current status: Bulkin' and gainin'

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

iig geval meer dan dat ze dat nu doen..
      Building to a better me

Comment

dag 1 borst + tricep
        dag 2 rust
        dag 3 rug + biceps
        dag 4 rust
        dag 5 schouders + benen
        zo doe ik het en ik ga lkkr

Comment

Kzou een basis 3 day split aannemen met benen erbij.

Ten eerste: 1 dag in de week borst trainen (totdat je geen kilo meer weg kan drukken :P) is beter dan 2 keer in de week.

Ten tweede: Benen erbij trainen help uiteindelijk je press en overall lichaam ontwikkeling. Je borst kan moeilijk groeien in kracht als niet alles wordt getrained.

Wil je meer kracht zou ik gaan voor 3x6 of zelfs 3x5. Maar ik ben van mening dat als jij nu massa traint dat er vanzelf wel kracht bij komt.

Comment

Ik ga toch echt een stuk sneller vooruit qua kracht met bijna alles bij 2x in de week trainen hoor

Hangt er echt wel van af wat je verder doet, hoe snel je herstelt, hoe lang je al traint... etc etc
            Fear is the mind killer

Comment

Ik doe nu
              Dag 1: Benen + Schouders
              Rust
              Dag 2: Rug + Biceps
              Rust
              Dag 3: Borst + Triceps

Borst + Triceps als laatste zodat ze voldoende kunnen herstellen totdat ik weer met dag 1 begin.
              Kijk zo:
              Maandag (Dag 1)
              rust
              Woensdag (Dag 2)
              rust
              Vrijdag (Dag 3, borst+triceps)

Dan heeft borst+triceps van vrijdag tot maandag om te herstellen en op te bouwen met de eiwitten die ik naar binnen stouw. :P

Omdat ik nu alles 1x per week doe, heb ik wel ineens weer last van spierpijn wat ik voorheen niet had? :S

Zal ik harder groeien zo of wat moet ik doen?
              Current status: Bulkin' and gainin'

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X